- Mesaj
- 778
- Çözümler
- 51
- Beğeni
- 658
- Puan
- 909
- Ticaret Puanı
- 0
Yabancı bir forumdan alıntıdır eksiklerini tamamladım sorunsuz kurulum için gerekli anlatım dosyada mevcut iyi kullanımlar.
Not: common_drop_item.txt dosyasının içeriğini silmeyi unutmayın
bk ve gözlem bandı tooltip sorunu çözümüNot: common_drop_item.txt dosyasının içeriğini silmeyi unutmayın
Linkleri görebilmek için
giriş yap veya kayıt ol.
Linkleri görebilmek için
giriş yap veya kayıt ol.
root/uitooltip.py:
#arat
class ItemToolTip(ToolTip):
#altına ekle
isStone = False
isBook = False
isBook2 = False
#arat
def AddItemData(self
...
...
elif 70055 == itemVnum:
if 0 != metinSlot:
self.__SetSkillBookToolTip(metinSlot[0], localeInfo.TOOLTIP_SKILL_FORGET_BOOK_NAME, 0)
self.AppendDescription(item.GetItemDescription(), 26)
self.AppendDescription(item.GetItemSummary(), 26, self.CONDITION_COLOR)
self.ShowToolTip()
return
###########################################################
#buraya kadar değiştir
def AddItemData(self, itemVnum, metinSlot, attrSlot = 0, flags = 0, unbindTime = 0, window_type = player.INVENTORY, slotIndex = -1, preview = 1, transmutation = -1):
self.itemVnum = itemVnum
item.SelectItem(itemVnum)
itemType = item.GetItemType()
itemSubType = item.GetItemSubType()
if 50026 == itemVnum:
if 0 != metinSlot:
name = item.GetItemName()
if metinSlot[0] > 0:
name += " "
name += localeInfo.NumberToMoneyString(metinSlot[0])
self.SetTitle(name)
self.__AppendSealInformation(window_type, slotIndex) ## cyh itemseal 2013 11 11
self.ShowToolTip()
return
### Skill Book ###
elif 50300 == itemVnum:
if 0 != metinSlot and not self.isBook:
self.__SetSkillBookToolTip(metinSlot[0], localeInfo.TOOLTIP_SKILLBOOK_NAME, 1)
self.ShowToolTip()
elif self.isBook:
self.SetTitle(item.GetItemName())
self.AppendDescription(item.GetItemDescription(), 26)
self.AppendDescription(item.GetItemSummary(), 26, self.CONDITION_COLOR)
self.ShowToolTip()
return
elif 70037 == itemVnum:
if 0 != metinSlot and not self.isBook2:
self.__SetSkillBookToolTip(metinSlot[0], localeInfo.TOOLTIP_SKILL_FORGET_BOOK_NAME, 0)
self.AppendDescription(item.GetItemDescription(), 26)
self.AppendDescription(item.GetItemSummary(), 26, self.CONDITION_COLOR)
self.ShowToolTip()
elif self.isBook2:
self.SetTitle(item.GetItemName())
self.AppendDescription(item.GetItemDescription(), 26)
self.AppendDescription(item.GetItemSummary(), 26, self.CONDITION_COLOR)
self.ShowToolTip()
return
elif 70055 == itemVnum:
if 0 != metinSlot:
self.__SetSkillBookToolTip(metinSlot[0], localeInfo.TOOLTIP_SKILL_FORGET_BOOK_NAME, 0)
self.AppendDescription(item.GetItemDescription(), 26)
self.AppendDescription(item.GetItemSummary(), 26, self.CONDITION_COLOR)
self.ShowToolTip()
return
root/uitarget.py:
#aratılır
def __OnOverInItem(self, slotIndex):
#kod bloğu değiştirilir
def __OnOverInItem(self, slotIndex):
if (self.items.get(slotIndex, (-1, -1))[0] > 0):
self.tooltipItem.SetItemToolTip(self.items[slotIndex][0])
self.tooltipItem.Show()
if item.GetItemType() == item.ITEM_TYPE_METIN:
self.tooltipItem.isStone = True
self.tooltipItem.isBook = False
self.tooltipItem.isBook2 = False
else:
self.tooltipItem.isStone = False
self.tooltipItem.isBook = True
self.tooltipItem.isBook2 = True
Kanıt:
En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş: