Çözüldü Client Build ederken hata (ek envanter)

Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

okcoder1134

MT Üye
MT Üye
Mesaj
265
Çözümler
16
Beğeni
154
Puan
734
Ticaret Puanı
0
Arkadaşlar merhaba ek envanter ekliyordum.
UserInterface içerisinde
GameType.cpp
için şöyle bi hata aldım.
Görüntü ektedir.
 

Dosya Eklentileri

  • errr.png
    errr.png
    67,6 KB · Gösterim: 203
Çözüm
Emin misiniz? :) SLOT_TYPE_MAX en aşağıda olmalı
Şöyle düzenlemenizi istedim. :oops:
C++:
enum ESlotType
{
    SLOT_TYPE_NONE,
    SLOT_TYPE_INVENTORY,
    SLOT_TYPE_SKILL,
    SLOT_TYPE_EMOTION,
    SLOT_TYPE_SHOP,
    SLOT_TYPE_EXCHANGE_OWNER,
    SLOT_TYPE_EXCHANGE_TARGET,
    SLOT_TYPE_QUICK_SLOT,
    SLOT_TYPE_SAFEBOX,
    SLOT_TYPE_PRIVATE_SHOP,
    SLOT_TYPE_MALL,
    SLOT_TYPE_DRAGON_SOUL_INVENTORY,
#ifdef WJ_SPLIT_INVENTORY_SYSTEM
    SLOT_TYPE_SKILL_BOOK_INVENTORY,
    SLOT_TYPE_UPGRADE_ITEMS_INVENTORY,
    SLOT_TYPE_STONE_INVENTORY,
    SLOT_TYPE_BOX_INVENTORY,
    SLOT_TYPE_EFSUN_INVENTORY,
    SLOT_TYPE_CICEK_INVENTORY,
#endif
    SLOT_TYPE_MAX,
};
SLOT_TYPE_MAX değerini yükselttiniz mi?
 
Client/UserInterface/Gametype.h içinde ki enum ESlotType şu kısmı inceleyiniz.
 
Emin misiniz? :) SLOT_TYPE_MAX en aşağıda olmalı
 
Tamam, aşağıda şöyle bir koda denk geldim fakat burda değiştirebileceğim bir değer göremiyorum.
slt.png
 
Şu kodları resim olarak yüklemek yerine kod bloguna ekleseniz, kopyalayıp düzeltip size vereceğim ama olmuyor böyle. Lütfen son iki mesajda ki resimleri silip kod bloguna ekler misiniz?
 
Şu kodları resim olarak yüklemek yerine kod bloguna ekleseniz kopyalayıp düzeltip size vereceğim ama olmuyor böyle. Lütfen son iki mesajda ki resimleri silip kod bloguna ekler misiniz?
Pekala.
GameType.cpp
C++:
BYTE SlotTypeToInvenType(BYTE bSlotType)
{
    if (bSlotType >= SLOT_TYPE_MAX)
        return RESERVED_WINDOW;
    else
        return c_aSlotTypeToInvenType[bSlotType];
}

GameType.h
C++:
enum ESlotType
{
    SLOT_TYPE_NONE,
    SLOT_TYPE_INVENTORY,
    SLOT_TYPE_SKILL,
    SLOT_TYPE_EMOTION,
    SLOT_TYPE_SHOP,
    SLOT_TYPE_EXCHANGE_OWNER,
    SLOT_TYPE_EXCHANGE_TARGET,
    SLOT_TYPE_QUICK_SLOT,
    SLOT_TYPE_SAFEBOX,
    SLOT_TYPE_PRIVATE_SHOP,
    SLOT_TYPE_MALL,
    SLOT_TYPE_DRAGON_SOUL_INVENTORY,
    SLOT_TYPE_MAX,
#ifdef WJ_SPLIT_INVENTORY_SYSTEM
    SLOT_TYPE_SKILL_BOOK_INVENTORY,
    SLOT_TYPE_UPGRADE_ITEMS_INVENTORY,
    SLOT_TYPE_STONE_INVENTORY,
    SLOT_TYPE_BOX_INVENTORY,
    SLOT_TYPE_EFSUN_INVENTORY,
    SLOT_TYPE_CICEK_INVENTORY,
#endif
};

enum EWindows
{
    RESERVED_WINDOW,
    INVENTORY,            // ±âº» Àκ¥Å丮. (45Ä Â¥¸®°¡ 2ÆäÀÌÁö Á¸Àç = 90Ä)
    EQUIPMENT,
    SAFEBOX,
    MALL,
    DRAGON_SOUL_INVENTORY,
    GROUND,                    // NOTE: 2013³â 2¿ù5ÀÏ ÇöÀç±îÁö unused.. ¿Ö Àִ°ÅÁö???
    BELT_INVENTORY,            // NOTE: W2.1 ¹öÀü¿¡ »õ·Î Ãß°¡µÇ´Â º§Æ® ½½·Ô ¾ÆÀÌÅÛÀÌ Á¦°øÇÏ´Â º§Æ® Àκ¥Å丮
    WINDOW_TYPE_MAX,
#ifdef WJ_SPLIT_INVENTORY_SYSTEM
    SKILL_BOOK_INVENTORY,
    UPGRADE_ITEMS_INVENTORY,
    STONE_INVENTORY,
    BOX_INVENTORY,
    EFSUN_INVENTORY,
    CICEK_INVENTORY,
#endif
};
 
Emin misiniz? :) SLOT_TYPE_MAX en aşağıda olmalı
Şöyle düzenlemenizi istedim. :oops:
C++:
enum ESlotType
{
    SLOT_TYPE_NONE,
    SLOT_TYPE_INVENTORY,
    SLOT_TYPE_SKILL,
    SLOT_TYPE_EMOTION,
    SLOT_TYPE_SHOP,
    SLOT_TYPE_EXCHANGE_OWNER,
    SLOT_TYPE_EXCHANGE_TARGET,
    SLOT_TYPE_QUICK_SLOT,
    SLOT_TYPE_SAFEBOX,
    SLOT_TYPE_PRIVATE_SHOP,
    SLOT_TYPE_MALL,
    SLOT_TYPE_DRAGON_SOUL_INVENTORY,
#ifdef WJ_SPLIT_INVENTORY_SYSTEM
    SLOT_TYPE_SKILL_BOOK_INVENTORY,
    SLOT_TYPE_UPGRADE_ITEMS_INVENTORY,
    SLOT_TYPE_STONE_INVENTORY,
    SLOT_TYPE_BOX_INVENTORY,
    SLOT_TYPE_EFSUN_INVENTORY,
    SLOT_TYPE_CICEK_INVENTORY,
#endif
    SLOT_TYPE_MAX,
};
 
Çözüm
"SLOT_TYPE_MAX"ı demek ki bir değer girerek değiştirmiyoruz. Listenin sonuna alarak 12 olan sınırını listenin çokluğuna göre düzenlemesini sağlıyoruz. Teşekkür Ederim :))
 
Sonu MAX ile biten her şey en altta olacak. :) Hata gitti mi?
 
Hata gitti şuanda build ediyorum bakalım ne olacak :)
Sonu MAX ile biten her şey en altta olacak. :) Hata gitti mi?
bunu bilmiyordum :)
Ek envanter sistemini paylaşan arkadaşta kabahati bulmak istiyorum :D
kodu en alta ekle yazmış anlatırken :D çok saçma yani birşeyi anlatırken doğru dürüst anlatsalar keşke :D
 
Hiç kimse hazır pasta vermez. Bu alanda bir şeyler yapmak istiyorsanız kendinizi geliştirin. Burada da çok yazdım. Paylaşılan her sistemi olduğu gibi kopyalamayın. Kodları analiz ederek ilerlemek daha iyi olur
 
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst