Bineklerin koşarken geriye atma sorunu fixed

ncp80

Üye
Üye
Mesaj
291
Çözümler
4
Beğeni
196
Puan
741
Ticaret Puanı
0
Game sourcede bulunan input_main.cpp açılır ;

ARAT :
C++:
if (((false == ch->IsRiding() && fDist > 25) || fDist > 40) && OXEVENT_MAP_INDEX != ch->GetMapIndex())

DEĞİŞTİR :
C++:
if (((false == ch->IsRiding() && fDist > 750) || fDist > 999) && OXEVENT_MAP_INDEX != ch->GetMapIndex())

İdeal Olanı (Tavsiye Edilen) :

C++:
if (((false == ch->IsRiding() && fDist > 30) || fDist > 60) && OXEVENT_MAP_INDEX != ch->GetMapIndex())

Ve Sorununuz çözülür :)
 
Peki neden geriye atıyor? Çok hızlı gittiği için mi?
 
çok seri gittiği için oyun hile algılıyor gibi oluyor ondan kaynaklı geri atma yapıyor bazı fileslerdede oyundan atma yapar direk
 
Geri
Üst