Yardım TC OFFLİNESHOP YANG HATASI

Konu sahibi bu konuda soru soruyor. Sorusu ile ilgili bilgisi olanların yanıtlamasını bekliyor.

me12dd

Üye
Üye
Mesaj
21
Beğeni
0
Puan
38
Ticaret Puanı
0
Öncelikle herkese iyi çalışmalar kolaylıklar dilerim küçük bir sorunum var
1635424808148.png

1.SORUNKISIMDAKİ GİBİ YANG MİKTARI GİRİP ÇEK DEDİĞİMDE OYUNDAN ATIYOR
2.SORUN WON 99999 OLARAK İTEM KOYULUYOR PAZARI AÇ DEDİĞİMDE OYUNDAN ATIYOR
1635425384724.png


PACKET.H DOSYALARI EKTEDİR
SRV1-CH1 SYSERR:
SYSERR: Oct 28 18:37:05 :: Process: UNKNOWN HEADER: 246, LAST HEADER: 100(9), REMAIN BYTES: 17, fd: 16
SYSERR: Oct 28 18:37:07 :: Analyze: Handshake phase does not handle packet 123 (fd 16)
SYSERR: Oct 28 18:37:07 :: Analyze: Handshake phase does not handle packet 123 (fd 16)
SYSERR: Oct 28 18:37:07 :: Analyze: Handshake phase does not handle packet 123 (fd 16)
SYSERR: Oct 28 18:37:07 :: Analyze: Handshake phase does not handle packet 123 (fd 16)
SYSERR: Oct 28 18:37:07 :: Analyze: Handshake phase does not handle packet 123 (fd 16)
SYSERR: Oct 28 18:37:07 :: Analyze: Handshake phase does not handle packet 123 (fd 16)
SYSERR: Oct 28 18:38:12 :: Process: UNKNOWN HEADER: 92, LAST HEADER: 0(0), REMAIN BYTES: 26, fd: 18
SYSERR: Oct 28 18:38:14 :: Analyze: Handshake phase does not handle packet 123 (fd 17)
SYSERR: Oct 28 18:38:14 :: Analyze: Handshake phase does not handle packet 123 (fd 17)
SYSERR: Oct 28 18:38:14 :: Analyze: Handshake phase does not handle packet 123 (fd 17)
SYSERR: Oct 28 18:38:14 :: Analyze: Handshake phase does not handle packet 123 (fd 17)
SYSERR: Oct 28 18:38:14 :: Analyze: Handshake phase does not handle packet 123 (fd 17)
SYSERR: Oct 28 18:38:14 :: Analyze: Handshake phase does not handle packet 123 (fd 17)
 

Dosya Eklentileri

  • CLİENTPACKET.rar
    18,6 KB · Gösterim: 1
  • gamesrcpacket.rar
    12,4 KB · Gösterim: 1
Son düzenleme:
C++:
#ifdef ENABLE_OFFLINE_SHOP_SYSTEM
struct packet_shop_offline_item
{
    DWORD vnum;
    long long price;
#ifdef ENABLE_CHEQUE_SYSTEM
    DWORD cheque;
#endif
    WORD count;
#ifdef ENABLE_WEAPON_EVOLUTION_SYSTEM
    DWORD evolution;
#endif
    DWORD transmutation;
    BYTE display_pos;
    bool bIsSold;
    char buyerName[CHARACTER_NAME_MAX_LEN];
    long alSockets[ITEM_SOCKET_MAX_NUM];
    TPlayerItemAttribute aAttr[ITEM_ATTRIBUTE_MAX_NUM];
};
#endif

Burada cheque DWORD olarak tanımlanmış.

C++:
#ifdef ENABLE_CHEQUE_SYSTEM
typedef struct packet_offline_shop_cheque
{
    long long llCheque;
} TPacketGCOfflineShopCheque;
#endif

Burada ise long long llCheque olarak tanımlanmış.

C++:
typedef struct packet_shop_update_price
{
#ifdef __GOLD_LIMIT_REWORK__
    long long        llPrice;
#else
    int                iPrice;
#endif
#ifdef ENABLE_CHEQUE_SYSTEM
    int                iCheque;
#endif
} TPacketGCShopUpdatePrice;

Burda ise int olarak tanımlanmış. Yani cheque nin ne olduğu belli değil baya bir çorba olmuş gibi.

Client tarafındaki şu paketin içinde ise chequeye ait hiç bir şey tanımlı değil. Dolayısıyla game packet.h ile uyuşmuyor.

C++:
typedef struct packet_shop_update_price
{
#ifdef ENABLE_GOLD_LIMIT_REWORK
    long long iElkAmount;
#else
    int iElkAmount;
#endif
} TPacketGCShopUpdatePrice;

Bunlar sadece fark ettiklerim, paketleri tamamen kontrol edip düzeltmen gerekiyor. Offline shop ve cheque sisteminin packet ve src içindeki veri tiplerinin aynı olması gerekiyor. Aksi halde böyle sorunlar yaşanır. Aynı şey yang için de geçerli.
 
Geri
Üst