Boost 1.81.0 ve Visual Studio 2022 " '_snprintf': is not a member of 'std' " hatası çözümü

Kaptan Yosun

Discord: kaptanyosun
Site yetkilisi
Acemi Moderatör
Premium Üye
Mesaj
572
Çözümler
19
Beğeni
391
Puan
839
Ticaret Puanı
0
Yeni bir sıfırdan altyapı derlemeye çalışırken bu sorunla karşılaştım. Gamelib'i build ederken böyle bir hata veriyor:

Hata:
1>C:\Users\Administrator\Desktop\ClientSource\extern\include\boost\assert\source_location.hpp(97,9): error C2039: '_snprintf': is not a member of 'std'
1>C:\Users\Administrator\Desktop\ClientSource\extern\include\boost\move\detail\iterator_traits.hpp(63,1): message : see declaration of 'std'
1>C:\Users\Administrator\Desktop\ClientSource\extern\include\boost\assert\source_location.hpp(104,13): error C2039: '_snprintf': is not a member of 'std'
1>C:\Users\Administrator\Desktop\ClientSource\extern\include\boost\move\detail\iterator_traits.hpp(63,1): message : see declaration of 'std'

Google'da aratınca birisi "VS2015 ve üstü için snprintf define'ına ihtiyaç yok, VS'in kendi snprintf'i var" yazmış.(
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
) Bu yüzden ClientSource\extern\include\boost\assert\source_location.hpp içindeki hata veren satırların kaynaklandığı;

Ara:
#if ( defined(_MSC_VER) && _MSC_VER < 1900 ) || ( defined(__MINGW32__) && !defined(__MINGW64_VERSION_MAJOR) )
# define BOOST_ASSERT_SNPRINTF(buffer, format, arg) std::sprintf(buffer, format, arg)
#else
# define BOOST_ASSERT_SNPRINTF(buffer, format, arg) std::snprintf(buffer, sizeof(buffer)/sizeof(buffer[0]), format, arg)
#endif

Kod bloğunu

Değiştir:
#if ( defined(_MSC_VER) && _MSC_VER < 1900 ) || ( defined(__MINGW32__) && !defined(__MINGW64_VERSION_MAJOR) )
# define BOOST_ASSERT_SNPRINTF(buffer, format, arg) sprintf(buffer, format, arg)
#else
# define BOOST_ASSERT_SNPRINTF(buffer, format, arg) snprintf(buffer, sizeof(buffer)/sizeof(buffer[0]), format, arg)
#endif

olarak değiştirdim ve gamelib build verdi. Ben koddan anlamıyorum. Bilgili birisi bu çözümü onaylayabilir mi? Bu yanlış bir yaklaşım mı?
 
Sorunsuz build aldıysa sorun yok demektir. Ve ayrıca evet doğru, 1900 = VS2015'i temsil eder.
sprintf ve snprintf, 2015 üstü VS'lerin(SDK) kendi içinde mevcut. (stdio.h)
 
Geri
Üst