Çözüldü 6. skilleri kaldırdığımda savaşçı ve ninja at becerileri bozuluyor

Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

Shypoo

Üye
Üye
Mesaj
58
Çözümler
2
Beğeni
4
Puan
49
Ticaret Puanı
0
6. skilleri kaldırdığımda savaşçı ve ninja at becerileri bozuluyor neden olabilir
 
root/playersettingmodule.py dosyasında:

Kod:
if NEW_678TH_SKILL_ENABLE:
        SKILL_INDEX_DICT = {
            JOB_WARRIOR : {
                1 : (1, 2, 3, 4, 5, 0, 0, 0, 137, 0, 138, 0, 139, 0,),
                2 : (16, 17, 18, 19, 20, 0, 0, 0, 137, 0, 138, 0, 139, 0,),
                "SUPPORT" : (122, 123, 121, 124, 125, 129, 0, 0, 130, 131,),
            },
            JOB_ASSASSIN : {
                1 : (31, 32, 33, 34, 35, 0, 0, 0, 137, 0, 138, 0, 139, 0, 140,),
                2 : (46, 47, 48, 49, 50, 0, 0, 0, 137, 0, 138, 0, 139, 0, 140,),
                "SUPPORT" : (122, 123, 121, 124, 125, 129, 0, 0, 130, 131,),
            },
            JOB_SURA : {
                1 : (61, 62, 63, 64, 65, 66, 0, 0, 137, 0, 138, 0, 139, 0,),
                2 : (76, 77, 78, 79, 80, 81, 0, 0, 137, 0, 138, 0, 139, 0,),
                "SUPPORT" : (122, 123, 121, 124, 125, 129, 0, 0, 130, 131,),
            },
            JOB_SHAMAN : {
                1 : (91, 92, 93, 94, 95, 96, 0, 0, 137, 0, 138, 0, 139, 0,),
                2 : (106, 107, 108, 109, 110, 111, 0, 0, 137, 0, 138, 0, 139, 0,),
                "SUPPORT" : (122, 123, 121, 124, 125, 129, 0, 0, 130, 131,),
            },
        }
    else:
        SKILL_INDEX_DICT = {
            JOB_WARRIOR : {
                1 : (1, 2, 3, 4, 5, 0, 0, 0, 137, 0, 138, 0, 139, 0,),
                2 : (16, 17, 18, 19, 20, 0, 0, 0, 137, 0, 138, 0, 139, 0,),
                "SUPPORT" : (122, 123, 121, 124, 125, 129, 0, 0, 130, 131,),
            },
            JOB_ASSASSIN : {
                1 : (31, 32, 33, 34, 35, 0, 0, 0, 137, 0, 138, 0, 139, 0, 140,),
                2 : (46, 47, 48, 49, 50, 0, 0, 0, 137, 0, 138, 0, 139, 0, 140,),
                "SUPPORT" : (122, 123, 121, 124, 125, 129, 0, 0, 130, 131,),
            },
            JOB_SURA : {
                1 : (61, 62, 63, 64, 65, 66, 0, 0, 137, 0, 138, 0, 139, 0,),
                2 : (76, 77, 78, 79, 80, 81, 0, 0, 137, 0, 138, 0, 139, 0,),
                "SUPPORT" : (122, 123, 121, 124, 125, 129, 0, 0, 130, 131,),
            },
            JOB_SHAMAN : {
                1 : (91, 92, 93, 94, 95, 96, 0, 0, 137, 0, 138, 0, 139, 0,),
                2 : (106, 107, 108, 109, 110, 111, 0, 0, 137, 0, 138, 0, 139, 0,),
                "SUPPORT" : (122, 123, 121, 124, 125, 129, 0, 0, 130, 131,),
            },
        }

Kısmındaki sizdeki else kısmındaki blokları komple bir üstteki bloklarla değiştirin.
 
Son düzenleme:
root/playersettingmodule.py dosyasında:

Kod:
if NEW_678TH_SKILL_ENABLE:
        SKILL_INDEX_DICT = {
            JOB_WARRIOR : {
                1 : (1, 2, 3, 4, 5, 0, 0, 0, 137, 0, 138, 0, 139, 0,),
                2 : (16, 17, 18, 19, 20, 0, 0, 0, 137, 0, 138, 0, 139, 0,),
                "SUPPORT" : (122, 123, 121, 124, 125, 129, 0, 0, 130, 131,),
            },
            JOB_ASSASSIN : {
                1 : (31, 32, 33, 34, 35, 0, 0, 0, 137, 0, 138, 0, 139, 0, 140,),
                2 : (46, 47, 48, 49, 50, 0, 0, 0, 137, 0, 138, 0, 139, 0, 140,),
                "SUPPORT" : (122, 123, 121, 124, 125, 129, 0, 0, 130, 131,),
            },
            JOB_SURA : {
                1 : (61, 62, 63, 64, 65, 66, 0, 0, 137, 0, 138, 0, 139, 0,),
                2 : (76, 77, 78, 79, 80, 81, 0, 0, 137, 0, 138, 0, 139, 0,),
                "SUPPORT" : (122, 123, 121, 124, 125, 129, 0, 0, 130, 131,),
            },
            JOB_SHAMAN : {
                1 : (91, 92, 93, 94, 95, 96, 0, 0, 137, 0, 138, 0, 139, 0,),
                2 : (106, 107, 108, 109, 110, 111, 0, 0, 137, 0, 138, 0, 139, 0,),
                "SUPPORT" : (122, 123, 121, 124, 125, 129, 0, 0, 130, 131,),
            },
        }
    else:
        SKILL_INDEX_DICT = {
            JOB_WARRIOR : {
                1 : (1, 2, 3, 4, 5, 0, 0, 0, 137, 0, 138, 0, 139, 0,),
                2 : (16, 17, 18, 19, 20, 0, 0, 0, 137, 0, 138, 0, 139, 0,),
                "SUPPORT" : (122, 123, 121, 124, 125, 129, 0, 0, 130, 131,),
            },
            JOB_ASSASSIN : {
                1 : (31, 32, 33, 34, 35, 0, 0, 0, 137, 0, 138, 0, 139, 0, 140,),
                2 : (46, 47, 48, 49, 50, 0, 0, 0, 137, 0, 138, 0, 139, 0, 140,),
                "SUPPORT" : (122, 123, 121, 124, 125, 129, 0, 0, 130, 131,),
            },
            JOB_SURA : {
                1 : (61, 62, 63, 64, 65, 66, 0, 0, 137, 0, 138, 0, 139, 0,),
                2 : (76, 77, 78, 79, 80, 81, 0, 0, 137, 0, 138, 0, 139, 0,),
                "SUPPORT" : (122, 123, 121, 124, 125, 129, 0, 0, 130, 131,),
            },
            JOB_SHAMAN : {
                1 : (91, 92, 93, 94, 95, 96, 0, 0, 137, 0, 138, 0, 139, 0,),
                2 : (106, 107, 108, 109, 110, 111, 0, 0, 137, 0, 138, 0, 139, 0,),
                "SUPPORT" : (122, 123, 121, 124, 125, 129, 0, 0, 130, 131,),
            },
        }

Kısmındaki else kısmındaki blokları komple bir üstteki bloklarla değiştirin.
playersettingsmodule.py:
    if NEW_678TH_SKILL_ENABLE:
        SKILL_INDEX_DICT = {
            JOB_WARRIOR : {
                1 : (1, 2, 3, 4, 5, 0, 0, 137, 0, 138, 0, 139, 0,),
                2 : (16, 17, 18, 19, 20, 0, 0, 137, 0, 138, 0, 139, 0,),
                "SUPPORT": (122, 123, 121, 124, 125, 129, 141, 142, 130, 131,),
            },
            JOB_ASSASSIN : {
                1 : (31, 32, 33, 34, 35, 0, 0, 137, 0, 138, 0, 139, 0, 140,),
                2 : (46, 47, 48, 49, 50, 0, 0, 137, 0, 138, 0, 139, 0, 140,),
                "SUPPORT": (122, 123, 121, 124, 125, 129, 141, 142, 130, 131,),
            },
            JOB_SURA : {
                1 : (61, 62, 63, 64, 65, 66, 0, 0, 137, 0, 138, 0, 139, 0,),
                2 : (76, 77, 78, 79, 80, 81, 0, 0, 137, 0, 138, 0, 139, 0,),
                "SUPPORT": (122, 123, 121, 124, 125, 129, 141, 142, 130, 131,),
            },
            JOB_SHAMAN : {
                1 : (91, 92, 93, 94, 95, 96, 0, 0, 137, 0, 138, 0, 139, 0,),
                2 : (106, 107, 108, 109, 110, 111, 0, 0, 137, 0, 138, 0, 139, 0,),
                "SUPPORT": (122, 123, 121, 124, 125, 129, 141, 142, 130, 131,),
            },
        }
    else:
        SKILL_INDEX_DICT = {
            JOB_WARRIOR : {
                1 : (1, 2, 3, 4, 5, 0, 0, 137, 0, 138, 0, 139, 0,),
                2 : (16, 17, 18, 19, 20, 0, 0, 137, 0, 138, 0, 139, 0,),
                "SUPPORT": (122, 123, 121, 124, 125, 129, 141, 142, 130, 131,),
            },
            JOB_ASSASSIN : {
                1 : (31, 32, 33, 34, 35, 0, 0, 137, 0, 138, 0, 139, 0, 140,),
                2 : (46, 47, 48, 49, 50, 0, 0, 137, 0, 138, 0, 139, 0, 140,),
                "SUPPORT": (122, 123, 121, 124, 125, 129, 141, 142, 130, 131,),
            },
            JOB_SURA : {
                1 : (61, 62, 63, 64, 65, 66, 0, 0, 137, 0, 138, 0, 139, 0,),
                2 : (76, 77, 78, 79, 80, 81, 0, 0, 137, 0, 138, 0, 139, 0,),
                "SUPPORT": (122, 123, 121, 124, 125, 129, 141, 142, 130, 131,),
            },
            JOB_SHAMAN : {
                1 : (91, 92, 93, 94, 95, 96, 0, 0, 137, 0, 138, 0, 139, 0,),
                2 : (106, 107, 108, 109, 110, 111, 0, 0, 137, 0, 138, 0, 139, 0,),
                "SUPPORT": (122, 123, 121, 124, 125, 129, 141, 142, 130, 131,),
            },
            JOB_WOLFMAN : {
                1 : (170, 171, 172, 173, 174, 175, 0, 0, 137, 0, 138, 0, 139, 0,),
                "SUPPORT": (122, 123, 121, 124, 125, 129, 141, 142, 130, 131,),
            }
        }

yanlış olan birşey yok gibi
 
Sorun çözüldü kapatılabilir... Boşluk bırakıldığı içinmiş hata skil kodlarını silmeyin onun yerine 0 değerini atayın
 
Çözüm
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst