Çözüldü Depodan envantere item aktarılmıyor

Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

damador

MT Üye
MT Üye
Mesaj
163
Çözümler
7
Beğeni
47
Puan
489
Ticaret Puanı
0
Depodan envantere item aktarılmıyor akira event sistemi kodları syserr veriyor SLOT_TYPE_SKILL_BOOK_INVENTORY bu kodları kaldırdığım zaman sunucu yada pack tarafında herhangi bir syserr vermiyor bu durum hakkında bilgisi olan varmı ya da aynı durumu yaşayan
 
Çözüm
Sorun çözüldü

Not: uiinventory.py'de ekleme yaparken depo ile ilgili bir kodu silmişim geri ekledim düzeldi

Belki birinin ihtiyacı olur:
            elif player.SLOT_TYPE_PRIVATE_SHOP == attachedSlotType:
                mouseModule.mouseController.RunCallBack("INVENTORY")

            elif player.SLOT_TYPE_SHOP == attachedSlotType:
                net.SendShopBuyPacket(attachedSlotPos)

            elif player.SLOT_TYPE_SAFEBOX == attachedSlotType:

zaman ayırıp destek olduğunuz için teşekkür ederim

Trashy

Yeniceri

aldığın syserri bizimle paylaşırsan daha kolay yardımcı olabiliriz.
 
Kod:
0206 22:44:38854 :: Traceback (most recent call last):

0206 22:44:38854 ::   File "ui.py", line 2109, in OnSelectEmptySlot

0206 22:44:38854 ::   File "ui.py", line 88, in __call__

0206 22:44:38854 ::   File "ui.py", line 79, in __call__

0206 22:44:38854 ::   File "uiInventory.py", line 928, in SelectEmptySlot

0206 22:44:38854 :: AttributeError
0206 22:44:38854 :: :
0206 22:44:38854 :: 'module' object has no attribute 'SLOT_TYPE_SKILL_BOOK_INVENTORY'
0206 22:44:38854 ::

akira event sisteminin kodları kaldırınca hiç syser vermiyor
 
GameType.h/cpp içerisinde tanımlı mı ?
 
Akira Event Sistemi // Full Fix // Tamamiyle sorunsuz ve mainline için uygun. Toplu Dosyalar
bu sistemin içinde var bu kodlar işlevi yok sanırsam kaldırınca syser vermiyor bunlarla ılgılı
Kod:
            elif player.INVENTORY == attachedSlotType:
                chat.AppendChat(chat.CHAT_TYPE_INFO, localeInfo.AKIRA_TEXT_2)
            elif player.SLOT_TYPE_UPGRADE_ITEMS_INVENTORY == attachedSlotType:
                chat.AppendChat(chat.CHAT_TYPE_INFO, localeInfo.AKIRA_TEXT_3)
            elif player.SLOT_TYPE_STONE_INVENTORY == attachedSlotType:
                chat.AppendChat(chat.CHAT_TYPE_INFO, localeInfo.AKIRA_TEXT_0)

sorun tam olarak depodan item alınmıyor envantere
depoya item atılabılıyor ek envanter eklı değil filesde
 
Bunları eklemen yeterliymiş zaten diğerleri fazlalık
Python:
import uiAkiraMenu

### Aratılır

self.wndBelt = None

### Altına Eklenilir

self.wndBelt = uiAkiraMenu.AkiraMenu(self)
 
Anlatamadım sanırım konunun bu kodlarla bir alakası yok konu tamamen depo ile ilgili o kodları kaldırsam bile depodan item alınamıyor
o kodları kaldırdığım zaman syser vermiyor ama depo ile ilgili bir duzelme olmuyor
 
Sen filesi kurduğunda bu hata var mıydı yoksa sonradan mı oldu? uisafebox.py ve mousemodule.py dosyalarını ekler misin?
 
Debug moddan kontrol etmeyi denedin mi? Belki daha ayrıntılı bir hata mesajı verir.
 
Sen filesi kurduğunda bu hata var mıydı yoksa sonradan mı oldu? uisafebox.py ve mousemodule.py dosyalarını ekler misin?
eklentisiz halinde hiç denememişdim deneyip geri dönüş yaparım ama muhtemelen benim ekledim şeyler sonucunda oldu
Debug moddan kontrol etmeyi denedin mi? Belki daha ayrıntılı bir hata mesajı verir.
debug modda denedim herhangi bi syserr vermiyor

Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.

Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.

dosyalar direk yüklenmedi oyuzden bu şekilde yaptım
 
Son düzenleme:
mousemodule içinden aura kısımlarını kaldırıp bi dener misin?

Bu ikisi:
Type == player.SLOT_TYPE_AURA or\

self.AttachedType == player.SLOT_TYPE_AURA or\
 
Eve gecince denerim ama aura sistemi filesde mevcuttu legendy v2 files
Ve sistem eklenmeden once depo ile ilgili bir sorun yoktu
 
Sorun çözüldü

Not: uiinventory.py'de ekleme yaparken depo ile ilgili bir kodu silmişim geri ekledim düzeldi

Belki birinin ihtiyacı olur:
            elif player.SLOT_TYPE_PRIVATE_SHOP == attachedSlotType:
                mouseModule.mouseController.RunCallBack("INVENTORY")

            elif player.SLOT_TYPE_SHOP == attachedSlotType:
                net.SendShopBuyPacket(attachedSlotPos)

            elif player.SLOT_TYPE_SAFEBOX == attachedSlotType:

zaman ayırıp destek olduğunuz için teşekkür ederim

Trashy

Yeniceri

 
Çözüm
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst