Öneri Altyapı hakkında

Konu sahibi önerilerinizi bekliyor. Konuya yorum yazabilirsiniz.

shekspro

Üye
Üye
Mesaj
80
Çözümler
5
Beğeni
15
Puan
414
Ticaret Puanı
0
Merhabalar,

bir altyapı düzenliyorum kütüphaneleri güncelledim bazı ölü kullanılmayan kodları temizledim merak ettiğim bir soru var.

Altyapıda olması gereken ortak sistemler nelerdir? (yansıtma, silah kostüm vs vs)

sağlam bir altyapım olsun istiyorum
 
Bu sizin tercihinize kalmış. Eski tarz yapacaksanız bu saydıklarınızın hiç biri olmaması gerekir, ama eski tarzın aksine modern(günümüz) tarzında bir şey düşünüyorsanız dediğim gibi sizin tercihinize kalmış. "Bir altyapı files da bunlar olmalı" ya da "olmamalı" diye kesin bir tanım kullanmak yanlış olur, karar ve zevk tamamen geliştiricinin kendisine aittir. Yani kısaca, offline shop eklenmiş çok sağlam bir files ortaya çıkarılabileceği gibi, offline shop eklenmeden de çok sağlam bir files ortaya çıkarılabilir.
 
Bu sizin tercihinize kalmış. Eski tarz yapacaksanız bu saydıklarınızın hiç biri olmaması gerekir, ama eski tarzın aksine modern(günümüz) tarzında bir şey düşünüyorsanız dediğim gibi sizin tercihinize kalmış. "Bir altyapı files da bunlar olmalı" ya da "olmamalı" diye kesin bir tanım kullanmak yanlış olur, karar ve zevk tamamen geliştiricinin kendisine aittir. Yani kısaca, offline shop eklenmiş çok sağlam bir files ortaya çıkarılabileceği gibi, offline shop eklenmeden de çok sağlam bir files ortaya çıkarılabilir.
doğru fakat diyelim ki ws lik olarak geliştirdim filesi sonra vazgeçtim emek yapmak istedim sistemleri kaldırmak veya altyapinin ilk haliyle başlamak saçma oluyo demek istediğim en azından wslik, orta, emek bu tarz fileslerde ortak olabilecek sistemler eklenirse böyle bir sorun olmaz diye düşünüyorum
 
O zaman şöyle düşünebilirsiniz, sistemleri kafanızda kategorilendirin ve ona göre karar verin.
Yani mesela;

İtem Yansıtma Sistemi: Temel bir ihtiyaç haline gelmiş, her oyuncunun ihtiyaç duyabileceği bir şey. Bu eklenebilir.
Offline shop: Olmazsa olmaz bir sistem değil. Olmasa da olur. İhtiyaca ve filesın türüne göre karar verilir.

Bir diğer şekilde;

Binek Sistemi(Gezdirmeli veya normal): Bu da artık temel sistemler arasında yer alıyor. Karaktere verdiği özellikler, sağladığı avantajlar vb. yönünden eklenmesi gerekebilir.
Uzaktan NPC Sistemi: Aynı şekilde bu da göz ardı edilebilir. Kimse derdine düşmez.
 
O zaman şöyle düşünebilirsiniz, sistemleri kafanızda kategorilendirin ve ona göre karar verin.
Yani mesela;

İtem Yansıtma Sistemi: Temel bir ihtiyaç haline gelmiş, her oyuncunun ihtiyaç duyabileceği bir şey. Bu eklenebilir.
Offline shop: Olmazsa olmaz bir sistem değil. Olmasa da olur. İhtiyaca ve filesın türüne göre karar verilir.

Bir diğer şekilde;

Binek Sistemi(Gezdirmeli veya normal): Bu da artık temel sistemler arasında yer alıyor. Karaktere verdiği özellikler, sağladığı avantajlar vb. yönünden eklenmesi gerekebilir.
Uzaktan NPC Sistemi: Aynı şekilde bu da göz ardı edilebilir. Kimse derdine düşmez.
Offline shop olmayan bir oyunun oynanacağını hiç sanmam. WS'lik oyun değilse tabi.
 
Offline shop olmayan bir oyunun oynanacağını hiç sanmam. WS'lik oyun değilse tabi.
Bu yüzden "ihtiyaca ve filesın türüne göre karar verilir" ibaresini kullandım. Her ne kadar hak versem de, bu ön yargıyı kıran ve şu an 4-5 seneyi deviren serverler var ve bir hayli kalabalık.
 
O zaman şöyle düşünebilirsiniz, sistemleri kafanızda kategorilendirin ve ona göre karar verin.
Yani mesela;

İtem Yansıtma Sistemi: Temel bir ihtiyaç haline gelmiş, her oyuncunun ihtiyaç duyabileceği bir şey. Bu eklenebilir.
Offline shop: Olmazsa olmaz bir sistem değil. Olmasa da olur. İhtiyaca ve filesın türüne göre karar verilir.

Bir diğer şekilde;

Binek Sistemi(Gezdirmeli veya normal): Bu da artık temel sistemler arasında yer alıyor. Karaktere verdiği özellikler, sağladığı avantajlar vb. yönünden eklenmesi gerekebilir.
Uzaktan NPC Sistemi: Aynı şekilde bu da göz ardı edilebilir. Kimse derdine düşmez.
güzel bunları not aldım kenara offline shop olarak sabit great kullanıcam
 
Bu yüzden "ihtiyaca ve filesın türüne göre karar verilir" ibaresini kullandım. Her ne kadar hak versem de, bu ön yargıyı kıran ve şu an 4-5 seneyi deviren serverler var ve bir hayli kalabalık.
O yıllık serverlerin oyuncuları eskiden oynadıklarından emekleri var sırf ondan bırakmıyorlar. 4 5 seneyi geç 1 yıl aynı serveri oynamış birisi offline shopa gerek duymaz. 1-99 1-120 55-120 tarzında offline shop olmadan bir serverin tutması zor.
 
O yıllık serverlerin oyuncuları eskiden oynadıklarından emekleri var sırf ondan bırakmıyorlar. 4 5 seneyi geç 1 yıl aynı serveri oynamış birisi offline shopa gerek duymaz. 1-99 1-120 55-120 tarzında offline shop olmadan bir serverin tutması zor.
saltanat offlineshop kullanmıyor aktif oynayan çardab çok pazar hesabı var oyunda bu tamamen kafa yapısıyla alakalı offlineshop oyunun direk kalbine etki ettiği için aa tamam ekleyelim diyip eklenebilecek bir sistem değil bence
 
1-99 tr tipi serverde offline shop olmadan oynayan olmaz, offshop olmadan oynatmak için yüksek online gerekir(500+) yani oyuncuyu offline shop olmadan da oynama hevesi verebilmek gerekir..
 
ortak sistemler eklendikten sonra en son offshop eklenir yedek alınır artık hangi tarz yapcaksa ona göre offlu veya offsuz kullanır buda tercihe kalsın yorumlar için teşekkürler :)
 
Burada ele alınması gereken ana husus şudur. 2010 yılındaki oyuncuların beklentiler neler şimdiki oyuncuların beklentileri neler? Kaynak kodları sayesinde oyuna baya bir şeyler yapabiliyoruz. Haliyle bir serverde güzel bi özellik tutulduktan sonra oyuncular tarafından benimseniyor ve her yerde bunlar aranıyor. K envanter, offshop gibi sistemler günümüz oyuncuları gözünde olmazsa olmaz sistemler kategorisine giriyor.

Tabii ki de bu sistemlerin içeriğinin nasıl olacağına kendi oyun tarzınıza göre belirlemelisiniz.
 
Geri
Üst