skillBookVnum = player.GetItemIndex(self.SLOT_WINDOW_TYPE[self.categoryPageIndex]["window"], slotNumber)
if skillBookVnum == 50300:
metinSocket = [player.GetItemMetinSocket(self.SLOT_WINDOW_TYPE[self.categoryPageIndex]["window"], slotNumber, j) for j in xrange(player.METIN_SOCKET_MAX_NUM)]
skillIndex = metinSocket[0]
if skillIndex != 0:
setItemVnum(i, 91000+skillIndex, itemCount)
else:
setItemVnum(i, itemVnum, itemCount)
else:
setItemVnum(i, itemVnum, itemCount)
91000 ±â¼ú ¼ö·Ã¼ ITEM_SKILLBOOK 0 1 NONE ITEM_STACKABLE NONE NONE 1000 1000 0 0 0 LIMIT_NONE 0 LIMIT_NONE 0 APPLY_NONE 0 APPLY_NONE 0 APPLY_NONE 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Special inventory için ;
(Arat)
def RefreshBagSlotWindow(self):
(içinde bul)
setItemVnum(i, itemVnum, itemCount)
(değiştir)
Burada:skillBookVnum = player.GetItemIndex(self.SLOT_WINDOW_TYPE[self.categoryPageIndex]["window"], slotNumber) if skillBookVnum == 50300: metinSocket = [player.GetItemMetinSocket(self.SLOT_WINDOW_TYPE[self.categoryPageIndex]["window"], slotNumber, j) for j in xrange(player.METIN_SOCKET_MAX_NUM)] skillIndex = metinSocket[0] if skillIndex != 0: setItemVnum(i, 91000+skillIndex, itemCount) else: setItemVnum(i, itemVnum, itemCount) else: setItemVnum(i, itemVnum, itemCount)
Tüm skiller için Protoya ekleme yap
Proto:91000 ±â¼ú ¼ö·Ã¼ ITEM_SKILLBOOK 0 1 NONE ITEM_STACKABLE NONE NONE 1000 1000 0 0 0 LIMIT_NONE 0 LIMIT_NONE 0 APPLY_NONE 0 APPLY_NONE 0 APPLY_NONE 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
skill index kodu ne ise ona göre iteme icon atamış oluyorsun diyelim havalı kılıcı kodu 1 91000+skillindex olduğu için 91001 oluyor ve buradaki itemin iconunu çekiyorProtoya ekleyerek her bir bk için artık bir vnum mu tanımlamış oluyoruz? mesela 9100 hava kılıcı, 9101 öfke gibi
itemlisttende iconunu veriyoruz sanırım
Special inventory için ;
(Arat)
def RefreshBagSlotWindow(self):
(içinde bul)
setItemVnum(i, itemVnum, itemCount)
(değiştir)
Burada:skillBookVnum = player.GetItemIndex(self.SLOT_WINDOW_TYPE[self.categoryPageIndex]["window"], slotNumber) if skillBookVnum == 50300: metinSocket = [player.GetItemMetinSocket(self.SLOT_WINDOW_TYPE[self.categoryPageIndex]["window"], slotNumber, j) for j in xrange(player.METIN_SOCKET_MAX_NUM)] skillIndex = metinSocket[0] if skillIndex != 0: setItemVnum(i, 91000+skillIndex, itemCount) else: setItemVnum(i, itemVnum, itemCount) else: setItemVnum(i, itemVnum, itemCount)
Tüm skiller için Protoya ekleme yap
Proto:91000 ±â¼ú ¼ö·Ã¼ ITEM_SKILLBOOK 0 1 NONE ITEM_STACKABLE NONE NONE 1000 1000 0 0 0 LIMIT_NONE 0 LIMIT_NONE 0 APPLY_NONE 0 APPLY_NONE 0 APPLY_NONE 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Özelden Anydesk verebilir misinK envanteri kullanıyorum o yüzden şu şekilde bir syserr aldım
'ExtendedInventoryWindow' object has no attribute 'SLOT_WINDOW_TYPE'