Yardım Binek çok yavaş takip ediyor onu beklemeden gittim mi orada öylece kalıyor

Konu sahibi bu konuda soru soruyor. Sorusu ile ilgili bilgisi olanların yanıtlamasını bekliyor.

SYSTEMERROR

Çaylak Üye
Üye
161807_43a7914f35c7a3ef8bcaf05b2dceb471.jpg


RESİMDEKİ GİBİ ÖYLECE BEKLİYOR HAFİF ONA YAKLAŞAYIM O ZAMAN GELİYOR NASIL DÜZELTEBİLİRİM. ÇOK YAVAŞ TAKİP EDİYOR ADIM ADIM YAPARSAM ANCA GELİYOR.
 
At için START_FOLLOW_DISTANCE tanımlı mesela aynı şekilde kullandığın sistemdede bu şekilde tanımladılarsa oradan değiştirebilirsin.
 
Search "START_FOLLOW_DISTANCE" (12 hits in 4 files)
C:\Users\halil\Masaüstü\Server Dosyaları\Game - Mysql - Source\Source\GameSRC\GameSRC\Server\game\src\PetSystem.cpp (4 hits)
Line 229: float START_FOLLOW_DISTANCE = 300.0f;
Line 257: if (fDist >= START_FOLLOW_DISTANCE)
Line 285: // this->_UpdatAloneActionAI(START_FOLLOW_DISTANCE / 2, START_FOLLOW_DISTANCE);
Line 285: // this->_UpdatAloneActionAI(START_FOLLOW_DISTANCE / 2, START_FOLLOW_DISTANCE);
C:\Users\halil\Masaüstü\Server Dosyaları\Game - Mysql - Source\Source\GameSRC\GameSRC\Server\game\src\support_shaman.cpp (2 hits)
Line 412: float START_FOLLOW_DISTANCE = 300.0f;
Line 438: if (fDist >= START_FOLLOW_DISTANCE)
C:\Users\halil\Masaüstü\Server Dosyaları\Game - Mysql - Source\Source\GameSRC\GameSRC\Server\game\src\char_state.cpp (2 hits)
Line 1232: float START_FOLLOW_DISTANCE = 400.0f; // 이 거리 이상 떨어지면 쫓아가기 시작함
Line 1260: if (fDist >= START_FOLLOW_DISTANCE)
C:\Users\halil\Masaüstü\Server Dosyaları\Game - Mysql - Source\Source\GameSRC\GameSRC\Server\game\src\New_PetSystem.cpp (4 hits)
Line 712: float START_FOLLOW_DISTANCE = 300.0f; // �� �Ÿ� �̻� �������� �Ѿư��� ������
Line 740: if (fDist >= START_FOLLOW_DISTANCE)
Line 768: // this->_UpdatAloneActionAI(START_FOLLOW_DISTANCE / 2, START_FOLLOW_DISTANCE);
Line 768: // this->_UpdatAloneActionAI(START_FOLLOW_DISTANCE / 2, START_FOLLOW_DISTANCE);



petlerde sıkıntı yok iyi geliyorlar buradaki char_state.cpp 400 olan yer mi acaba?
 
Search "START_FOLLOW_DISTANCE" (12 hits in 4 files)
C:\Users\halil\Masaüstü\Server Dosyaları\Game - Mysql - Source\Source\GameSRC\GameSRC\Server\game\src\PetSystem.cpp (4 hits)
Line 229: float START_FOLLOW_DISTANCE = 300.0f;
Line 257: if (fDist >= START_FOLLOW_DISTANCE)
Line 285: // this->_UpdatAloneActionAI(START_FOLLOW_DISTANCE / 2, START_FOLLOW_DISTANCE);
Line 285: // this->_UpdatAloneActionAI(START_FOLLOW_DISTANCE / 2, START_FOLLOW_DISTANCE);
C:\Users\halil\Masaüstü\Server Dosyaları\Game - Mysql - Source\Source\GameSRC\GameSRC\Server\game\src\support_shaman.cpp (2 hits)
Line 412: float START_FOLLOW_DISTANCE = 300.0f;
Line 438: if (fDist >= START_FOLLOW_DISTANCE)
C:\Users\halil\Masaüstü\Server Dosyaları\Game - Mysql - Source\Source\GameSRC\GameSRC\Server\game\src\char_state.cpp (2 hits)
Line 1232: float START_FOLLOW_DISTANCE = 400.0f; // 이 거리 이상 떨어지면 쫓아가기 시작함
Line 1260: if (fDist >= START_FOLLOW_DISTANCE)
C:\Users\halil\Masaüstü\Server Dosyaları\Game - Mysql - Source\Source\GameSRC\GameSRC\Server\game\src\New_PetSystem.cpp (4 hits)
Line 712: float START_FOLLOW_DISTANCE = 300.0f; // �� �Ÿ� �̻� �������� �Ѿư��� ������
Line 740: if (fDist >= START_FOLLOW_DISTANCE)
Line 768: // this->_UpdatAloneActionAI(START_FOLLOW_DISTANCE / 2, START_FOLLOW_DISTANCE);
Line 768: // this->_UpdatAloneActionAI(START_FOLLOW_DISTANCE / 2, START_FOLLOW_DISTANCE);



petlerde sıkıntı yok iyi geliyorlar buradaki char_state.cpp 400 olan yer mi acaba?
mountsystem.cpp gibi bir dosyan var mı yoksa at kodlarını mı kullanıyorsun?
 
Ozaman o at kodlarındaki takip mesafesini bi düşürüp dene benim kullandığım at kodlarıya aynı çalışıyordu sendede öyledir belki
 
C++:
Char.h
Ara;

    bool IsGoto() const noexcept { return m_bCharType == CHAR_TYPE_GOTO; }

Altına ekle;

    bool IsHorse() const noexcept { return m_bCharType == CHAR_TYPE_HORSE; }

Char.cpp
Ara;
    if (pkChr->IsState(pkChr->m_stateMove) &&
        GetMobBattleType() != BATTLE_TYPE_RANGE &&
        GetMobBattleType() != BATTLE_TYPE_MAGIC &&
        false == IsPet())

Değiştir;

    if (pkChr->IsState(pkChr->m_stateMove) &&
        GetMobBattleType() != BATTLE_TYPE_RANGE &&
        GetMobBattleType() != BATTLE_TYPE_MAGIC &&
        && false == IsPet()
        && false == IsHorse()
        )

Bu metin2.dev üzerinde at için bi arkadaşa önerdiğim kod.

Sen ise sadece char.cpp üzerindeki kodu elliceksin.


C++:
    if (pkChr->IsState(pkChr->m_stateMove) &&

        GetMobBattleType() != BATTLE_TYPE_RANGE &&

        GetMobBattleType() != BATTLE_TYPE_MAGIC &&

        && false == IsPet()

        && false == IsMount()

        )
 
C++:
Char.h
Ara;

    bool IsGoto() const noexcept { return m_bCharType == CHAR_TYPE_GOTO; }

Altına ekle;

    bool IsHorse() const noexcept { return m_bCharType == CHAR_TYPE_HORSE; }

Char.cpp
Ara;
    if (pkChr->IsState(pkChr->m_stateMove) &&
        GetMobBattleType() != BATTLE_TYPE_RANGE &&
        GetMobBattleType() != BATTLE_TYPE_MAGIC &&
        false == IsPet())

Değiştir;

    if (pkChr->IsState(pkChr->m_stateMove) &&
        GetMobBattleType() != BATTLE_TYPE_RANGE &&
        GetMobBattleType() != BATTLE_TYPE_MAGIC &&
        && false == IsPet()
        && false == IsHorse()
        )

Bu metin2.dev üzerinde at için bi arkadaşa önerdiğim kod.

Sen ise sadece char.cpp üzerindeki kodu elliceksin.


C++:
    if (pkChr->IsState(pkChr->m_stateMove) &&

        GetMobBattleType() != BATTLE_TYPE_RANGE &&

        GetMobBattleType() != BATTLE_TYPE_MAGIC &&

        && false == IsPet()

        && false == IsMount()

        )
malesef burdan değişiklik yapınca hata veriyor
 
Geri