Çözüldü Binek Binmeme Sorunu

  • Konuyu açan Konuyu açan hasanmacit
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 2
  • Gösterim Gösterim 217
Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

hasanmacit

Yasaklanmış Üye
Cezalı
Geliştirici
Yardımsever Üye
Editör
Mesaj
4.924
Çözümler
210
Beğeni
5.007
Puan
1.850
Ticaret Puanı
6
selamlar. bineğe binince tepki olmuyor ama binek giyiliyken karakter değiştirirsem bineğin üstünde geliyorum. bineği çıkarınca yine tepki olmuyor. computepoints kısmına mı bakmak lazım acaba? bineğe binerken gelince de 4 kez pvp etkinleştirildi yazıyor o yüzden onu da koydum belki computepoints ile alakalıdır diye.

0611_154017.jpg
 
Çözüm
char_item.cpp:
Genişlet Daralt Kopyala
//aratılır

        if (UNIQUE_SPECIAL_RIDE == item->GetSubType() && IS_SET(item->GetFlag(), ITEM_FLAG_QUEST_USE))
        {
            quest::CQuestManager::instance().UseItem(GetPlayerID(), item, false);
        }

//değiştirilir

        if ((ITEM_UNIQUE == item->GetType() && UNIQUE_SPECIAL_RIDE == item->GetSubType() && IS_SET(item->GetFlag(), ITEM_FLAG_QUEST_USE))
#ifdef ENABLE_MOUNT_COSTUME_SYSTEM
        || (ITEM_COSTUME == item->GetType() && COSTUME_MOUNT == item->GetSubType()))
#endif
        {
            quest::CQuestManager::instance().UseItem(GetPlayerID(), item, false);
        }
bu arada şunu söylemek istiyorum. item quest ile çalışıyor. yani itemin typesi item quest ise ve ride quest okutulmuşsa çalışıyor. costume mounta geçince çalışmıyor. apply mount üzerinden ve value değerlerinden binek girili.
 
char_item.cpp:
Genişlet Daralt Kopyala
//aratılır

        if (UNIQUE_SPECIAL_RIDE == item->GetSubType() && IS_SET(item->GetFlag(), ITEM_FLAG_QUEST_USE))
        {
            quest::CQuestManager::instance().UseItem(GetPlayerID(), item, false);
        }

//değiştirilir

        if ((ITEM_UNIQUE == item->GetType() && UNIQUE_SPECIAL_RIDE == item->GetSubType() && IS_SET(item->GetFlag(), ITEM_FLAG_QUEST_USE))
#ifdef ENABLE_MOUNT_COSTUME_SYSTEM
        || (ITEM_COSTUME == item->GetType() && COSTUME_MOUNT == item->GetSubType()))
#endif
        {
            quest::CQuestManager::instance().UseItem(GetPlayerID(), item, false);
        }
 
Çözüm
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst