Yardım Bineğe özellik ekleme

Konu sahibi bu konuda soru soruyor. Sorusu ile ilgili bilgisi olanların yanıtlamasını bekliyor.

adv1453

Yardımsever Üye
Yardımsever Üye
MT Üye
Mesaj
430
Çözümler
41
Beğeni
208
Puan
844
item_proto.txt üzerinden özellikleri yazdım 50 savunma,10 canavar,15 exp bonus şansı verdim, oyunda 10 canavar ve 15 exp veriyor ama 50 savunma vermiyor 40 savunma veriyor 50 yazmama rağmen.

RgArlj.jpg


Bide localeye item protoyu dump ettikten sonra atıyorum ama oyunda özellikleride gözükmüyor.

86Oa7V.jpg


item proto navicat

Screenshot_1.jpg



nerede hata yapıyor olabilirim?
 
Bineklerde ki özellikler quest ile veriliyor. Filesinizde ki ride.quest dosyasını kontrol ediniz.

Protolara gelince; protolar üzerinden de efsun vermesini sağlayabilirsiniz ama giyilebilirse (costume_mount) etkiyi alabilirsiniz. Eğer binek giyilebilir türdeyse protoları düzenleyip player.item_proto tablosunu ve locale/tr altında ki item_proto dosyasını güncellemeniz gerekli.
 
Bineklerde ki özellikler quest ile veriliyor. Filesinizde ki ride.quest dosyasını kontrol ediniz.

Protolara gelince; protolar üzerinden de efsun vermesini sağlayabilirsiniz ama giyilebilirse (costume_mount) etkiyi alabilirsiniz. Eğer binek giyilebilir türdeyse protoları düzenleyip player.item_proto tablosunu ve locale/tr altında ki item_proto dosyasını güncellemeniz gerekli.

Bu kısımdan mı veriliyor? ve çok fazla analamıyorum ama anladığım kadarıyla 1'er tane bonus vermiş, bunu nasıl çoğaltabilirim quest üzerinden?

Screenshot_4.jpg
 
Evet oradan veriliyor. O quest tek özellik vermesi için tasarlanmış. Birden fazla vermesini istiyorsanız questin yapısını değiştirmeniz gerekli.
 
Evet oradan veriliyor. O quest tek özellik vermesi için tasarlanmış. Birden fazla vermesini istiyorsanız questin yapısını değiştirmeniz gerekli.

başka filesten alıp kullansam ride.quest'i sorun olur mu?

Mesela şöyle bir quest var;

Python:
quest ride begin
    state start begin
        function Ride( vnum, remain_time )
            ride_info = {
                [52001] = { 20201,  apply.MOV_SPEED, 1},               
                [52002] = { 20201,  apply.MOV_SPEED, 1},               
                [52003] = { 20201,  apply.MOV_SPEED, 1},               
                [52004] = { 20201,  apply.MOV_SPEED, 1},               
                [52005] = { 20201,  apply.MOV_SPEED, 1},               
                [52006] = { 20205,  apply.ATTBONUS_MONSTER, 3},   
                [52007] = { 20205,  apply.EXP_DOUBLE_BONUS, 3},   
                [52008] = { 20205,  apply.MAX_HP,250},           
                [52009] = { 20205,  apply.DEF_GRADE_BONUS, 50},   
                [52010] = { 20205,  apply.ATT_GRADE_BONUS, 30},   
                [52011] = { 20209,  apply.ATTBONUS_MONSTER, 5},   
                [52012] = { 20209,  apply.EXP_DOUBLE_BONUS, 5},   
                [52013] = { 20209,  apply.MAX_HP,500},            
                [52014] = { 20209,  apply.DEF_GRADE_BONUS, 150},   
                [52015] = { 20209,  apply.ATT_GRADE_BONUS, 100},   

                [52016] = { 20202,  apply.MOV_SPEED, 1},               
                [52017] = { 20202,  apply.MOV_SPEED, 1},               
                [52018] = { 20202,  apply.MOV_SPEED, 1},               
                [52019] = { 20202,  apply.MOV_SPEED, 1},               
                [52020] = { 20202,  apply.MOV_SPEED, 1},               
                [52021] = { 20206,  apply.ATTBONUS_MONSTER, 3},   
                [52022] = { 20206,  apply.EXP_DOUBLE_BONUS, 3},   
                [52023] = { 20206,  apply.MAX_HP,250},           
                [52024] = { 20206,  apply.DEF_GRADE_BONUS, 50},   
                [52025] = { 20206,  apply.ATT_GRADE_BONUS, 30},   
                [52026] = { 20210,  apply.ATTBONUS_MONSTER, 5},   
                [52027] = { 20210,  apply.EXP_DOUBLE_BONUS, 5},   
                [52028] = { 20210,  apply.MAX_HP,500},            
                [52029] = { 20210,  apply.DEF_GRADE_BONUS, 150},   
                [52030] = { 20210,  apply.ATT_GRADE_BONUS, 100},           
               
                [52031] = { 20204,  apply.MOV_SPEED, 1},               
                [52032] = { 20204,  apply.MOV_SPEED, 1},               
                [52033] = { 20204,  apply.MOV_SPEED, 1},               
                [52034] = { 20204,  apply.MOV_SPEED, 1},               
                [52035] = { 20204,  apply.MOV_SPEED, 1},               
                [52036] = { 20208,  apply.ATTBONUS_MONSTER, 3},   
                [52037] = { 20208,  apply.EXP_DOUBLE_BONUS, 3},   
                [52038] = { 20208,  apply.MAX_HP,250},           
                [52039] = { 20208,  apply.DEF_GRADE_BONUS, 50},   
                [52040] = { 20208,  apply.ATT_GRADE_BONUS, 30},   
                [52041] = { 20212,  apply.ATTBONUS_MONSTER, 5},   
                [52042] = { 20212,  apply.EXP_DOUBLE_BONUS, 5},   
                [52043] = { 20212,  apply.MAX_HP,500},            
                [52044] = { 20212,  apply.DEF_GRADE_BONUS, 150},   
                [52045] = { 20212,  apply.ATT_GRADE_BONUS, 100},   
               
                [52046] = { 20203,  apply.MOV_SPEED, 1},               
                [52047] = { 20203,  apply.MOV_SPEED, 1},               
                [52048] = { 20203,  apply.MOV_SPEED, 1},               
                [52049] = { 20203,  apply.MOV_SPEED, 1},               
                [52050] = { 20203,  apply.MOV_SPEED, 1},               
                [52051] = { 20207,  apply.ATTBONUS_MONSTER, 3},   
                [52052] = { 20207,  apply.EXP_DOUBLE_BONUS, 3},   
                [52053] = { 20207,  apply.MAX_HP,250},           
                [52054] = { 20207,  apply.DEF_GRADE_BONUS, 50},   
                [52055] = { 20207,  apply.ATT_GRADE_BONUS, 30},   
                [52056] = { 20211,  apply.ATTBONUS_MONSTER, 5},   
                [52057] = { 20211,  apply.EXP_DOUBLE_BONUS, 5},   
                [52058] = { 20211,  apply.MAX_HP,500},            
                [52059] = { 20211,  apply.DEF_GRADE_BONUS, 150},   
                [52060] = { 20211,  apply.ATT_GRADE_BONUS, 100},   
               
                [52061] = { 20213,  apply.MOV_SPEED, 1},               
                [52062] = { 20213,  apply.MOV_SPEED, 1},               
                [52063] = { 20213,  apply.MOV_SPEED, 1},               
                [52064] = { 20213,  apply.MOV_SPEED, 1},               
                [52065] = { 20213,  apply.MOV_SPEED, 1},               
                [52066] = { 20214,  apply.ATTBONUS_MONSTER, 3},   
                [52067] = { 20214,  apply.EXP_DOUBLE_BONUS, 3},   
                [52068] = { 20214,  apply.MAX_HP,250},           
                [52069] = { 20214,  apply.DEF_GRADE_BONUS, 50},   
                [52070] = { 20214,  apply.ATT_GRADE_BONUS, 30},   
                [52071] = { 20215,  apply.ATTBONUS_MONSTER, 5},   
                [52072] = { 20215,  apply.EXP_DOUBLE_BONUS, 5},   
                [52073] = { 20215,  apply.MAX_HP,500},            
                [52074] = { 20215,  apply.DEF_GRADE_BONUS, 150},   
                [52075] = { 20215,  apply.ATT_GRADE_BONUS, 100},   
               
                [52076] = { 20216,  apply.MOV_SPEED, 1},               
                [52077] = { 20216,  apply.MOV_SPEED, 1},               
                [52078] = { 20216,  apply.MOV_SPEED, 1},               
                [52079] = { 20216,  apply.MOV_SPEED, 1},               
                [52080] = { 20216,  apply.MOV_SPEED, 1},               
                [52081] = { 20217,  apply.ATTBONUS_MONSTER, 3},   
                [52082] = { 20217,  apply.EXP_DOUBLE_BONUS, 3},   
                [52083] = { 20217,  apply.MAX_HP,250},           
                [52084] = { 20217,  apply.DEF_GRADE_BONUS, 50},   
                [52085] = { 20217,  apply.ATT_GRADE_BONUS, 30},   
                [52086] = { 20218,  apply.ATTBONUS_MONSTER, 5},   
                [52087] = { 20218,  apply.EXP_DOUBLE_BONUS, 5},   
                [52088] = { 20218,  apply.MAX_HP,500},            
                [52089] = { 20218,  apply.DEF_GRADE_BONUS, 150},   
                [52090] = { 20218,  apply.ATT_GRADE_BONUS, 100},

                [52091] = { 20223,  apply.MOV_SPEED, 1},               
                [52092] = { 20223,  apply.MOV_SPEED, 1},               
                [52093] = { 20223,  apply.MOV_SPEED, 1},               
                [52094] = { 20223,  apply.MOV_SPEED, 1},               
                [52095] = { 20223,  apply.MOV_SPEED, 1},               
                [52096] = { 20224,  apply.ATTBONUS_MONSTER, 3},   
                [52097] = { 20224,  apply.EXP_DOUBLE_BONUS, 3},   
                [52098] = { 20224,  apply.MAX_HP,250},           
                [52099] = { 20224,  apply.DEF_GRADE_BONUS, 50},   
                [52100] = { 20224,  apply.ATT_GRADE_BONUS, 30},   
                [52101] = { 20225,  apply.ATTBONUS_MONSTER, 5},   
                [52102] = { 20225,  apply.EXP_DOUBLE_BONUS, 5},   
                [52103] = { 20225,  apply.MAX_HP,500},            
                [52104] = { 20225,  apply.DEF_GRADE_BONUS, 150},   
                [52105] = { 20225,  apply.ATT_GRADE_BONUS, 100},

                [52106] = { 20228,  apply.MOV_SPEED, 1},               
                [52107] = { 20228,  apply.MOV_SPEED, 1},               
                [52108] = { 20228,  apply.MOV_SPEED, 1},               
                [52109] = { 20228,  apply.MOV_SPEED, 1},               
                [52110] = { 20228,  apply.MOV_SPEED, 1},               
                [52111] = { 20229,  apply.ATTBONUS_MONSTER, 3},   
                [52112] = { 20229,  apply.EXP_DOUBLE_BONUS, 3},   
                [52113] = { 20229,  apply.MAX_HP,250},           
                [52114] = { 20229,  apply.DEF_GRADE_BONUS, 50},   
                [52115] = { 20229,  apply.ATT_GRADE_BONUS, 30},   
                [52116] = { 20230,  apply.ATTBONUS_MONSTER, 5},   
                [52117] = { 20230,  apply.EXP_DOUBLE_BONUS, 5},   
                [52118] = { 20230,  apply.MAX_HP,500},            
                [52119] = { 20230,  apply.DEF_GRADE_BONUS, 150},   
                [52120] = { 20230,  apply.ATT_GRADE_BONUS, 100},
               
                ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
                [71114] = { 20110,      apply.DEF_GRADE_BONUS, 75},
                [71116] = { 20111,      apply.DEF_GRADE_BONUS, 100},
                [71118] = { 20112,      apply.DEF_GRADE_BONUS, 125},
                [71120] = { 20113,      apply.ATT_GRADE_BONUS, 200},
                [71124] = { 20114,        apply.EXP_DOUBLE_BONUS, 30},
                [71125] = { 20115,        apply.ATTBONUS_MONSTER, 20},
                [71126] = { 20116,        apply.CRITICAL_PCT, 10},
                [71127] = { 20117,        apply.CRITICAL_PCT, 10},
                [71128] = { 20118,        apply.DEF_GRADE_BONUS, 100},
                [71131] = { 20119,        apply.MOV_SPEED, 60},
                [71132] = { 20119,        apply.MOV_SPEED, 60},
                [71133] = { 20119,        apply.MOV_SPEED, 60},
                [71134] = { 20119,        apply.MOV_SPEED, 60},
                [71137] = { 20120,        apply.EXP_DOUBLE_BONUS, 20},
                [71138] = { 20121,        apply.EXP_DOUBLE_BONUS, 20},
                [71139] = { 20122,        apply.EXP_DOUBLE_BONUS, 20},
                [71140] = { 20123,        apply.EXP_DOUBLE_BONUS, 20},
                [71141] = { 20124,        apply.EXP_DOUBLE_BONUS, 20},
                [71142] = { 20125,        apply.EXP_DOUBLE_BONUS, 20},
                [71161] = { 20219,        apply.MOV_SPEED, 1},
                [71164] = { 20220,        apply.MOV_SPEED, 60},
                [71165] = { 20221,        apply.MOV_SPEED, 60},
                [71166] = { 20222,        apply.MOV_SPEED, 60},
                [71171] = { 20227,        apply.MOV_SPEED, 60},
                [71172] = { 20226,        apply.MOV_SPEED, 60},
                [71176] = { 20231,        apply.MOV_SPEED, 30},
                [71177] = { 20232,        apply.MOV_SPEED, 30},
                [71182] = { 20233,        apply.EXP_DOUBLE_BONUS, 30},
                [71183] = { 20234,        apply.EXP_DOUBLE_BONUS, 30},
                [71184] = { 20235,        apply.EXP_DOUBLE_BONUS, 30},
                [71185] = { 20236,        apply.EXP_DOUBLE_BONUS, 30},
                [71186] = { 20237,        apply.EXP_DOUBLE_BONUS, 30},
                [71187] = { 20238,        apply.EXP_DOUBLE_BONUS, 30},
                [71192] = { 20240,        apply.EXP_DOUBLE_BONUS, 30},
                [71193] = { 20239,        apply.EXP_DOUBLE_BONUS, 30},
                [71197] = { 20241,        apply.EXP_DOUBLE_BONUS, 30},
                [71198] = { 20242,        apply.EXP_DOUBLE_BONUS, 30},
                [71220] = { 20243,        apply.EXP_DOUBLE_BONUS, 5},
                [71222] = { 20244,        apply.MOV_SPEED, 20},
                [71223] = { 20245,        apply.MOV_SPEED, 20},
                [71224] = { 20246,        apply.ATTBONUS_MONSTER, 30},
                [71225] = { 20247,        apply.ATTBONUS_MONSTER, 30},
                [71226] = { 20248,        apply.MOV_SPEED, 20},
                [71227] = { 20249,        apply.MOV_SPEED, 20},
                }

     pc.mount(ride_info[vnum][1], remain_time)
     pc.mount_bonus(ride_info[vnum][2], ride_info[vnum][3], remain_time)
        end
       
        when login begin
            local vnum, remain_time = pc.get_special_ride_vnum()
            if 0 != vnum then
                if pc.is_polymorphed() then
                    return
                elseif pc.is_riding() then
                    return
                else
                    ride.Ride(vnum, remain_time)
                end
            end
        end

    when 71114.use or 71116.use or 71118.use or 71120.use begin
    local vnum3 = item.get_vnum()
    local lv_limit = { [71114] = {75}, [71116] = {80}, [71118] = {85}, [71120] = {90}, }
     
      if lv_limit[vnum3][1] > pc.get_level() then
        say("Seviyen çok düþük!")
        say("")
        return
            end   
   
            if pc.is_polymorphed() then
                say("")
                say("Dönüþmüþ haldeyken binek kullanamazsýn.")
                say("")
            elseif pc.get_map_index() == 112 or pc.get_map_index() == 113 or pc.get_map_index() == 28 then
                say("Bu bölgede binek hayvanýný çaðýramazsýn.")
                say("")
                return
            elseif false == pc.is_riding() then
                 if true == horse.is_summon() then
                    horse.unsummon()
                end
                ride.Ride(vnum3, 5*60)
                pc.remove_item(vnum3,1)
             else
                say("Þu anda biniyorsun zaten! Hayvanýný deðiþtirmek")
                say("için, önce binmiþ olduðundan inmen lazým.")
                say("")
            end
        end
       
        when 71124.use or 71125.use or 71126.use or 71127.use or 71128.use or 71131.use or 71132.use or 71133.use or 71134.use or 71137.use
        or 71138.use or 71139.use or 71140.use or 71141.use or 71142.use or 71161.use or 71164.use or 71165.use or 71166.use or 71171.use
        or 71172.use or 71176.use or 71177.use or 71182.use or 71183.use or 71184.use or 71185.use or 71186.use or 71187.use or 71192.use
        or 71193.use or 71197.use or 71198.use or 71220.use or 71222.use or 71223.use  or 71224.use or 71225.use or 71226.use or 71227.use begin
        local vnum2 = item.get_vnum()
            if pc.is_polymorphed() then
                say("")
                say("Dönüþmüþ haldeyken binek kullanamazsýn.")
                say("")
            elseif pc.get_map_index() == 112 or pc.get_map_index() == 113 or pc.get_map_index() == 28 then
                say("Bu bölgede binek hayvanýný çaðýramazsýn.")
                say("")
                return
            elseif false == pc.is_riding() then
                 if true == horse.is_summon() then
                    horse.unsummon()
                end
                ride.Ride(vnum2, item.get_socket(0))
             else
                say("Þu anda biniyorsun zaten! Hayvanýný deðiþtirmek")
                say("için, önce binmiþ olduðundan inmen lazým.")
                say("")
            end
        end
       
        when 52001.use or 52002.use or 52003.use or 52004.use or 52005.use or 52006.use or 52007.use or 52008.use or 52009.use or 52010.use
        or 52011.use or 52012.use or 52013.use or 52014.use or 52015.use or 52016.use or 52017.use or 52018.use or 52019.use or 52020.use
        or 52021.use or 52022.use or 52023.use or 52024.use or 52025.use or 52026.use or 52027.use or 52028.use or 52029.use or 52030.use
        or 52031.use or 52032.use or 52033.use or 52034.use or 52035.use or 52036.use or 52037.use or 52038.use or 52039.use or 52040.use
        or 52041.use or 52042.use or 52043.use or 52044.use or 52045.use or 52046.use or 52047.use or 52048.use or 52049.use or 52050.use
        or 52051.use or 52052.use or 52053.use or 52054.use or 52055.use or 52056.use or 52057.use or 52058.use or 52059.use or 52060.use
        or 52061.use or 52062.use or 52063.use or 52064.use or 52065.use or 52066.use or 52067.use or 52068.use or 52069.use or 52070.use
        or 52071.use or 52072.use or 52073.use or 52074.use or 52075.use or 52076.use or 52077.use or 52078.use or 52079.use or 52080.use
        or 52081.use or 52082.use or 52083.use or 52084.use or 52085.use or 52086.use or 52087.use or 52088.use or 52089.use or 52090.use
        or 52091.use or 52092.use or 52093.use or 52094.use or 52095.use or 52096.use or 52097.use or 52098.use or 52099.use or 52100.use
        or 52101.use or 52102.use or 52103.use or 52104.use or 52105.use or 52106.use or 52107.use or 52108.use or 52109.use or 52110.use
        or 52111.use or 52112.use or 52113.use or 52114.use or 52115.use or 52116.use or 52117.use or 52118.use or 52119.use or 52120.use begin
        local vnum = item.get_vnum()
        local mounts_horse_lvl = horse.get_level()
        local player_level = pc.get_level()
       
            if pc.is_polymorphed() then
                say("")
                say("Dönüþmüþ haldeyken binek kullanamazsýn.")
                say("")
                return
            end
           
            if pc.get_map_index() == 112 or pc.get_map_index() == 113 or pc.get_map_index() == 28 then
                say("Bu bölgede binek hayvanýný çaðýramazsýn.")
                say("")
                return
            end
           
            if item.get_value(0) == 2 then
                if player_level < 35 then
                    say("Seviyen çok düþük!")
                    say("")
                    return
                end   
                if mounts_horse_lvl < 11 then
                    syschat("Zýrhlý at kitabýna sahip deðilsin.")
                    return
                end
            elseif item.get_value(0) == 3 then
                if player_level < 50 then
                    say("Seviyen çok düþük!")
                    say("")
                    return
                end   
                if mounts_horse_lvl < 21 then
                    syschat("Asker at kitabýna sahip deðilsin.")
                    return
                end
            end
           
            if false == pc.is_riding() then
                 if true == horse.is_summon() then
                    horse.unsummon()
                end
                ride.Ride(item.vnum, item.get_socket(0)-get_time())
            else
                say("Þu anda biniyorsun zaten! Hayvanýný deðiþtirmek")
                say("için, önce binmiþ olduðundan inmen lazým.")
                say("")
                return
            end
        end
    end
end
 
Son düzenleme:
Pek sorun olacağını sanmıyorum fakat costume_mount sistemi olmayan fileslerden o questi bulduysanız bineğe direk binip atma sorunu çıkartabilir.
 
Pek sorun olacağını sanmıyorum fakat costume_mount sistemi olmayan fileslerden o questi bulduysanız bineğe direk binip atma sorunu çıkartabilir.

aynen alt yapı files düzenlediğim için costume_mount yok binince direk atıyor ve takılı kalıyor :) peki önerebileceğin anlatımlı costume_mount sistemi ekleme var mı?
 
aynen alt yapı files düzenlediğim için costume_mount yok binince direk atıyor ve takılı kalıyor :) peki önerebileceğin anlatımlı costume_mount sistemi ekleme var mı?
Sizin fileste ekli değil mi? Kostüm penceresinde bineklerin eklendiği slot var. O var mı sizde?
 
Hayır ekli değil :/ geliştirmeye çalıştığım files alt yapı files yani temiz eklentisiz
Size önerim, üzerinde eklentileri olan bir server files kullanmanız. İstemediğiniz içerikleri çıkarırsınız, daha kolay olur. Altyapı filesi kaynak dosyalarına hakim olduğunuzda farklı bir oyun düzeni yaratmak istediğinizde tercih etmeniz daha doğru olur.
 
Size önerim, üzerinde eklentileri olan bir server files kullanmanız. İstemediğiniz içerikleri çıkarırsınız, daha kolay olur. Altyapı filesi kaynak dosyalarına hakim olduğunuzda farklı bir oyun düzeni yaratmak istediğinizde tercih etmeniz daha doğru olur.

Şimdiye kadar hazır files çok kullandım hepsinde de battım, 3-4 tane paralı files aldım ch çökmesi bug falan oldu hiç destek alamadım. Bu yüzden artık kendim birşeyler yapmaya çalışıyorum. Hazır filesleri kimse babasının hayrına paylaşmaz illaki içinde birşey bırakmışlardır
 
Size önerim, üzerinde eklentileri olan bir server files kullanmanız. İstemediğiniz içerikleri çıkarırsınız, daha kolay olur. Altyapı filesi kaynak dosyalarına hakim olduğunuzda farklı bir oyun düzeni yaratmak istediğinizde tercih etmeniz daha doğru olur.

Şimdiye kadar hazır files çok kullandım hepsinde de battım, 3-4 tane paralı files aldım ch çökmesi bug falan oldu hiç destek alamadım. Bu yüzden artık kendim birşeyler yapmaya çalışıyorum. Hazır filesleri kimse babasının hayrına paylaşmaz illaki içinde birşey bırakmışlardır

İkinizde haklısınız. Benim tavsiyem sıfırdan bir files ile devam etmesi. Hazırda kullansa kendi de düzenleme yapsa gene ch düşme gibi sorunlar olacak maalesef.

Alt yapı filesi geliştirmenin şu faydaları da var bence.
Eklenti olan fileslerin kodlarını inceleyerek kendi filesine de entegre edebilir. Lakin her durumda da kodlara hakim olmak gerekiyor. Bunu öğrenmenin yolu da dosyaları kurcalamak. Hazır sistemleri eklemek ve kodlarını incelemek. Neyin hangi amaçla yapıldığını fark ettikçe bir bakmışsın kendin de ufak tefek sistemler yapmaya başlamışsın. :)
 
WEAR_COSTUME_MOUNT sabiti tanımlayamıyor. server/common/lenght.h dosyasını kontrol edin..
 
Slotla alakalı olacağını sanmıyorum resim dosyasını bulamıyor.
Resim o dizinde olmasına rağmen hata veriyorsa costume_bg dosyasını .tga çevirin sonra pythonda da uzantıyı da değiştirin.
 
Slotla alakalı olacağını sanmıyorum resim dosyasını bulamıyor.
Resim o dizinde olmasına rağmen hata veriyorsa costume_bg dosyasını .tga çevirin sonra pythonda da uzantıyı da değiştirin.

Dosya yolu etc nin içini gösteriyormuş etc den çekiyormuş yani bg'yi oraya ekledim düzeldi. Galiba önceki quest ile costume_mount'a ait questler karıştı bunları düzeltmek için sh make.sh mı yapmam gerekiyor? şöyle birşey oluyor.
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
 
Geri
Üst