Yardım Client'imde virüs algılıyor

Konu sahibi bu konuda soru soruyor. Sorusu ile ilgili bilgisi olanların yanıtlamasını bekliyor.

Afraz

Cehalet yenilmesi gereken en büyük düşmandır.
Yardımsever Üye
MT Üye
Mesaj
678
Çözümler
30
Beğeni
181
Puan
604
Ticaret Puanı
0
Selamün aleyküm, client'ime
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
eklemeye çalıştığımda clientimi build alıp oyuna girdikten 1-2 dakika sonra oyunum kapanıyor exe siliniyor. Dün'de başka bir sistem'de aynısını yapmıştı neden olabilir bilginiz varmıdır? Client'imde eğerki virüs var ise nasıl tamamen silebilirim?
 
Şüpheli satırlar:
HANDLE handle = GetClipboardData(CF_TEXT);
    if (!handle)
        return;
    char * buffer = (char*)GlobalLock(handle);
    if (!buffer)
        return;

Bura belki sebep olabilir ilgili sistemde bu kod parçacığını kaldırıp şu şekil dener misiniz, çalışır mı görelim
Deneme:
#include <iostream>
#include <Windows.h>

int main() {
    HANDLE handle = GetClipboardData(CF_TEXT);
    if (!handle)
        return 1;

    char* buffer = static_cast<char*>(GlobalLock(handle));
    if (!buffer)
        return 1;

    // İşlemler yapmak için burada buffer'ı kullanabilirsiniz.

    GlobalUnlock(handle);

    return 0;
}
 
Kod:
HANDLE handle = GetClipboardData(CF_TEXT);
    if (!handle)
        return;
    char * buffer = (char*)GlobalLock(handle);
    if (!buffer)
        return;

Dediğiniz gibi bu kod satırlarını sizinki gibi değiştirdim. Error verdi bu sefer.
Screenshot_2.png
 
Başka bir sistem varmıdırki Kopy/Paste ile alakalı, bunu her eklediğimde dediğim gibi client aniden kapanıp siliniyor. ( virüs sorunu )
 
Şüpheli satırlar:
HANDLE handle = GetClipboardData(CF_TEXT);
    if (!handle)
        return;
    char * buffer = (char*)GlobalLock(handle);
    if (!buffer)
        return;

Bura belki sebep olabilir ilgili sistemde bu kod parçacığını kaldırıp şu şekil dener misiniz, çalışır mı görelim
Deneme:
#include <iostream>
#include <Windows.h>

int main() {
    HANDLE handle = GetClipboardData(CF_TEXT);
    if (!handle)
        return 1;

    char* buffer = static_cast<char*>(GlobalLock(handle));
    if (!buffer)
        return 1;

    // İşlemler yapmak için burada buffer'ı kullanabilirsiniz.

    GlobalUnlock(handle);

    return 0;
}
Çalışan kodu kaldırıp sistemi nasıl çalıştırmayı düşünüyorsunuz :)
 
Geri
Üst