# item.ITEM_TYPE_BLEND
# elif item.ITEM_TYPE_BLEND == itemType:
# self.__AppendLimitInformation()
#
# if metinSlot:
# affectType = metinSlot[0]
# affectValue = metinSlot[1]
# time = metinSlot[2]
# if affectType > 0 or affectValue > 0:
# self.AppendSpace(5)
# affectText = self.__GetAffectString(affectType, affectValue)
#
# self.AppendTextLine(affectText, self.NORMAL_COLOR)
# if time > 0:
# minute = (time / 60)
# second = (time % 60)
# timeString = localeInfo.TOOLTIP_POTION_TIME
# if minute > 0:
#...
uitooltip.py
Arat: BLEND_POTION_NO_TIME
else:
self.AppendTextLine(localeInfo.BLEND_POTION_NO_TIME)
else:
self.AppendTextLine("BLEND_POTION_NO_INFO")
Değiştir:
# else:
# self.AppendTextLine(localeInfo.BLEND_POTION_NO_TIME)
# else:
# self.AppendTextLine("BLEND_POTION_NO_INFO")
Öncelikle teşekkür ederim, daha önce denemiştim bu yolu ancak bu gereksiz boşluk kaldığı için sanırım farklı şekilde kaldırılması gerekiyor diyerek eski haline çevirmiştim. Şu an bu işlemi gerçekleştirdiğimde bu şekilde bir boşluk kalıyor, bunu nasıl düzeltebilirim?uitooltip.py:uitooltip.py Arat: BLEND_POTION_NO_TIME else: self.AppendTextLine(localeInfo.BLEND_POTION_NO_TIME) else: self.AppendTextLine("BLEND_POTION_NO_INFO") Değiştir: # else: # self.AppendTextLine(localeInfo.BLEND_POTION_NO_TIME) # else: # self.AppendTextLine("BLEND_POTION_NO_INFO")
Boşluk kalsın. Bir zararı olmaz sanaÖncelikle teşekkür ederim, daha önce denemiştim bu yolu ancak bu gereksiz boşluk kaldığı için sanırım farklı şekilde kaldırılması gerekiyor diyerek eski haline çevirmiştim. Şu an bu işlemi gerçekleştirdiğimde bu şekilde bir boşluk kalıyor, bunu nasıl düzeltebilirim?
Blend.txt üzerinden şebnem oranlarını sabitledim, yani 5 alternatif oranı da aynı yaptım. Şebnemlerde bir sorun yok ancak sistem hala alternatifli olarak gördüğü için dükkanda satıldığı zaman gelecek oran belli olmadığından dolayı o boşluğa BLEND_POTION_NO_TIME eklemiş, arkadaşın tavsiyesi ile kod bloğuna # ekledim ve kaldırdım ancak arada 5-6 blok bir boşluk kaldı, şebnem kodlarını kontrol etsemde self.AppendSpace(5) veya benzeri bir boşluk atması gerektiren kod göremedim, özelden py paylaşsam yardımcı olabilir misin?Şebnemlerin özellikleri var mı ? Ve sağlam mı? Eğer yoksa doğal olarak else kısmı çalışıyor ve bu yüzden öyle bir yazı yazıyor.
Eğer şebnemlerin özellikleri doğru olursa o yazı yerine özellikleri yazacaktır.
# eklediğin yerin üst satırlara baktığında self.AppendSpace(5) göreceksin.Blend.txt üzerinden şebnem oranlarını sabitledim, yani 5 alternatif oranı da aynı yaptım. Şebnemlerde bir sorun yok ancak sistem hala alternatifli olarak gördüğü için dükkanda satıldığı zaman gelecek oran belli olmadığından dolayı o boşluğa BLEND_POTION_NO_TIME eklemiş, arkadaşın tavsiyesi ile kod bloğuna # ekledim ve kaldırdım ancak arada 5-6 blok bir boşluk kaldı, şebnem kodlarını kontrol etsemde self.AppendSpace(5) veya benzeri bir boşluk atması gerektiren kod göremedim, özelden py paylaşsam yardımcı olabilir misin?
if affectType > 0 or affectValue > 0:
self.AppendSpace(5)
else:
self.AppendTextLine("BLEND_POTION_NO_INFO")
else:
return
#self.AppendTextLine("BLEND_POTION_NO_INFO")
else:
if SEBNEM_KODU == itemVnum or SEBNEM2_KODU == itemVnum:
return
self.AppendTextLine("BLEND_POTION_NO_INFO")
# item.ITEM_TYPE_BLEND
# elif item.ITEM_TYPE_BLEND == itemType:
# self.__AppendLimitInformation()
#
# if metinSlot:
# affectType = metinSlot[0]
# affectValue = metinSlot[1]
# time = metinSlot[2]
# if affectType > 0 or affectValue > 0:
# self.AppendSpace(5)
# affectText = self.__GetAffectString(affectType, affectValue)
#
# self.AppendTextLine(affectText, self.NORMAL_COLOR)
# if time > 0:
# minute = (time / 60)
# second = (time % 60)
# timeString = localeInfo.TOOLTIP_POTION_TIME
# if minute > 0:
# timeString += str(minute) + localeInfo.TOOLTIP_POTION_MIN
# if second > 0:
# timeString += " " + str(second) + localeInfo.TOOLTIP_POTION_SEC
# self.AppendTextLine(timeString)
# else:
# self.AppendTextLine(localeInfo.BLEND_POTION_NO_TIME)
# else:
# self.AppendTextLine("BLEND_POTION_NO_INFO")