Çözüldü Başlangıçta oyuncu oyuna katıldı yazısı hatası

Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

GOJ1RA

Üye
Üye
Mesaj
58
Çözümler
4
Beğeni
9
Puan
414
Ticaret Puanı
0
Arkadaşlar merhaba, sahip olduğum basic_weapon dosyasının içindeki her şey sorunsuz olarak çalışıyor fakat quest içerisinde mevcut olduğu halde oyuncuların oyuna katıldığı mesajı oyunda görünmüyor. Kodu buraya bırakıyorum.
baslangic.lua:
quest baslangic begin
    state start begin

        when login with pc.getqf("baslangicverdim") == 0 begin
            if pc.getqf("baslangicverdim") == 0 then
                pc.setqf("baslangicverdim",1)

                local para = 500
                pc.give_gold(para)

                pc.give_item2("50052",1 )-- At Mührü
                pc.give_item2("40003",1)-- Işınlanma Yüzüğü
                pc.give_item2("76007",1)-- Cesaret pelerini   
                pc.give_item2("72723",1)-- Kırmızı Oto Pot (k)
                pc.give_item2("72727",1)-- Mavi Oto Pot (k)           
                pc.give_item2("27102",25)
                pc.give_item2("27115",25)
                pc.give_item2("71044",10)
                pc.give_item2("71045",10)
                pc.give_item2("72033",10)
                pc.give_item2("72036",10)
                pc.give_item2("72039",10)
                pc.give_item2("72042",10)
                pc.give_item2("71143",1)
                pc.give_item2("53019",1)
                pc.set_skill_level (131,20)
                pc.remove_item("27001",999999)
                pc.remove_item("27002",999999)

                affect.add_collect(apply.MOV_SPEED, 20, 60*60*24*365*60)

                horse.advance()
                horse.advance()
                horse.advance()
                horse.advance()
                horse.advance()
                horse.advance()
                horse.advance()
                horse.advance()
                horse.advance()
                horse.advance()
                horse.advance()

                if pc.get_job() == 0 then
                    command("new_item_start") --İtemler otomatik giyili gelsin
                    -- command("new_attr_start") --İtemler otomatik efsunlu gelsin
                    ----------------------------------
                    pc.setqf("baslangicverdim",1)
                     --horse.set_level(11)

                    if game.get_event_flag("baslangic_bildirimi") == 1 then
                        local meslek = {"Savaşçı ","Ninja ","Sura ","Şaman "}
                        notice_all(""..pc.get_name().." oyunumuza "..meslek[pc.get_job()+1].."olarak katıldı! ")
                    end

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
                elseif pc.get_job() == 1 then
                    command("new_item_start") --İtemler otomatik giyili gelsin
                    -- command("new_attr_start") --İtemler otomatik efsunlu gelsin
                    ----------------------------------
                    pc.setqf("baslangicverdim",1)
                     --horse.set_level(11)

                    if game.get_event_flag("baslangic_bildirimi") == 1 then
                        local meslek = {"Savaşçı ","Ninja ","Sura ","Şaman "}
                        notice_all(""..pc.get_name().." oyunumuza "..meslek[pc.get_job()+1].."olarak katıldı! ")
                    end

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
                elseif pc.get_job() == 2 then
                    command("new_item_start") --İtemler otomatik giyili gelsin
                    -- command("new_attr_start") --İtemler otomatik efsunlu gelsin
                    ----------------------------------
                    pc.setqf("baslangicverdim",1)
                     --horse.set_level(11)

                    if game.get_event_flag("baslangic_bildirimi") == 1 then
                        local meslek = {"Savaşçı ","Ninja ","Sura ","Şaman "}
                        notice_all(""..pc.get_name().." oyunumuza "..meslek[pc.get_job()+1].."olarak katıldı! ")
                    end

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
                elseif pc.get_job() == 3 then
                    command("new_item_start") --İtemler otomatik giyili gelsin
                    -- command("new_attr_start") --İtemler otomatik efsunlu gelsin
                    ----------------------------------
                    pc.setqf("baslangicverdim",1)
                     --horse.set_level(11)

                    if game.get_event_flag("baslangic_bildirimi") == 1 then
                        local meslek = {"Savaşçı ","Ninja ","Sura ","Şaman "}
                        notice_all(""..pc.get_name().." oyunumuza "..meslek[pc.get_job()+1].."olarak katıldı! ")
                    end
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
                end
            end
        end
    end
end
 
baslangic_bildirimi flagın aktif olması gerek
gm hesapla bu kodu yazın, sonrasında yeni karakter açarak test edebilirsiniz

Kod:
/e baslangic_bildirimi 1
 
Çözüm
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst