Çözüldü <Analyze> AnswerMakeGuild disabled

Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

DarkNight

Üye
Üye
Mesaj
98
Çözümler
8
Beğeni
24
Puan
429
Ticaret Puanı
0
Lonca kurmaya çalıştığım zaman
<Analyze> AnswerMakeGuild disabled
hatasını alıyordum.
Ve bu sebeple lonca kurulmuyordu.

lonca.png


Mevcut sorunu aşağıdaki questleri kullanarak çözdüm.
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.

Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.

Fakat şöyle bir sorunum var Game SRC'de 40 Level altının lonca kurması fixli olmasına rağmen 40 level altında lonca kuruluyor.
Elimde bulunan sample__guild_make.quest'e level ataması ve normal lonca questlerinde olan fonksiyonları ekleyecek arkadaşlar varsa çok sevinirim.
Bu konuyla alakalı yerli ve yabancı forumlar olmak üzere hiçbir forumda net bir çözüm yok.
Sorunun asıl çözümü bu. Marty Sama kendi guild fixlerini yazdığı için her quest ile lonca açılmıyor. Yukarıda belirttiğim questler Marty Samanın lonca questlerinin Türkçeleştirilmiş halidir.
sample__guild_make.quest:
quest sample__guild_make begin
    state start begin
        when guild_man1.chat."Lonca Kur" or guild_man2.chat."Lonca Kur" or guild_man3.chat."Lonca Kur" with not pc.hasguild() and not pc.isguildmaster() begin
            say("Bir Lonca Kurmak istermisin ? Bunun icin Cok Paraya ihtiyacin var.")
            say_reward("Gerekli Yang: ".. 200000 .." yang.")
            if select("Evet", "Hayir")==2 then return end
            -- let's start!
            say("Lonca Kurmak icin istedigin ismi Gir:")
            local guild_name = string.gsub(input(), "[^A-Za-z0-9]", "") -- Alfabetik Karakterlere Dikkat Edin
            local guild_len_name = string.len(guild_name)
            if not ((2 < guild_len_name) and (guild_len_name < 12)) then
                say_reward("isimde Ozel Karakterler Olmamali ve 3-11 Karakter Uzunlugunda Olmali!")
                return
            end
            say("Boyle Bir Lonca Kurmak istedigine Eminmisin?[ENTER]"..guild_name)
            if select("Evet", "Hayir")==2 then return end
            -- checks begin
            if not (pc.get_gold() >= 2000000 ) then
                say_reward("Yetersiz Yang.")
                return
            end
            if (pc.hasguild() or pc.isguildmaster()) then
                say_reward("Zaten Bir Loncaya uyesin.")
                return
            end
            -- checks end
            -- so many ifs, we can simplify this by using a table
            local ret = pc.make_guild0(guild_name)
            if ret==-2 then
                say_reward("[Hayir] Lonca Adi Gecersiz (Uzunluk <2 or >11!)")
            elseif ret==-1 then
                say_reward("[Hayir] Lonca Adi Gecersiz (Özel Karakter Hatasi!)")
            elseif ret==0 then
                say_reward("[Hayir] Lonca Kurulamadı (Lonca Adi Zaten Var veya Bir Loncaya uyesin)")
            elseif ret==1 then
                pc.change_gold(- 200000 )
                say_reward("[Evet] Lonca Kuruldu")
            elseif ret==2 then
                say_reward("[Hayir] Oyuncu Zaten Bir Loncaya uye")
            elseif ret==3 then
                say_reward("[Hayir] Oyuncu Zaten Bir Lonca Sahibi")
            end
        end
    end
end
 
Çözüm
Quest:
quest guild_building begin
        state start begin
                when guild_man1.chat."Loncadan çık " or
                        guild_man2.chat."Loncadan çık " or
                        guild_man3.chat."Loncadan çık "
                        with pc.hasguild() and not pc.isguildmaster() and (pc.is_gm() or npc.empire == pc.empire) begin
                        -- ??
                        say_title("Köy Gardiyanı:")
                        say("")
                        say("Olduğun loncadan çıkmak mı istiyorsun?")
                        say("Herhalde orada arkadaş bulamadın. ")
                        say("Nasıl istersen.")
                        say("Loncadan çikmak istediğine emin misin?")
                        say("")...
Quest:
quest guild_building begin
        state start begin
                when guild_man1.chat."Loncadan çık " or
                        guild_man2.chat."Loncadan çık " or
                        guild_man3.chat."Loncadan çık "
                        with pc.hasguild() and not pc.isguildmaster() and (pc.is_gm() or npc.empire == pc.empire) begin
                        -- ??
                        say_title("Köy Gardiyanı:")
                        say("")
                        say("Olduğun loncadan çıkmak mı istiyorsun?")
                        say("Herhalde orada arkadaş bulamadın. ")
                        say("Nasıl istersen.")
                        say("Loncadan çikmak istediğine emin misin?")
                        say("")
                        local s = select("Evet", "Hayır")
                        if s==1 then
                                say_title("Köy Gardiyanı:")
                                say("")
                                say("Tamam.")
                                say("Artık loncada değilsin. ")
                                say("")
                                say("")
                                pc.remove_from_guild()
                                pc.setqf("new_withdraw_time",get_global_time())
                        end
                end

                when guild_man1.chat."Loncayı kapat" or
                        guild_man2.chat."Loncayı kapat" or
                        guild_man3.chat."Loncayı kapat"
                        with pc.hasguild() and pc.isguildmaster() and (pc.is_gm() or npc.empire == pc.empire) begin
                        -- ??
                        say_title("Köy Gardiyanı:")
                        say("")
                        say("Ne?")
                        say("[DELAY value;150]        [/DELAY]")
                        say("O kadar zahmetle bu loncayı ")
                        say("kurdum ve sen onu şimdi kapatmak mı istiyorsun?")
                        say("Bütün hatıraların ve dostların ")
                        say("sonsuza kadar kaybolacak!")
                        say("")
                        say("Loncayı kapatmak istediğine emin misin?")
                        say("")
                        local s = select("Evet", "Hayır")
                        if s==1 then
                        say_title("Köy Gardiyanı:")
                        say("")
                        say("Tamam.")
                        say("Loncayı kapattım.")
                        say("")
                        say("")
                        pc.destroy_guild()
                        pc.setqf("new_disband_time", get_global_time())
                        pc.setqf("new_withdraw_time", get_global_time())
                        end
                end

                when guild_man1.chat."Yeni Lonca kur" or
                        guild_man2.chat."Yeni Lonca kur" or
                        guild_man3.chat."Yeni Lonca kur" with not pc.hasguild() or not pc.isguildmaster() begin
                        ----with (pc.is_gm() or npc.empire == pc.empire)
                        --------------------------------------------------------------
                        local level_limit;
                        local guild_create_item

                        level_limit = 40
                        guild_create_item = false
                        -----------------------------------------------------------------------

                        if pc.hasguild() then
                             say_title("Köy Gardiyanı: ")
                        say("Lonca kurman için ilk önce olduğun loncadan ")
                        say("çıkman gereklidir. ")
                                return
                        end
                        -- if game.get_event_flag("guild_withdraw_delay")*86400 >
                                -- get_global_time() - pc.getqf("new_withdraw_time") then
                        -- say_title("Köy Gardiyanı:")
                        -- say("")
                        -- say("Bir loncadan ayrıldıktan sonra, 1 gün beklemelisin.")
                        -- return
                        -- end

                        if game.get_event_flag("guild_disband_delay")*86400 >
                                get_global_time() - pc.getqf("new_withdraw_time") then
                        say_title("Köy Gardiyanı: ")
                        say("")
                        say("Bir lonca kapattın! ")
                        say("Bu yüzden 1 gün beklemelisin.")
                        say_reward("Loncayı kapattığın tarih: ")
                        say_reward(string.format("%s", time_to_str(pc.getqf("new_withdraw_time"))))
                        return
                        end
                        say_title("Köy Gardiyanı:")
                        say("")
                        say("Yeni lonca kurmak istiyor musun?")
                        say("")
                        say("Yeni lonca kurmak için ")
                        say("en az 40.seviyede olmalısın. Ayrıca")
                        say(" 200.000 Yang gerekiyor.")
                        say("")
                        say("Lonca kurmak istiyor musun?")
                        say("")
                        local s = select("Evet", "Hayır")
                        if s == 2 then
                                return
                        end

                        say("Lonca Kurmak icin istedigin ismi Gir:")
                        local guild_name = string.gsub(input(), "[^A-Za-z0-9]", "") -- Alfabetik Karakterlere Dikkat Edin
                        local guild_len_name = string.len(guild_name)
                        if not ((2 < guild_len_name) and (guild_len_name < 12)) then
                            say_reward("isimde Ozel Karakterler Olmamali ve 3-11 Karakter Uzunlugunda Olmali!")
                            return
                        end
                        say("Boyle Bir Lonca Kurmak istedigine Eminmisin?[ENTER]"..guild_name)
                        if select("Evet", "Hayir")==2 then return end
                        -- checks begin
                        if not (pc.get_gold() >= 2000000 ) then
                            say_reward("Yetersiz Yang.")
                            return
                        end
                        if pc.get_level() < 40 then
                            say_reward("Yetersiz level.")
                            return
                        end
                        if (pc.hasguild() or pc.isguildmaster()) then
                            say_reward("Zaten Bir Loncaya uyesin.")
                            return
                        end
                        -- checks end
                        -- so many ifs, we can simplify this by using a table
                        local ret = pc.make_guild0(guild_name)
                        if ret==-2 then
                            say_reward("[Hayir] Lonca Adi Gecersiz (Uzunluk <2 or >11!)")
                        elseif ret==-1 then
                            say_reward("[Hayir] Lonca Adi Gecersiz (Özel Karakter Hatasi!)")
                        elseif ret==0 then
                            say_reward("[Hayir] Lonca Kurulamadı (Lonca Adi Zaten Var veya Bir Loncaya uyesin)")
                        elseif ret==1 then
                            pc.change_gold(- 200000 )
                            say_reward("[Evet] Lonca Kuruldu")
                        elseif ret==2 then
                            say_reward("[Hayir] Oyuncu Zaten Bir Loncaya uye")
                        elseif ret==3 then
                            say_reward("[Hayir] Oyuncu Zaten Bir Lonca Sahibi")
                        end
                end
        end
end

Bu questi kullanın sorun çözülecek
 
Son düzenleme:
Çözüm
Her konuma çözümü yazıp işaretliyorum da dün sahur vakti eksik olmuş sanırım yazdım sanıyorum düzelteyim hemen
 
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst