Çözüldü Depresif Köy Gardiyanı Slotları Öldürüyor

Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

Kaiser

⋞ 〈 ☪ 〉 ⋟
Site yetkilisi
Admin
Premium Üye
Geliştirici
Yardımsever Üye
Mesaj
3.688
Çözümler
344
Beğeni
3.581
Puan
1.849
Ticaret Puanı
0
Evet aynen başlıkta belirttiğim gibi arkadaşlar :)
Sorun sadece kırmızı bayrak gardiyanında mevcut. game/db dizinindeki mob_proto.txt den mavi bayrak gardiyanın değerlerini kırmızı bayrak gardiyanı ile değiştirdim ama sonuç aynı.
Bu gardiyanla ne yapacam ben şimdi ? :D

Adsız.jpg
 
Çözüm
Tamamdır o zaman. ai_flag sütünundan kaynaklıydı demek ki. NOMOVE eklenince çözülüyor o zaman. :) Her gün yeni bir şey öğreniyoruz. :D
Her şey açıklığa kavuştuğuna göre isterseniz konunuzu çözüldü işaretleyip kapatayım.
Gardiyan olduğu için bana normal gelen durum. :D Videolu şekilde nasıl olduğunu gösterebilir misiniz?
 
Teknik olarak evet, olması gereken bu zaten ama rahatsız edici :D
Video bana ait değil fakat olay aynı bu şekilde:
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
 
Aböööö :D Tek atıyo birde. Acaba event filan mi aktif. Eğer geliştirme aşamasındaysa player.quest tablosunu sıfırlayabilir misiniz?
Bu işlem tüm görev kayıtları ve event durumlarını sıfırlayacak
 
Aynen boss falan dinlemiyor kafaya indiriyor direkt :D
Geliştirme aşamasında evet ama bu süreçte eventlere hiç dokunmadım henüz. Ve sanıyorum ki, event açık olsa bile neden sadece kırmızı bayrak gardiyanı böyle kayış atıyor :(
 
Over kill yapıyor. :D Bilmiyorum sadece bi tahmin. :p quest tablosunu sıfırlayıp oyunu tekrardan açın. Görev ilerlemelerinin silinmesini istemiyorsanız yedek alabilirsiniz. Düzelme olmazsa geri yedeği atarsınız.

Benim mob_proto değerlerini de veriyorum. İsterseniz karşılaştırın.
Kod:
11000    ???    KNIGHT    NPC    MELEE    100        NOMOVE    0        STUN,SLOW,CURSE,TERROR    1        2    0    0    0    0    0    0    6938    3    1    0    0    802    109    100    100    0    2000    175    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0.0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0
11001    ???    KNIGHT    NPC    RANGE    100        NOMOVE    0        STUN,SLOW,CURSE,TERROR    1        2    0    0    0    0    0    0    6938    3    1    0    0    802    109    100    100    0    2000    175    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0.0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0
11002    ???    KNIGHT    NPC    MELEE    100        NOMOVE    0        STUN,SLOW,CURSE,TERROR    2        2    0    0    0    0    0    0    6938    3    1    0    0    802    109    100    100    0    2000    175    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0.0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0
11003    ???    KNIGHT    NPC    RANGE    100        NOMOVE    0        STUN,SLOW,CURSE,TERROR    2        2    0    0    0    0    0    0    6938    3    1    0    0    802    109    100    100    0    2000    175    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0.0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0
11004    ???    KNIGHT    NPC    MELEE    100        NOMOVE    0        STUN,SLOW,CURSE,TERROR    3        2    0    0    0    0    0    0    6938    3    1    0    0    802    109    100    100    0    2000    175    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0.0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0
11005    ???    KNIGHT    NPC    RANGE    100        NOMOVE    0        STUN,SLOW,CURSE,TERROR    3        2    0    0    0    0    0    0    6938    3    1    0    0    802    109    100    100    0    2000    175    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0.0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0
 
Mob proto da ilgili satırı değiştirdim ama yine kaptırdı geliyor bu :D
 

Dosya Eklentileri

  • Adsız.jpg
    Adsız.jpg
    147,3 KB · Gösterim: 422
Bu olay sadece proto ile alakalı olacağını sanmıyorum dostum bi yerde görmüştüm şu kodlamayı bi deneyebilir misiniz.

C++:
// char.cpp açılır ve bu kod bloğu bulunup kaldırılır

    if (IsGuardNPC())
    {
        if (5000 < DISTANCE_APPROX(m_pkMobInst->m_posLastAttacked.x - GetX(), m_pkMobInst->m_posLastAttacked.y - GetY()))
            if (Return())
                return true;
    }
 
Denedim ama sonuç hala aynı kardeşim maalesef
 
Çook uzakta ki moblara targetlenmiyor değil mi? Sadece köy civarlarında
 
Sorunu çözdüm sonunda sağolun yardımlarınız için :)
Navicattan var olan 11000-11005 arası mob değerlerini silip new query den şunları uyguladım, olur da gören duyan olursa işine yarar umarım :)

Kod:
INSERT INTO `mob_proto` VALUES ('11000', 'K?y Meydan? Bek?isi', 0x4BF67920476172646979616EFD, '2', '1', '0', '100', '', 'NOMOVE', '0', '', 'STUN,SLOW,CURSE,TERROR', '1', 'fix_server', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '6938', '3', '1', '0', '0', '16040', '109', '100', '100', '0', '2000', '175', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', null, null, null, null, null, null);
INSERT INTO `mob_proto` VALUES ('11001', 'Sava? Sorumlusu', 0x53617661FE20536F72756D6C757375, '2', '1', '1', '100', '', 'NOMOVE', '0', '', 'STUN,SLOW,CURSE,TERROR', '1', 'fix_server', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '6938', '3', '1', '0', '0', '16040', '109', '100', '100', '0', '2000', '175', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', null, null, null, null, null, null);
INSERT INTO `mob_proto` VALUES ('11002', 'K?y Meydan? Bek?isi', 0x4BF67920476172646979616EFD, '2', '1', '0', '100', '', 'NOMOVE', '0', '', 'STUN,SLOW,CURSE,TERROR', '2', 'fix_server', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '6938', '3', '1', '0', '0', '16040', '109', '100', '100', '0', '2000', '175', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', null, null, null, null, null, null);
INSERT INTO `mob_proto` VALUES ('11003', 'Sava? Sorumlusu', 0x53617661FE20536F72756D6C757375, '2', '1', '1', '100', '', 'NOMOVE', '0', '', 'STUN,SLOW,CURSE,TERROR', '2', 'fix_server', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '6938', '3', '1', '0', '0', '16040', '109', '100', '100', '0', '2000', '175', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', null, null, null, null, null, null);
INSERT INTO `mob_proto` VALUES ('11004', 'K?y Meydan? Bek?isi', 0x4BF67920476172646979616EFD, '2', '1', '0', '100', '', 'NOMOVE', '0', '', 'STUN,SLOW,CURSE,TERROR', '3', 'fix_server', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '6938', '3', '1', '0', '0', '16040', '109', '100', '100', '0', '2000', '175', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', null, null, null, null, null, null);
INSERT INTO `mob_proto` VALUES ('11005', 'Sava? Sorumlusu', 0x53617661FE20536F72756D6C757375, '2', '1', '1', '100', '', 'NOMOVE', '0', '', 'STUN,SLOW,CURSE,TERROR', '3', 'fix_server', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '6938', '3', '1', '0', '0', '16040', '109', '100', '100', '0', '2000', '175', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', null, null, null, null, null, null);
 
Evet, her türlü yöntemi denedim belki olur diye, malum pek kaynak yok bu sorunla ilgili. Navicat ile ilgili bulduklarımın da bir çoğu işe yaramamıştı, en son bunu buldum sonunda oldu.
 
Tüh bende direk txt kodlarını vermiştim. İsterseniz verdiğim txt değerleri ile locale/tr/ui altında ki mob_proto’yu da güncelleyin.

Artık bunla ilgili kaynak oluştu ama hangi değerin bunu düzelttiğini bulmak gerek.
 
Sanırsam bunu tetikleyen şeyi bulmuş olabilirim. ai_flag kısmında bazı değerler var. AGG, NOMOVE gibi.
AGG = agrasif demek. Yakınında ki her düşmana saldırıyor.
NOMOVE = Hareketsiz demek. Yürüyemeyen npclerde var. Mesela Sarhoş yürüdüğü için onda yok.

Kaynak kodlarında tanımlanan tüm aiflagların listesi.
C++:
enum EAIFlags
{
    AIFLAG_AGGRESSIVE    = (1 << 0),
    AIFLAG_NOMOVE    = (1 << 1),
    AIFLAG_COWARD    = (1 << 2),
    AIFLAG_NOATTACKSHINSU    = (1 << 3),
    AIFLAG_NOATTACKJINNO    = (1 << 4),
    AIFLAG_NOATTACKCHUNJO    = (1 << 5),
    AIFLAG_ATTACKMOB = (1 << 6 ),
    AIFLAG_BERSERK    = (1 << 7),
    AIFLAG_STONESKIN    = (1 << 8),
    AIFLAG_GODSPEED    = (1 << 9),
    AIFLAG_DEATHBLOW    = (1 << 10),
    AIFLAG_REVIVE        = (1 << 11),
};

Kesin emin olabilmek için değiştirmeden önce ki verilerinize ihtiyacım var.
 
Olabilir. İşlem öncesinde navicattan yedek almıştım dump sql şeklinde, 11000'de yani kırmızı köy gardiyanında bu değişkenlerin olduğu satırda hiç bir şey yazmıyor ' ' şeklindeymiş. Diğerlerinin hepsinde NOMOVE yazıyor. (11005'e kadar olanlar)
 
Tamamdır o zaman. ai_flag sütünundan kaynaklıydı demek ki. NOMOVE eklenince çözülüyor o zaman. :) Her gün yeni bir şey öğreniyoruz. :D
Her şey açıklığa kavuştuğuna göre isterseniz konunuzu çözüldü işaretleyip kapatayım.
 
Çözüm
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst