Dali - OfflineShop

Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Ticaret camı ekleyip itemleri listelenip satın alamayanlar için,


shop_maneger.cpp içersinde.
#bul
Kod:
            pack2.dwShopPID = GetOwner->GetPlayerID();
#değiştir
Kod:
            if (item->GetOwner())
                pack2.dwShopPID = item->GetOwner()->GetVID();
            else
                pack2.dwShopPID = 0;

#bul
Kod:
    if (ch == NULL || ch->GetDesc() == NULL || p == NULL)
        return;
#altına ekle
Kod:
    int32_t shopVid = p->dwShopPID;


#bul
Kod:
    LPCHARACTER ShopCH = CHARACTER_MANAGER::instance().FindByPID(p->dwShopPID);
#değiştir
Kod:
    LPCHARACTER ShopCH = CHARACTER_MANAGER::instance().Find(shopVid);
 
Ticaret camı ekleyip itemleri listelenip satın alamayanlar için,


shop_maneger.cpp içersinde.
#bul
Kod:
            pack2.dwShopPID = GetOwner->GetPlayerID();
#değiştir
Kod:
            if (item->GetOwner())
                pack2.dwShopPID = item->GetOwner()->GetVID();
            else
                pack2.dwShopPID = 0;

#bul
Kod:
    if (ch == NULL || ch->GetDesc() == NULL || p == NULL)
        return;
#altına ekle
Kod:
    int32_t shopVid = p->dwShopPID;


#bul
Kod:
    LPCHARACTER ShopCH = CHARACTER_MANAGER::instance().FindByPID(p->dwShopPID);
#değiştir
Kod:
    LPCHARACTER ShopCH = CHARACTER_MANAGER::instance().Find(shopVid);
çalışıyorsa iyi olmuş konuya eklenebilir eline sağlık hacı
 
Ticaret camı ekleyip itemleri listelenip satın alamayanlar için,


shop_maneger.cpp içersinde.
#bul
Kod:
            pack2.dwShopPID = GetOwner->GetPlayerID();
#değiştir
Kod:
            if (item->GetOwner())
                pack2.dwShopPID = item->GetOwner()->GetVID();
            else
                pack2.dwShopPID = 0;

#bul
Kod:
    if (ch == NULL || ch->GetDesc() == NULL || p == NULL)
        return;
#altına ekle
Kod:
    int32_t shopVid = p->dwShopPID;


#bul
Kod:
    LPCHARACTER ShopCH = CHARACTER_MANAGER::instance().FindByPID(p->dwShopPID);
#değiştir
Kod:
    LPCHARACTER ShopCH = CHARACTER_MANAGER::instance().Find(shopVid);
bu çalışmıyor aynı şekilde ekli. Yada ben tekrar gözden geçirmeliyim. Eksik kaçırdığım yer olabilir.
 
arkadaşlar o kadar uzatmışsınız ki konuyu ordan oraya burdan şuraya aslında çok basit


ara:
            pack2.dwShopPID = GetOwner->GetPlayerID();
değiştir:
            if (item->GetOwner())
                pack2.dwShopPID = item->GetOwner()->GetVID();
            else
                pack2.dwShopPID = 0;

kod bloğunu bulunla tamamen değiştir:
void CShopManager::ShopSearchBuy(LPCHARACTER ch, const TPacketCGPrivateShopSearchBuyItem* p)
{
    if (ch == NULL || ch->GetDesc() == NULL || p == NULL)
        return;

    int32_t shopVid = p->dwShopPID;

    if (ch->GetExchange() || ch->GetMyShop() || ch->GetShopOwner() || ch->IsOpenSafebox() || ch->IsCubeOpen())
    {
        ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("SHOP_SEARCH_CLOSE_TABS"));
        return;
    }

    LPCHARACTER ShopCH = CHARACTER_MANAGER::instance().Find(shopVid);

    if (ShopCH == NULL)
    {
        ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("SHOP_SEARCH_NO_SHOP"));
        return;
    }

    if (ch == ShopCH) // what?
        return;

    CShop* pkShop = ShopCH->GetMyShop();
    if (pkShop == NULL || pkShop->IsPCShop() == false)
    {
        ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("SHOP_SEARCH_NO_SHOP"));
        return;
    }

    const BYTE bState = ch->GetPrivateShopSearchState();
    switch (bState)
    {
    case SHOP_SEARCH_LOOKING:
    {
        if (ch->CountSpecifyItem(PRIVATE_SHOP_SEARCH_LOOKING_GLASS) == 0)
        {
            const TItemTable* GlassTable = ITEM_MANAGER::instance().GetTable(PRIVATE_SHOP_SEARCH_LOOKING_GLASS);
            if (GlassTable)
                ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("SHOP_SEARCH_WHERE_IS_ITEM"), GlassTable->szLocaleName);
            return;
        }
        if (ch->GetMapIndex() != ShopCH->GetMapIndex())
        {
            ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("SHOP_SEARCH_SAMEMAP_ERR"));
            return;
        }

        const DWORD dwSellerVID(ShopCH->GetVID());
        if (CTargetManager::instance().GetTargetInfo(ch->GetPlayerID(), TARGET_TYPE_VID_SHOP_SEARCH, dwSellerVID))
            CTargetManager::instance().DeleteTarget(ch->GetPlayerID(), SHOP_SEARCH_INDEX, "__SHOPSEARCH_TARGET__");

        CTargetManager::Instance().CreateTarget(ch->GetPlayerID(), SHOP_SEARCH_INDEX, "__SHOPSEARCH_TARGET__", TARGET_TYPE_VID_SHOP_SEARCH, dwSellerVID, 0, ch->GetMapIndex(), "Ticaret Camı", 1);

        if (CTargetManager::instance().GetTargetInfo(ch->GetPlayerID(), TARGET_TYPE_VID_SHOP_SEARCH, dwSellerVID))
            ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("SHOP_SEARCH_SUCCESS_TARGET"));
        break;
    }

    case SHOP_SEARCH_TRADING:
    {
        if (ch->CountSpecifyItem(PRIVATE_SHOP_SEARCH_TRADING_GLASS) == 0)
        {
            const TItemTable* GlassTable = ITEM_MANAGER::instance().GetTable(PRIVATE_SHOP_SEARCH_TRADING_GLASS);
            if (GlassTable)
                ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("SHOP_SEARCH_WHERE_IS_ITEM"), GlassTable->szLocaleName);
            return;
        }

        ch->SetMyShopTime();
        int ret = pkShop->Buy(ch, p->bPos, true);

        if (SHOP_SUBHEADER_GC_OK != ret)
        {
            TPacketGCShop pack;
            pack.header = HEADER_GC_SHOP;
            pack.subheader = static_cast<BYTE>(ret);
            pack.size = sizeof(TPacketGCShop);
            ch->GetDesc()->Packet(&pack, sizeof(pack));
        }
        else
            ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("SHOP_SEARCH_OK"));

        break;
    }
    default:
        sys_err("ShopSearchBuy ch(%s) wrong state(%d)", ch->GetName(), bState);
        break;
    }
}
 
arkadaşlar o kadar uzatmışsınız ki konuyu ordan oraya burdan şuraya aslında çok basit


ara:
            pack2.dwShopPID = GetOwner->GetPlayerID();
değiştir:
            if (item->GetOwner())
                pack2.dwShopPID = item->GetOwner()->GetVID();
            else
                pack2.dwShopPID = 0;

kod bloğunu bulunla tamamen değiştir:
void CShopManager::ShopSearchBuy(LPCHARACTER ch, const TPacketCGPrivateShopSearchBuyItem* p)
{
    if (ch == NULL || ch->GetDesc() == NULL || p == NULL)
        return;

    int32_t shopVid = p->dwShopPID;

    if (ch->GetExchange() || ch->GetMyShop() || ch->GetShopOwner() || ch->IsOpenSafebox() || ch->IsCubeOpen())
    {
        ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("SHOP_SEARCH_CLOSE_TABS"));
        return;
    }

    LPCHARACTER ShopCH = CHARACTER_MANAGER::instance().Find(shopVid);

    if (ShopCH == NULL)
    {
        ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("SHOP_SEARCH_NO_SHOP"));
        return;
    }

    if (ch == ShopCH) // what?
        return;

    CShop* pkShop = ShopCH->GetMyShop();
    if (pkShop == NULL || pkShop->IsPCShop() == false)
    {
        ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("SHOP_SEARCH_NO_SHOP"));
        return;
    }

    const BYTE bState = ch->GetPrivateShopSearchState();
    switch (bState)
    {
    case SHOP_SEARCH_LOOKING:
    {
        if (ch->CountSpecifyItem(PRIVATE_SHOP_SEARCH_LOOKING_GLASS) == 0)
        {
            const TItemTable* GlassTable = ITEM_MANAGER::instance().GetTable(PRIVATE_SHOP_SEARCH_LOOKING_GLASS);
            if (GlassTable)
                ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("SHOP_SEARCH_WHERE_IS_ITEM"), GlassTable->szLocaleName);
            return;
        }
        if (ch->GetMapIndex() != ShopCH->GetMapIndex())
        {
            ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("SHOP_SEARCH_SAMEMAP_ERR"));
            return;
        }

        const DWORD dwSellerVID(ShopCH->GetVID());
        if (CTargetManager::instance().GetTargetInfo(ch->GetPlayerID(), TARGET_TYPE_VID_SHOP_SEARCH, dwSellerVID))
            CTargetManager::instance().DeleteTarget(ch->GetPlayerID(), SHOP_SEARCH_INDEX, "__SHOPSEARCH_TARGET__");

        CTargetManager::Instance().CreateTarget(ch->GetPlayerID(), SHOP_SEARCH_INDEX, "__SHOPSEARCH_TARGET__", TARGET_TYPE_VID_SHOP_SEARCH, dwSellerVID, 0, ch->GetMapIndex(), "Ticaret Camı", 1);

        if (CTargetManager::instance().GetTargetInfo(ch->GetPlayerID(), TARGET_TYPE_VID_SHOP_SEARCH, dwSellerVID))
            ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("SHOP_SEARCH_SUCCESS_TARGET"));
        break;
    }

    case SHOP_SEARCH_TRADING:
    {
        if (ch->CountSpecifyItem(PRIVATE_SHOP_SEARCH_TRADING_GLASS) == 0)
        {
            const TItemTable* GlassTable = ITEM_MANAGER::instance().GetTable(PRIVATE_SHOP_SEARCH_TRADING_GLASS);
            if (GlassTable)
                ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("SHOP_SEARCH_WHERE_IS_ITEM"), GlassTable->szLocaleName);
            return;
        }

        ch->SetMyShopTime();
        int ret = pkShop->Buy(ch, p->bPos, true);

        if (SHOP_SUBHEADER_GC_OK != ret)
        {
            TPacketGCShop pack;
            pack.header = HEADER_GC_SHOP;
            pack.subheader = static_cast<BYTE>(ret);
            pack.size = sizeof(TPacketGCShop);
            ch->GetDesc()->Packet(&pack, sizeof(pack));
        }
        else
            ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("SHOP_SEARCH_OK"));

        break;
    }
    default:
        sys_err("ShopSearchBuy ch(%s) wrong state(%d)", ch->GetName(), bState);
        break;
    }
}
Bunun aynısı ekli ama çalışmıyor.

Sadece değişen yerler burası zaten komple değiştirmeye gerek yok.

ara:

pack2.dwShopPID = GetOwner->GetPlayerID();

değiştir:

if (item->GetOwner())
pack2.dwShopPID = item->GetOwner()->GetVID();
else
pack2.dwShopPID = 0;

ekle

int32_t shopVid = p->dwShopPID;

değiştir :

LPCHARACTER ShopCH = CHARACTER_MANAGER::instance().Find(shopVid);

yani bundan başka bir değişiklik görmedim ama çalışmıyor.
 
Kod:
            pack2.item.display_pos = static_cast<BYTE>(std::distance(vItemVec.begin(), ShopIter));
            if (item->GetOwner())
                pack2.dwShopPID = item->GetOwner()->GetVID();
            else
                pack2.dwShopPID = 0;
            std::memcpy(&pack2.szSellerName, GetOwner->GetName(), sizeof(pack2.szSellerName));
            std::memcpy(&pack2.item.alSockets, item->GetSockets(), sizeof(pack2.item.alSockets));
            std::memcpy(&pack2.item.aAttr, item->GetAttributes(), sizeof(pack2.item.aAttr));



Kod:
void CShopManager::ShopSearchBuy(LPCHARACTER ch, const TPacketCGPrivateShopSearchBuyItem* p)
{
    if (ch == NULL || ch->GetDesc() == NULL || p == NULL)
        return;

    int32_t shopVid = p->dwShopPID;

    if (ch->GetExchange() || ch->GetMyShop() || ch->GetShopOwner() || ch->IsOpenSafebox() || ch->IsCubeOpen()




Kod:
    LPCHARACTER ShopCH = CHARACTER_MANAGER::instance().Find(shopVid);

    if (ShopCH == NULL)
    {
        ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("SHOP_SEARCH_NO_SHOP"));
        return;
    }
 
Bunun aynısı ekli ama çalışmıyor.

Sadece değişen yerler burası zaten komple değiştirmeye gerek yok.

ara:

pack2.dwShopPID = GetOwner->GetPlayerID();

değiştir:

if (item->GetOwner())
pack2.dwShopPID = item->GetOwner()->GetVID();
else
pack2.dwShopPID = 0;

ekle

int32_t shopVid = p->dwShopPID;

değiştir :

LPCHARACTER ShopCH = CHARACTER_MANAGER::instance().Find(shopVid);

yani bundan başka bir değişiklik görmedim ama çalışmıyor.
2 o zaman ya offlfineshopta yada search sistemini eklerken yanlışın vardır çünkü 2 3 gün araştırdım onu ekledim bunu çıkardım en son bu şekilde çözüm bulabildim sorunsuz bende şuan sadece kilitli shopta item bulup satın alma engeli konulacak onunla uğraşmadım aksi halde sorunu yok
 
2 o zaman ya offlfineshopta yada search sistemini eklerken yanlışın vardır çünkü 2 3 gün araştırdım onu ekledim bunu çıkardım en son bu şekilde çözüm bulabildim sorunsuz bende şuan sadece kilitli shopta item bulup satın alma engeli konulacak onunla uğraşmadım aksi halde sorunu yok
Ben dali kullanmıyorum Great kullanıyorum
 
aslında yanlış yer konuyu tartışıyoruz da madem açıldı konusu buradan gidelim :)
 
Bir arkadaşımın isteği üzerine birlikte kontrol ettik. Saat kısmı shopta gözükmüyor. İlk bakışta pack taraflı bir eksik gibi gözüksede sonradan kodu okutmadığı için okumadığını farkettim. Elbet başka bir çözüm yolu da vardır fakat ben böyle çözdüm. Sadece bu foruma özel olarak veriyorum çözümü. Kullanacaklar bunu da uygulamayı unutmasın. Hatta mümkünse konuya eklenebilir.

uishop.py:
arat

def SetShopInfo(self, sign, channel, index, x, y, timeLeft, update):
  
içeriğiyle birlikte değiştir

        def SetShopInfo(self, sign, channel, index, x, y, timeLeft, update):
            expired = self.expireTime <= time.clock()
            self.expireTime = time.clock() + timeLeft

            (mapName, xBase, yBase) = background.GlobalPositionToMapInfo(x, y)
            localeMapName = localeInfo.MINIMAP_ZONE_NAME_DICT.get(mapName, "")
            self.posInfoText.SetText("CH %d, %s (%d, %d)" % (channel, localeMapName, int(x - xBase) / 100, int(y - yBase) / 100))

            m, s = divmod(self.expireTime - time.clock(), 60)
            h, m = divmod(m, 60)
            d, h = divmod(h, 24)
          
            self.timeLeftText.SetText(uiScriptLocale.OFFLINE_SHOP_TIME_LEFT % ((d, h, m) if not expired else (0, 0, 0)))
          
            if expired:
                self.lockButton.SetText(uiScriptLocale.OFFLINE_SHOP_BUTTON_RENEW)

            self.signInputBoard.SetDescription(uiScriptLocale.OFFLINE_SHOP_INPUT_SIGN_DESC % sign)
            self.signText.SetText(sign if len(sign) < 18 else sign[:17] + "...")
Bugün Sistemi Kontrol Ettim Sistem Anlatımında Eksikler Var Bu Saat Gözükmeme Sorunu Ondan Kaynaklanıyor Senin Düzenlediğin Kod Sadece Gösteriş Olarak Duracaktır Orada Bir İşlevi Olmayacaktır. Yine de Uğraşın İçin Sağ ol Bu Sorunu Sadece Bir Kod Ekleyerek Çözebiliriz Aşağıda Paylaştım İsteyen Ekleyebilir.

uishop.py:
    def OnUpdate(self):
        USE_SHOP_LIMIT_RANGE = 1000

        (x, y, z) = player.GetMainCharacterPosition()
        if abs(x - self.xShopStart) > USE_SHOP_LIMIT_RANGE or abs(y - self.yShopStart) > USE_SHOP_LIMIT_RANGE:
            self.Close()

        self.offlineShopWnd.UpdateTime() #Bu Kodu Ekliyoruz Bu Kadar


Ekran Alıntısı.PNG
 
Bugün Sistemi Kontrol Ettim Sistem Anlatımında Eksikler Var Bu Saat Gözükmeme Sorunu Ondan Kaynaklanıyor Senin Düzenlediğin Kod Sadece Gösteriş Olarak Duracaktır Orada Bir İşlevi Olmayacaktır. Yine de Uğraşın İçin Sağ ol Bu Sorunu Sadece Bir Kod Ekleyerek Çözebiliriz Aşağıda Paylaştım İsteyen Ekleyebilir.

uishop.py:
    def OnUpdate(self):
        USE_SHOP_LIMIT_RANGE = 1000

        (x, y, z) = player.GetMainCharacterPosition()
        if abs(x - self.xShopStart) > USE_SHOP_LIMIT_RANGE or abs(y - self.yShopStart) > USE_SHOP_LIMIT_RANGE:
            self.Close()

        self.offlineShopWnd.UpdateTime() #Bu Kodu Ekliyoruz Bu Kadar


8236 eklentisini görüntüle
hayır gösteriş değildi saat işliyordu fakat dediğim gibi başka bir çözüm yoluda vardır yazmışım oda buymuş
 
yetkili arkadaşlar konu yorumlarındaki çözümleri ve güncellemeleri konuya dahil edebilir misiniz.
 
Bende bu hata geliyor.


Bash:
char.cpp:761:56: error: use of undeclared identifier 'SHOP_ITEM_MAX_PRICE'
                if ((pTable + n)->price < 1 || (pTable + n)->price > SHOP_ITEM_MAX_PRICE) // < 1 beca...
                                                                     ^
char.cpp:780:6: error: use of undeclared identifier 'CBanwordManager'
        if (CBanwordManager::instance().CheckString(szSign, strlen(szSign)))
            ^
char.cpp:798:41: error: use of undeclared identifier 'OFFLINE_SHOP_TIME_LIMIT'
        table.dwTimeLeft = get_global_time() + OFFLINE_SHOP_TIME_LIMIT;
                                               ^
compile char_resist.cpp
char.cpp:878:44: error: use of undeclared identifier 'OFFLINE_SHOP_TIME_LIMIT'
        m_dwOfflineShopTime = get_global_time() + OFFLINE_SHOP_TIME_LIMIT;
                                                  ^
char.cpp:1008:21: error: use of undeclared identifier 'OFFLINE_SHOP_RENEW_PRICE'
                                if (GetGold() < OFFLINE_SHOP_RENEW_PRICE)
                                                ^
char.cpp:1011:30: error: use of undeclared identifier 'OFFLINE_SHOP_RENEW_PRICE'
                                PointChange(POINT_GOLD, -OFFLINE_SHOP_RENEW_PRICE);
                                                         ^
char.cpp:1023:8: error: use of undeclared identifier 'CBanwordManager'
                        if (CBanwordManager::instance().CheckString(szSign, strlen(szSign)))
                            ^
char.cpp:1064:27: error: too few arguments to function call, expected 3, have 1
                        if (GetEmptyInventory(3) == -1) // needs chatpacket
                            ~~~~~~~~~~~~~~~~~  ^
./char.h:897:3: note: 'GetEmptyInventory' declared here
                int                             GetEmptyInventory(BYTE size, BYTE type, BYTE subtype) const;
                ^
char.cpp:1083:45: error: use of undeclared identifier 'SHOP_ITEM_MAX_PRICE'
                        if (pTable->price < 1 || pTable->price > SHOP_ITEM_MAX_PRICE) // < 1 because ...
 
En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş:
Bu Sistemde Şuana Kadar 2 Adet Sorunla Karşılaştım:

1-)Ticaret Camından Kaynaklı Pazara İtem Koyuyoruz Ve Sonra Ticaret Camından İtemi Seçiyoruz Daha Sonra Pazarı Açan Karakter O seçili Olan İtemin Fiyatını Değiştiriyor Daha Sonra Ticaret Camından Seçtiğimiz İteme Evet Deyip Satın Alıyoruz Ve Güncel Olan Fiyattan Satın Alıyor Bu şekilde Ucuz Olan İtemler Daha Pahalıya Satılmış Oluyor Buda Oyunda Büyük Bir Sıkıntıya Yol Açıyor




2-) Açtığımız Pazardan Herhangi bir iteme Mouse den Sol Tuşuna Basılı Bir Şekilde Envantere Sürükleyip Biraz Envanterde Gezdirdikten sonra Bırakıyoruz Ve Client Kapanıyor





Channel1'de Sadece Bu Syserr Veriyor

C++:
RemoveFromCharacter: Item::RemoveFromCharacter owner null
 
Bu Sistemde Şuana Kadar 2 Adet Sorunla Karşılaştım:

1-)Ticaret Camından Kaynaklı Pazara İtem Koyuyoruz Ve Sonra Ticaret Camından İtemi Seçiyoruz Daha Sonra Pazarı Açan Karakter O seçili Olan İtemin Fiyatını Değiştiriyor Daha Sonra Ticaret Camından Seçtiğimiz İteme Evet Deyip Satın Alıyoruz Ve Güncel Olan Fiyattan Satın Alıyor Bu şekilde Ucuz Olan İtemler Daha Pahalıya Satılmış Oluyor Buda Oyunda Büyük Bir Sıkıntıya Yol Açıyor




2-) Açtığımız Pazardan Herhangi bir iteme Mouse den Sol Tuşuna Basılı Bir Şekilde Envantere Sürükleyip Biraz Envanterde Gezdirdikten sonra Bırakıyoruz Ve Client Kapanıyor





Channel1'de Sadece Bu Syserr Veriyor

C++:
RemoveFromCharacter: Item::RemoveFromCharacter owner null

2. sorun sende var galiba sadece ben denedim öyle bir problem yaşamadım
1. sorun hakkında nasıl bir geliştirme yapılabilir bir fikrim yok
 
Kafama göre birşey yazdım belki fikir oluşturur
C++:
itemguncelfiyat != ticaretaynasifiyat
chat_packet: şuanda item fiyatı güncelleniyor.
return false
 
Merhabalar, herkeste mi bilmiyorum ama benim karşılaştığım sorunlar bunlar:

1. Envanterden dükkana yeni bir eşya eklediğinde " RemoveFromCharacter: Item::RemoveFromCharacter owner null " sunucuya hata düşüyor.

2. Dükkan açmış şekilde reboot attığımda dükkandaki eşyaların fiyatları uçuklaşıyor. Örneğin 12.255 yanga koyduğum eşya 1.234.555.256 dönüşüyor. (Full yangı tam uyarlayamadığımdan olmuş olabilir, bilmiyorum.)

3. Pazar açıktan sonra, pazar kilitli veya kilitli değil farketmeksizin "Kilitle" veya "Kilidi aç" butonuna tıklanmıyor. Tıklayabilmeniz için ya kapat butonuna ya da yeniden adlandır butonuna basacaksınız. (Bu bir şekilde halledilir fakat ilk iki sorun çok daha önemli).

Fikir önerisi olan veya bu hatalarla karşılaşıp çözmüş olanlar yardımcı olursa sevinirim.
 
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst