Çözüldü Çözemediğim son iki game warning.

Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

Kaptan Yosun

Discord: kaptanyosun
Site yetkilisi
Acemi Moderatör
Premium Üye
Hata bu şekilde arkadaşlar, çözmeme yardımcı olabilir misiniz?

Screenshot_2.png


Game klasörünün Makefile dosyasının CFLAG'larında ''-Wno-nonnull-compare'' tanımlı olmasına rağmen bu hatayı alıyorum.

log.h:

Screenshot_3.png


cmd_general.cpp ilgili kod:

Screenshot_4.png


Bu da ikinci hatada char.h içinde bahsi geçen satır arkadaşlar:

Screenshot_5.png
 
Çözüm
Bu şekilde deneyebilir misin?
cmd_general.cpp:
ACMD(do_shutdown)
{
    if (!ch)
        return;

    sys_err("Accept shutdown command from %s.", ch->GetName());

    TPacketGGShutdown p;
    p.bHeader = HEADER_GG_SHUTDOWN;
    P2P_MANAGER::instance().Send(&p, sizeof(TPacketGGShutdown));

    Shutdown(10);
}
Bu şekilde deneyebilir misin?
cmd_general.cpp:
ACMD(do_shutdown)
{
    if (!ch)
        return;

    sys_err("Accept shutdown command from %s.", ch->GetName());

    TPacketGGShutdown p;
    p.bHeader = HEADER_GG_SHUTDOWN;
    P2P_MANAGER::instance().Send(&p, sizeof(TPacketGGShutdown));

    Shutdown(10);
}
 
Çözüm
Bu şekilde deneyebilir misin?
cmd_general.cpp:
ACMD(do_shutdown)
{
    if (!ch)
        return;

    sys_err("Accept shutdown command from %s.", ch->GetName());

    TPacketGGShutdown p;
    p.bHeader = HEADER_GG_SHUTDOWN;
    P2P_MANAGER::instance().Send(&p, sizeof(TPacketGGShutdown));

    Shutdown(10);
}
Hocam uyguladım ve sorun çözüldü! Çok sağolun. Oyun içinde de /shutdown komutunu denedim ve sorunsuz çalıştı. Acaba hatayı neden bana verdi? Sanırım gcc11 in farklarından kaynaklanıyor.
 
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri