şu enter butonu gibi olan şeydense bu elmas iconu daha iyi olmuş premium için





x86 aşkına x88 i bıraktılar 



Bu konu hakkında düşünmek gerekebilir, her ne kadar verimli bir eklenti olsa da kötüye kullanım maalesef olacaktır.Tabii bunun kötüye kullanılıp kullanılmayacağını kestirmek güç.




Tepkiler: MEKA