Bir hata çözümü diyelim :)

Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

aditus255

Üye
Üye
Mesaj
95
Çözümler
3
Beğeni
46
Puan
416
Ticaret Puanı
0
ani.cpp

Açılır

const char* FN_weapon_type(int weapon)

aratılır

C++:
const char* FN_weapon_type(int weapon)
{
#define FN_NAME(weapon)    case weapon: return #weapon
    switch (weapon)
    {
        FN_NAME(WEAPON_SWORD);
        FN_NAME(WEAPON_DAGGER);
        FN_NAME(WEAPON_BOW);
        FN_NAME(WEAPON_TWO_HANDED);
        FN_NAME(WEAPON_BELL);
        FN_NAME(WEAPON_FAN);
        FN_NAME(WEAPON_ARROW);
        FN_NAME(WEAPON_MOUNT_SPEAR);
#ifdef ENABLE_WOLFMAN
        FN_NAME(WEAPON_CLAW);
#endif
        FN_NAME(WEAPON_NUM_TYPES);
    }

    return "UNKNOWN";
#undef FN_NAME
}

Burada dikkat etmeniz gereken olay şudur.
Wolfman mı eklediniz veya elf karakterini mi eklediniz ?
Elfin silahı poleden çeker
wolfman ise claw'dan çeker

gerekli eklenen örneği yukarıda görebilirsiniz
ben wolfmanı ele alarak anlatacağım.
Normalde wolfmanı eklemeden öncesi burada 9 adet silah tipi bulunmaktaydı.
Eğer wolfman veya elf eklediyseniz eğer

Şu kod aratılır :

DWORD m_speed[MAIN_RACE_MAX_NUM][2][WEAPON_NUM_TYPES][9];

Bu değer 9'dur wolfmanın silah tipi olan claw eklendiyse 10 yapılır
eğer elf eklendiysede sadece yine 10 olur.
Eğer hem elf hem wolfmanın silah tipi eklediyseniz 11 yapılır.
Kolay gelsin.​
 
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst