Çözüldü Bu etki zaten devam ediyor

Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

TonyMontana

Üye
Üye
Mesaj
112
Çözümler
1
Beğeni
31
Puan
459
Ticaret Puanı
0
Merhabalar ben markaları kullandığımızda alttan bu etki zaten devam ediyor yazısını yeşil pot ve mor pottada istiyorum yeşil ve mor potta nekadar basarsanız okadar gidiyor bunun için nasıl bir yol izlemeliyim.
 
Çözüm
Arkadaşlar sorunumun çözümü buldum konu kapanabilir eğer yapmak isteyen arkadaşlar için ise sorunumu şu şekilde çözdüm

Char_item.cpp açılır.
Chat_İtem.cpp:
                                case APPLY_MOV_SPEED:
                                    AddAffect(AFFECT_MOV_SPEED, POINT_MOV_SPEED, item->GetValue(2), AFF_MOV_SPEED_POTION, item->GetValue(1), 0, true);
                                    break;
AddAffect(AFFECT_MOV_SPEED, POINT_MOV_SPEED, item->GetValue(2), AFF_MOV_SPEED_POTION, item->GetValue(1), 0, true);
a bir enter atılır ve altına şu eklenir.

Chat_İtem.cpp:
                                    if (FindAffect(AFFECT_MOV_SPEED))
                                    {
                                        ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO...
Arkadaşlar sorunumun çözümü buldum konu kapanabilir eğer yapmak isteyen arkadaşlar için ise sorunumu şu şekilde çözdüm

Char_item.cpp açılır.
Chat_İtem.cpp:
                                case APPLY_MOV_SPEED:
                                    AddAffect(AFFECT_MOV_SPEED, POINT_MOV_SPEED, item->GetValue(2), AFF_MOV_SPEED_POTION, item->GetValue(1), 0, true);
                                    break;
AddAffect(AFFECT_MOV_SPEED, POINT_MOV_SPEED, item->GetValue(2), AFF_MOV_SPEED_POTION, item->GetValue(1), 0, true);
a bir enter atılır ve altına şu eklenir.

Chat_İtem.cpp:
                                    if (FindAffect(AFFECT_MOV_SPEED))
                                    {
                                        ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("BU_ETKI_DEVAM_EDIYOR"));
                                        return false;
                                    }

Aynı şekilde altında case APPLY_ATT_SPEED: var onada aynı satır sonun enter atılıp eklenir :

Chat_İtem.cpp:
                                    if (FindAffect(AFFECT_ATT_SPEED))
                                    {
                                        ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("BU_ETKI_DEVAM_EDIYOR"));
                                        return false;
                                    }


ve son olarak /usr/game/share/locale/turkey dizinine girilir ve locale_string açılır en alta eklenir.

Locale_String.txt:
"BU_ETKI_DEVAM_EDIYOR";
"Bu etki devam ediyor.";
 
Çözüm
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst