Çözüldü MatrixCard kaldırma sonrası oyuna girememe

Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

DeadLyEscaPe

MT Üye
MT Üye
Mesaj
380
Çözümler
25
Beğeni
97
Puan
454
Merhabalar, MatrixCard, VCard, OpenID ve Billing kaldırdıktan sonra giriş yapmak istediğimde "Bilinmeyen bir nedenle kaydolamadınız.1" uyarısı alıyorum.

Game ve client tarafından eksiksiz kaldırdığıma eminim. MySQL üzerinden SQL dosyalarını da sildim. Pack da yapılacak bir işlem yok sanırım. Kaldırılmış bir filestan bakarak kaldırdım. Oranın packında bir değişiklik yok. Account üzerinde bir işlem yapmam gerekiyor mu? Yeni hesap açıp denedim, account hesap id'si kaç ise "Bilinmeyen bir nedenle kaydolamadınız.X" sondaki X değişiyor.
 
Çözüm
input_auth.cpp içerisinde iki bölümden de "securitycode" kaldırmak gerekiyormuş. MatrixCard kaldıran arkadaşlar için buradan bu kodu kaldırdıktan sonra Account->Design kısmından da kaldırmayı unutmayın. Sorun çözüldü.

Adsız.png
Bilinmeyen bir nedenle kaydolamadınız uyarısının karşılığını kodda bulunuz
 
Bilinmeyen bir nedenle kaydolamadınız uyarısının karşılığını kodda bulunuz

LOGIN_FAILURE_UNKNOWN

intrologin.py:
def OnLoginFailure(self, error):
        if self.connectingDialog:
            self.connectingDialog.Close()
        self.connectingDialog = None

        try:
            loginFailureMsg = self.loginFailureMsgDict[error]
        except KeyError:
            loginFailureMsg = localeInfo.LOGIN_FAILURE_UNKNOWN  + error

        loginFailureFunc=self.loginFailureFuncDict.get(error, self.SetPasswordEditLineFocus)
        if app.loggined:
            self.PopupNotifyMessage(loginFailureMsg, self.__ExitGame)
        else:
            self.PopupNotifyMessage(loginFailureMsg, loginFailureFunc)

        snd.PlaySound("sound/ui/loginfail.wav")

Burası kaldırılmış olan filesta da aynı.
 
Python tarafını demiyorum. Server kodlarında olan bir kontrol ile o sonuç python'a gönderiliyor.
Server sourcede ilgili karşılığını bulmalısınız.
 
Python tarafını demiyorum. Server kodlarında olan bir kontrol ile o sonuç python'a gönderiliyor.
Server sourcede ilgili karşılığını bulmalısınız.
Passpod kaldırıldığı için bir uyarıyı veriyor.


LOGIN_FAILURE_UNKNOWN

intrologin.py:
def OnLoginFailure(self, error):
        if self.connectingDialog:
            self.connectingDialog.Close()
        self.connectingDialog = None

        try:
            loginFailureMsg = self.loginFailureMsgDict[error]
        except KeyError:
            loginFailureMsg = localeInfo.LOGIN_FAILURE_UNKNOWN  + error

        loginFailureFunc=self.loginFailureFuncDict.get(error, self.SetPasswordEditLineFocus)
        if app.loggined:
            self.PopupNotifyMessage(loginFailureMsg, self.__ExitGame)
        else:
            self.PopupNotifyMessage(loginFailureMsg, loginFailureFunc)

        snd.PlaySound("sound/ui/loginfail.wav")

Burası kaldırılmış olan filesta da aynı.
game src db.cpp ve input.auth ve login cpp lerine bak ama db.cpp olması lazımdı oralarda bi değişiklik yapılıyordu heralde tam hatırlamıyorum baya zaman geçti kendi dosyalarımdan kaldıralı.
 
Passpod kaldırıldığı için bir uyarıyı veriyor.



game src db.cpp ve input.auth ve login cpp lerine bak ama db.cpp olması lazımdı oralarda bi değişiklik yapılıyordu heralde tam hatırlamıyorum baya zaman geçti kendi dosyalarımdan kaldıralı.

Passpod değil de MatrixCard kaldırıldığında oluyor. Passpod çok önceden kaldırmıştım sıkıntısız giriyordu. Sanırım db.cpp ama kaldırılmış filestan birebir bakıyorum. Görmediğim bir yer var yarın daha detaylı bakarım.
 
Aynısını bende yaşamıştım eksik bir kod kalıyor o yüzden o hatayı veriyordu sanırım veya sadece gameyi build ettiğinizde. Db game aynı anda build ettiniz mi?
 
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst