Yardım BK iconları nasıl değiştirilir?

Konu sahibi bu konuda soru soruyor. Sorusu ile ilgili bilgisi olanların yanıtlamasını bekliyor.

brave

Üye
Üye
Mesaj
115
Çözümler
5
Beğeni
25
Puan
479
Bazı sunucuların yaptığı gibi bk iconlarını bu şekilde yapmak istiyorum. Fakat hiçbir yerde anlatımını bulamadım. Nasıl yapabilirim bunu?

22281_8fda63079d28a81f842e63668de98d4b.png
 
Special inventory için ;

(Arat)
def RefreshBagSlotWindow(self):

(içinde bul)

setItemVnum(i, itemVnum, itemCount)

(değiştir)
Burada:
                skillBookVnum = player.GetItemIndex(self.SLOT_WINDOW_TYPE[self.categoryPageIndex]["window"], slotNumber)
                if skillBookVnum == 50300:
                    metinSocket = [player.GetItemMetinSocket(self.SLOT_WINDOW_TYPE[self.categoryPageIndex]["window"], slotNumber, j) for j in xrange(player.METIN_SOCKET_MAX_NUM)]
                    skillIndex = metinSocket[0]
                    if skillIndex != 0:
                        setItemVnum(i, 91000+skillIndex, itemCount)
                    else:
                        setItemVnum(i, itemVnum, itemCount)
                else:
                    setItemVnum(i, itemVnum, itemCount)

Tüm skiller için Protoya ekleme yap
Proto:
91000    ±â¼ú ¼ö·Ã¼    ITEM_SKILLBOOK    0    1    NONE    ITEM_STACKABLE    NONE    NONE    1000    1000    0    0    0    LIMIT_NONE    0    LIMIT_NONE    0    APPLY_NONE    0    APPLY_NONE    0    APPLY_NONE    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0
 
Bir başka kısayol Bk yerine skillere ait klavuzları kullanıp bunların her birinin iconunu değiştirebilirsin. Karşılaşacağın tek problem toplu bk okuma sistemi yaparken biraz uğraştırabilir.
 
Special inventory için ;

(Arat)
def RefreshBagSlotWindow(self):

(içinde bul)

setItemVnum(i, itemVnum, itemCount)

(değiştir)
Burada:
                skillBookVnum = player.GetItemIndex(self.SLOT_WINDOW_TYPE[self.categoryPageIndex]["window"], slotNumber)
                if skillBookVnum == 50300:
                    metinSocket = [player.GetItemMetinSocket(self.SLOT_WINDOW_TYPE[self.categoryPageIndex]["window"], slotNumber, j) for j in xrange(player.METIN_SOCKET_MAX_NUM)]
                    skillIndex = metinSocket[0]
                    if skillIndex != 0:
                        setItemVnum(i, 91000+skillIndex, itemCount)
                    else:
                        setItemVnum(i, itemVnum, itemCount)
                else:
                    setItemVnum(i, itemVnum, itemCount)

Tüm skiller için Protoya ekleme yap
Proto:
91000    ±â¼ú ¼ö·Ã¼    ITEM_SKILLBOOK    0    1    NONE    ITEM_STACKABLE    NONE    NONE    1000    1000    0    0    0    LIMIT_NONE    0    LIMIT_NONE    0    APPLY_NONE    0    APPLY_NONE    0    APPLY_NONE    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0


Protoya ekleyerek her bir bk için artık bir vnum mu tanımlamış oluyoruz? mesela 9100 hava kılıcı, 9101 öfke gibi
itemlisttende iconunu veriyoruz sanırım
 
Protoya ekleyerek her bir bk için artık bir vnum mu tanımlamış oluyoruz? mesela 9100 hava kılıcı, 9101 öfke gibi
itemlisttende iconunu veriyoruz sanırım
skill index kodu ne ise ona göre iteme icon atamış oluyorsun diyelim havalı kılıcı kodu 1 91000+skillindex olduğu için 91001 oluyor ve buradaki itemin iconunu çekiyor
 
Special inventory için ;

(Arat)
def RefreshBagSlotWindow(self):

(içinde bul)

setItemVnum(i, itemVnum, itemCount)

(değiştir)
Burada:
                skillBookVnum = player.GetItemIndex(self.SLOT_WINDOW_TYPE[self.categoryPageIndex]["window"], slotNumber)
                if skillBookVnum == 50300:
                    metinSocket = [player.GetItemMetinSocket(self.SLOT_WINDOW_TYPE[self.categoryPageIndex]["window"], slotNumber, j) for j in xrange(player.METIN_SOCKET_MAX_NUM)]
                    skillIndex = metinSocket[0]
                    if skillIndex != 0:
                        setItemVnum(i, 91000+skillIndex, itemCount)
                    else:
                        setItemVnum(i, itemVnum, itemCount)
                else:
                    setItemVnum(i, itemVnum, itemCount)

Tüm skiller için Protoya ekleme yap
Proto:
91000    ±â¼ú ¼ö·Ã¼    ITEM_SKILLBOOK    0    1    NONE    ITEM_STACKABLE    NONE    NONE    1000    1000    0    0    0    LIMIT_NONE    0    LIMIT_NONE    0    APPLY_NONE    0    APPLY_NONE    0    APPLY_NONE    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0

K envanteri kullanıyorum o yüzden şu şekilde bir syserr aldım

'ExtendedInventoryWindow' object has no attribute 'SLOT_WINDOW_TYPE'
 
Geri
Üst