- Mesaj
- 265
- Çözümler
- 16
- Beğeni
- 154
- Puan
- 734
- Ticaret Puanı
- 0
Şöyle düzenlemenizi istedim.Emin misiniz? SLOT_TYPE_MAX en aşağıda olmalı
enum ESlotType
{
SLOT_TYPE_NONE,
SLOT_TYPE_INVENTORY,
SLOT_TYPE_SKILL,
SLOT_TYPE_EMOTION,
SLOT_TYPE_SHOP,
SLOT_TYPE_EXCHANGE_OWNER,
SLOT_TYPE_EXCHANGE_TARGET,
SLOT_TYPE_QUICK_SLOT,
SLOT_TYPE_SAFEBOX,
SLOT_TYPE_PRIVATE_SHOP,
SLOT_TYPE_MALL,
SLOT_TYPE_DRAGON_SOUL_INVENTORY,
#ifdef WJ_SPLIT_INVENTORY_SYSTEM
SLOT_TYPE_SKILL_BOOK_INVENTORY,
SLOT_TYPE_UPGRADE_ITEMS_INVENTORY,
SLOT_TYPE_STONE_INVENTORY,
SLOT_TYPE_BOX_INVENTORY,
SLOT_TYPE_EFSUN_INVENTORY,
SLOT_TYPE_CICEK_INVENTORY,
#endif
SLOT_TYPE_MAX,
};
Maalesef orası da şu şekilde bir hata göremedim.Client/UserInterface/Gametype.h içinde ki enum ESlotType şu kısmı inceleyiniz.
Pekala.Şu kodları resim olarak yüklemek yerine kod bloguna ekleseniz kopyalayıp düzeltip size vereceğim ama olmuyor böyle. Lütfen son iki mesajda ki resimleri silip kod bloguna ekler misiniz?
BYTE SlotTypeToInvenType(BYTE bSlotType)
{
if (bSlotType >= SLOT_TYPE_MAX)
return RESERVED_WINDOW;
else
return c_aSlotTypeToInvenType[bSlotType];
}
enum ESlotType
{
SLOT_TYPE_NONE,
SLOT_TYPE_INVENTORY,
SLOT_TYPE_SKILL,
SLOT_TYPE_EMOTION,
SLOT_TYPE_SHOP,
SLOT_TYPE_EXCHANGE_OWNER,
SLOT_TYPE_EXCHANGE_TARGET,
SLOT_TYPE_QUICK_SLOT,
SLOT_TYPE_SAFEBOX,
SLOT_TYPE_PRIVATE_SHOP,
SLOT_TYPE_MALL,
SLOT_TYPE_DRAGON_SOUL_INVENTORY,
SLOT_TYPE_MAX,
#ifdef WJ_SPLIT_INVENTORY_SYSTEM
SLOT_TYPE_SKILL_BOOK_INVENTORY,
SLOT_TYPE_UPGRADE_ITEMS_INVENTORY,
SLOT_TYPE_STONE_INVENTORY,
SLOT_TYPE_BOX_INVENTORY,
SLOT_TYPE_EFSUN_INVENTORY,
SLOT_TYPE_CICEK_INVENTORY,
#endif
};
enum EWindows
{
RESERVED_WINDOW,
INVENTORY, // ±âº» Àκ¥Å丮. (45Ä Â¥¸®°¡ 2ÆäÀÌÁö Á¸Àç = 90Ä)
EQUIPMENT,
SAFEBOX,
MALL,
DRAGON_SOUL_INVENTORY,
GROUND, // NOTE: 2013³â 2¿ù5ÀÏ ÇöÀç±îÁö unused.. ¿Ö Àִ°ÅÁö???
BELT_INVENTORY, // NOTE: W2.1 ¹öÀü¿¡ »õ·Î Ãß°¡µÇ´Â º§Æ® ½½·Ô ¾ÆÀÌÅÛÀÌ Á¦°øÇÏ´Â º§Æ® Àκ¥Å丮
WINDOW_TYPE_MAX,
#ifdef WJ_SPLIT_INVENTORY_SYSTEM
SKILL_BOOK_INVENTORY,
UPGRADE_ITEMS_INVENTORY,
STONE_INVENTORY,
BOX_INVENTORY,
EFSUN_INVENTORY,
CICEK_INVENTORY,
#endif
};
Şöyle düzenlemenizi istedim.Emin misiniz? SLOT_TYPE_MAX en aşağıda olmalı
enum ESlotType
{
SLOT_TYPE_NONE,
SLOT_TYPE_INVENTORY,
SLOT_TYPE_SKILL,
SLOT_TYPE_EMOTION,
SLOT_TYPE_SHOP,
SLOT_TYPE_EXCHANGE_OWNER,
SLOT_TYPE_EXCHANGE_TARGET,
SLOT_TYPE_QUICK_SLOT,
SLOT_TYPE_SAFEBOX,
SLOT_TYPE_PRIVATE_SHOP,
SLOT_TYPE_MALL,
SLOT_TYPE_DRAGON_SOUL_INVENTORY,
#ifdef WJ_SPLIT_INVENTORY_SYSTEM
SLOT_TYPE_SKILL_BOOK_INVENTORY,
SLOT_TYPE_UPGRADE_ITEMS_INVENTORY,
SLOT_TYPE_STONE_INVENTORY,
SLOT_TYPE_BOX_INVENTORY,
SLOT_TYPE_EFSUN_INVENTORY,
SLOT_TYPE_CICEK_INVENTORY,
#endif
SLOT_TYPE_MAX,
};
bunu bilmiyordumSonu MAX ile biten her şey en altta olacak. Hata gitti mi?
Haklısınız. Tekrar teşekkür ederim.Hiç kimse hazır pasta vermez. Bu alanda bir şeyler yapmak istiyorsanız kendinizi geliştirin. Burada da çok yazdım. Paylaşılan her sistemi olduğu gibi kopyalamayın. Kodları analiz ederek ilerlemek daha iyi olur