Arama Sonuçları

  1. SadClowN

    Çözüldü Moblar ölünce hızlı yok olması

    Merhabalar, Başlıktada belirttiğim gibi slotları kestiğimiz zaman yerde biraz bekleyip öyle yok oluyorlar bunu hızlandırma şansımız varmı mesela ben slotları kestim ve 2 saniye sonra ölüsü yok olsun istiyorum nasıl ayarlayabiliriz bunu ?
  2. SadClowN

    Çözüldü Karakter ekranındayken oyundan atması

    Sorun çözülmüştür. Sorun duckdns üzerinden sabitlediğim ip adresini girmek yerine kendi ip adresimi girmem olmuş. Özetle şöyle, günde 1 kere ip değişmeye devam ediyor fakat xxx.duckdns.org ip si değişmiyor ve ben bu ip yi koymak yerine kendi xx.xxx.xxx.xx ip imi girdim ve ip im değişincede...
  3. SadClowN

    Çözüldü Karakter ekranındayken oyundan atması

    Client sysser boş da diğerleri aklımdan çıkmış onlarada bi bakayım :)
  4. SadClowN

    Çözüldü Karakter ekranındayken oyundan atması

    Merhabalar, Ben sanal makineme server kurmuştum oyuna sorunsuz girmiştim hiçbir sıkıntı yoktu fakat dün gece 1 kaç düzenleme yaptım ve oyuna tekrar girdim fakat ertesi gün yani bugün uyandığımda tekrar girmek istedim ve karakter ekranında tam oyuna girecekken giriş kısmına geri attı. Sysserde...
  5. SadClowN

    Çözüldü Pkg hatası

    Tahmin etmiştim valla ip den kaynaklandığını teşekkür ederim 2 nizede keşke 2 çözüm işareti verebilsek :)
  6. SadClowN

    Çözüldü Pkg hatası

    Selamlar, Ben mariadb kurmak istiyordum putty e fakat verilen hatalara göre pkg güncellenmesi gerektiğini düşünerek gerekli komutları yazdım ve şu hatayı aldım sebebi ne olabilir. root@ZorMetin2:~ # pkg update Updating FreeBSD repository catalogue... pkg...
  7. SadClowN

    Çözüldü VirtualBox hamachi nasıl kurulur ?

    Şimdii yüzdüm yüzdüm kuyruğuna geldim en sonunda hamachiden vazgeçip ip sabitleme olayına döndüm ve sonuç olarak anlatımların hepsinde bulunan fakat bende bulunmayan resimde işaretlediğim alanın içinde Sadece AnaMakine Ağları adlı bir sekme olmalı fakat bende yok neden kaynaklanıyordur sizce :(
  8. SadClowN

    Çözüldü VirtualBox hamachi nasıl kurulur ?

    Teşekkürler bu komut işe yaradı, Şimdi hamachi kurmayı deneyeceğim neticeyi bildireceğim inşallah sorunsuz kurabilirim :)
  9. SadClowN

    Çözüldü VirtualBox hamachi nasıl kurulur ?

    Bu seferde böyle bir hata alıyorum. Yorumunuz için teşekkürler :)
  10. SadClowN

    Çözüldü VirtualBox hamachi nasıl kurulur ?

    Merhabalar, Bugün hamachi server işini bırakıp sabit ip kurmayı denedik forumdaki iMeR adlı dostumun çok yardımı dokundu çok teşekkür ediyorum teamviewer aracılığıyla yardımcı oldu.Konusuda mevcutmuş galiba konuya dahil ederse sizde yararlanabilirsiniz. :) KANIT: Ben sanal makine üzerinden...
  11. SadClowN

    [Rank Yarışması] - MEKA Designed

    Göze gayet hoş geliyor, Bence tam yerinde bir tasarım olmuş tebrik ederim :)
  12. SadClowN

    Yardım MariaDB Hata

    Merhabalar, @Whistle Ben sizin videonuzu izledim şimdi en başta kurmuştum mariadb yi fakat GRANT ALL PRIVILEGES ON *.* TO 'root'@'%' WITH GRANT OPTION; Bu kodu yazdıktan sonra hata alıyordum sildim tekrar kurmak istedim ve bu seferde şöyle bir hata alıyorum. Starting mysql. root@buyukweb:~ #...
  13. SadClowN

    Çözüldü Sistem eklerken kod hatası

    Teşekkür ederim build etti bu sefer :)
  14. SadClowN

    Çözüldü Sistem eklerken kod hatası

    Merhabalar, Ben sandık iç görü sistemini kuruyordum ve src yi editledikten sonra build ederken şöyle bir hatayla karşılaştım hata verilen satırı inceledim bir sıkıntı göremedim yada var ama ben göremedim sizce neden kaynaklanıyordur. In file included from building.cpp:4: item_manager.h:407:58...
  15. SadClowN

    MEKA Designed ♦ Hayalinizdeki Tasarımları Gerçekleştiriyoruz ♦ Uygun Fiyat ♦

    Gördüğüm en iyi tasarımcı, Gönülden tebrik ediyorum iş verdim gereğinden fazla yardımcı oldu ve hakkını fazlasıyla veriyor. Hiç düşünmeden iletişime geçebilirsiniz, pişman olmayacağınız bir insandır kendisi :) Başarılarının devamını dilerim yolun açık olsun güzel yürekli insan <3
  16. SadClowN

    Çözüldü Bir COM bileşenine yapılan çağrıdan HRESULT E_FAIL hatası döndürüldü

    Konuyla ilgilendiğiniz için teşekkür ederim öncelikle, Sorunu bizzat kendim çözdüm bu sefer :D Sorun: .sln uzantılı dosyayı vs2013 ile otomatik açılmıştı fakat build sürümü 2019 du. Çözüm: vs2019 açılır .sln uzantılı dosya içine atılır ve hata çözülür :) Teşekkürler ilgilendiğiniz için.
  17. SadClowN

    Çözüldü Bir COM bileşenine yapılan çağrıdan HRESULT E_FAIL hatası döndürüldü

    Merhabalar, Derece sistemini kuruyordum ve clientide editlemem gerekiyordu editledim ve .sln uzantılı dosyayı açmaya çalıştığımda önüme gelen hata dizini şu oldu tam olarak sorun ne olabilir. C:\Users\w7\Desktop\Client\CWebBrowser\CWebBrowser.vcxproj : error : Bir COM bileşenine yapılan...
  18. SadClowN

    Çözüldü Test_Server kapattım gmlik gelmiyor?

    Tekrardan saygılar hocam teşekkür ederim :D Biraz şaka gibi konu oldu konu çok başka yerlere gitti ama neyse sağlık olsun be hocam :D
  19. SadClowN

    Çözüldü Test_Server kapattım gmlik gelmiyor?

    içinde öyle bir kod bulamadım şimdi baktımda :D
  20. SadClowN

    Çözüldü Test_Server kapattım gmlik gelmiyor?

    Yok asıl mevzu test server 0 iken yöneticilerinde gm olamaması ben serveri açtıktan sonra zaten test server 0 yapacağım ama bu sefer bende gm olamayacağım :D
Geri
Üst