Hardmt2 client'ında aktif keylogger, ekran izleme?

  • Konuyu açan Konuyu açan PekerAHMED
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 32
  • Gösterim Gösterim 1K
Her şeyin bir noktaya kadar normalleştirilebildiğini biliyorum ve katılmasam da anlıyabiliyorum (discord ismi ,id'si , mac , ip vb hwid fingerprint olarak alıyoruz diyebilirler bahane olarak ) ama burdaki durum çok başka.Ekran görüntüleri , kopyalanan yazılar dahil her şeyin alınması normalleştiriliemez.Yine de umrumda değil ben bu sunucuyu oynarım diyen arkadaşlara tabii bir şey diyecek değilim :)
Bu incelemeyi sadece hardmt2ye özel mi yaptın peki? Yoksa diğer sunucularda da olma ihtimali var mı? Sonuçta dediğim gibi bu dosya neredeyse tüm pvp sunucularında mevcut.
 
Bu incelemeyi sadece hardmt2ye özel mi yaptın peki? Yoksa diğer sunucularda da olma ihtimali var mı? Sonuçta dediğim gibi bu dosya neredeyse tüm pvp sunucularında mevcut.
Senin için tekrar edeyim granny2.dll oyunun dll'sidir ve çoğu durumda zararsızdır fakat burda arkadaşlar bu ismini granny2_d.dll ismini maske olarak kullanarak normal gözükmesini sağlamışlar.Orjinal granny2.dll ile ayni değil , kendi kodları var aralarında.
 
Evet hardmt2 metin2cleint.bin alt planda ve arka planda run32dll.exe çalıştırıyor
1.webp

oda temp klasöründe granny2_d.dll aktif edior ve bu yüzden haraketleri klavye işlevlerimiz , ekran görüntülerimizi herşeyi çekmiş olabilirler malesef, umarım biri bu konuya el atar ,clienti güncelleyip kaldırmışlar siz paylaşım yaptıktan sonra ama umarım bu onlara kalmaz .
2.webp


3.webp
 
Son düzenleme:
Bu nasıl bir acemliktir arkadaş. yaptıkları düzeneği gerçekten böyle saklayabileceklerini mi sanıyorlar?

Malum (diğer herkes "rascal" yerine malum yazmış diye ben de malum yazayım madem) anticheat sahibi oyunlara şahsen giriş yapmıyorum ben zaten. Bu tarz ekran izleme olayları kulağıma gelmişti daha önceden de.

Fakat .dll'in aldığı bilgileri hardmt2 web adresine yollaması kafamı karıştırdı, onlar da uyanık olabilirler bu duruma. Belki de ticari bir faydaları var bu olayın.

Ve bu işi normalleştirici cahil cahil şeyler yazmayın şu postun altına.

KVKK çok açık arkadaşlar.
Kişilerin hakları vardır. Bir kişi:
  • Hangi verilerinin işlendiğini öğrenebilir,
  • Verilerinin düzeltilmesini isteyebilir,
  • Bazı durumlarda silinmesini talep edebilir,
  • Verilerinin kimlerle paylaşıldığını öğrenebilir.
Bilişim sistemlerinin bu talepleri karşılayabilecek şekilde tasarlanması gerekir.

Bu anticheati kullanan oyunların oyuncuları -ya da direkt hardmt2 oyuncuları- bu işlevlerden haberdar olsa kaçı girer bu oyna? kaçı indirir hatta? Kesinlikle unutulmaması gerekilen bir bulgu bu ve önlem alınıp hatta şikayet edilmeli malum anticheat üreticisi/dağıtıcısı. Emeklerin için seni tebrik ediyorum arkadaşım.
 
Aklı başında bir Metin2 oyuncusunun böyle durumlar yaşamamak için sergilemesi gereken tavır;
IMG_20260622_221437.webp


Ne varsa bizim sonradan görme millette var.
 
Bu nasıl bir acemliktir arkadaş. yaptıkları düzeneği gerçekten böyle saklayabileceklerini mi sanıyorlar?

Malum (diğer herkes "rascal" yerine malum yazmış diye ben de malum yazayım madem) anticheat sahibi oyunlara şahsen giriş yapmıyorum ben zaten. Bu tarz ekran izleme olayları kulağıma gelmişti daha önceden de.

Fakat .dll'in aldığı bilgileri hardmt2 web adresine yollaması kafamı karıştırdı, onlar da uyanık olabilirler bu duruma. Belki de ticari bir faydaları var bu olayın.

Ve bu işi normalleştirici cahil cahil şeyler yazmayın şu postun altına.

KVKK çok açık arkadaşlar.
Kişilerin hakları vardır. Bir kişi:
  • Hangi verilerinin işlendiğini öğrenebilir,
  • Verilerinin düzeltilmesini isteyebilir,
  • Bazı durumlarda silinmesini talep edebilir,
  • Verilerinin kimlerle paylaşıldığını öğrenebilir.
Bilişim sistemlerinin bu talepleri karşılayabilecek şekilde tasarlanması gerekir.

Bu anticheati kullanan oyunların oyuncuları -ya da direkt hardmt2 oyuncuları- bu işlevlerden haberdar olsa kaçı girer bu oyna? kaçı indirir hatta? Kesinlikle unutulmaması gerekilen bir bulgu bu ve önlem alınıp hatta şikayet edilmeli malum anticheat üreticisi/dağıtıcısı. Emeklerin için seni tebrik ediyorum arkadaşım.
Maalesef bu ülkede haklarımızı aramayı bırakalı çok oluyor.Eline sağlık.
 
Metin2 oynadığımda sadece global oyunları oynuyorum, bu tarz şeyler oralarda da var. Bastığın tuşu da ekranını izlemeyi de discordunu takip etmeyi de yapıyorlar. Hatta yazıldığı gibi görsel işleme için kullanılan python kütüphanelerine sahip misin ona da bakıyorlar. Kaç kez tıklıyorsun, yang satmak için belirli sitelere giriyor musun, bilgisayarında ne var hepsine bakıyorlar. Oyunu oynadığım bilgisayarımda hiçbir şey yok, sadece oyun oynuyorum. Finansal işlemler yapmıyorum, bilgisayarımı incelemeleri zoruma gitmiyor çünkü izin verildiğinde insanların 2 client farm limiti olan oyunlarda neler yaptığını çok yakından görebiliyorum. Bilgisayarı izlemelerinin yanlış olduğunu, mümkünse başka çözümler üretilmesi gerektiğine katılıyorum ancak hilecileri durdurdukları için sıfır rahatsızlık duyuyorum. Ha kalkıp şöyle hile yapılabilir böyle methodlar var diye argüman üretilebilir ama bu aylığı 150 liraya olan hileleri alıp oynayan insanların oyunu artık yokedemeyeceğini ve çok küçük bir kitlenin bilgisayarı izlense dahi hile yapabildiği gerçeğini değiştirmiyor.
 
HardMt2 bir kaç ay öncesine kadar kendi Anti-Hile yazılımını geliştirmekle uğraşıyordu. Ancak bu konuda istediği yanıtı alamadığı için Mart ayında Rascal ile çalışmaya başladı diye biliyorum.

valkac.dll olması lazım hatta. Ancak bu granny2_d.dll bambaşka bir şey.

Doğrulamak için HardMt2'yi indirerek DLL'i edindim ve inceledim.
DLL'e sahte versiyon bilgileri eklenmiş:

Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
"Granny 3D Animation Runtime Library"
"RAD Game Tools, Inc."
"Copyright (C) 2000-2024 RAD Game Tools, Inc.

Yani normal biri anlamasın diye saklamaya çalışmışlar.

PDB Yolu : C:\Users\pcofi\OneDrive\Masaüstü\granny_reader\bin\Release\granny2.9.pdb

Net olarak şunları yapabilir :
  • Klavye ve Tuş takibi,
  • Clipboard hırsızlığı
  • Screen Capture
  • HTTP C2 İletişimi
  • Sistem Bilgisi Toplama
  • Anti-Debug
  • Payload İndirme ve İndirdiği Dosyayı Çalıştırma
  • Ağ Keşfi
Kabaca incelediğimde ise mac_address, modem_mac, ip_address, filename, discord_id bilgileriniz HTTP POST ile gönderilmekte.
Mac adresinizi, Modem adresinizi, IP ve Discord ID'nizi zaten RASCAL'da alıyor. Yasal olarak Discord ID almak doğru olmasa da diğerlerinde problem var mı bilmiyorum. Discord ID'nizi de discord sdk dll'i üzerinden kendi discord developer portal applicationu üzerinden çekiyorlar zaten. Bunu engellemek istiyorsanız internette her yerde nasıl engelleyeceğinizin bilgisi var.

Ancak burada sinirleneceğimiz şey filename yani ekran görüntünüz.

Ayrıca ekran görüntüzünün alınması hem TCK tarafında hem KVKK açısından büyük suç teşkil ediyor.
Para kazandıkları bir ortam, kimse PvP sunucu olup olmadığını umursamaz.


İlgili kişiler kendini istedikleri gibi savunabilirler. Ancak HttpSendRequestA'da açıkça filename olarak .jpg görsel upload ettiğiniz gözüküyor.

APTAL yerine koymak için DLL'i Granny kütüphanesi gibi gösterip, utanmadan bir de sahte versiyon bilgileri eklemişler. Ben bile buna sinirlendim. Diğer türlü banane yani isterlerse giydiğim donun ayıcıklarını saysınlar sallamazdım. Ama APTAL yerine koyulmak...

Özet:

Evinize gelip modeminizi de söküp götürseler, topluluk için problem olmaz. 1-2 gün konuşulup unutulacak bir olay.​

 
Konu sadece bununla da bitmiyor. Belki inanması zor gelecek ama Discord tarafında ciddi bir açık mevcut. Günümüzde birçok hile koruması, Discord ID’nize ya da şifrenize ihtiyaç duymadan hesabınıza erişebiliyor ve özel mesajlarınızı görüntüleyebiliyor.

Daha da kötüsü, siz bu erişimi hiçbir şekilde fark etmiyorsunuz. Ne kod geliyor, ne mail düşüyor, ne de hesabınızda görünür bir giriş izi kalıyor. 2FA açık olsa bile bu durum engellenemiyor.
 
HardMt2 bir kaç ay öncesine kadar kendi Anti-Hile yazılımını geliştirmekle uğraşıyordu. Ancak bu konuda istediği yanıtı alamadığı için Mart ayında Rascal ile çalışmaya başladı diye biliyorum.

valkac.dll olması lazım hatta. Ancak bu granny2_d. Dll bambaşka bir şey.

Doğrulamak için HardMt2'yi indirerek DLL'i edindim ve inceledim.
DLL'e sahte versiyon bilgileri eklenmiş:

Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
"Granny 3D Animation Runtime Library"
"RAD Game Tools, Inc."
"Copyright (C) 2000-2024 RAD Game Tools, Inc.

Yani normal biri anlamasın diye saklamaya çalışmışlar.

PDB Yolu : C:\Users\pcofi\OneDrive\Masaüstü\granny_reader\bin\Release\granny2.9.pdb

Net olarak şunları yapabilir :
  • Klavye ve Tuş takibi,
  • Clipboard hırsızlığı
  • Screen Capture
  • HTTP C2 İletişimi
  • Sistem Bilgisi Toplama
  • Anti-Debug
  • Payload İndirme ve İndirdiği Dosyayı Çalıştırma
  • Ağ Keşfi
Kabaca incelediğimde ise mac_address, modem_mac, ip_address, filename, discord_id bilgileriniz HTTP POST ile gönderilmekte.
Mac adresinizi, Modem adresinizi, IP ve Discord ID'nizi zaten RASCAL'da alıyor. Yasal olarak Discord ID almak doğru olmasada diğerlerinde problem var mı bilmiyorum. Discord ID'nizi de discord sdk dll'i üzerinden kendi discord developer portal applicationu üzerinden çekiyorlar zaten. Bunu engellemek istiyorsanız internette her yerde nasıl engelleyeceğinizin bilgisi var.

Ancak burada sinirleneceğimiz şey filename yani ekran görüntünüz.

Ayrıca ekran görüntüzünün alınması hem TCK tarafında hem KVKK açısından büyük suç teşkil ediyor.
Para kazandıkları bir ortam, kimse PvP sunucu olup olmadığını umursamaz.


İlgili kişiler kendini istedikleri gibi savunabilirler. Ancak HttpSendRequestA'da açıkça filename olarak. Jpg görsel upload ettiğiniz gözüküyor.

APTAL yerine koymak için DLL'i Granny kütüphanesi gibi gösterip, utanmadan bir de sahte versiyon bilgileri eklemişler. Ben bile buna sinirlendim. Diğer türlü banane yani isterlerse giydiğim donun ayıcıklarını saysınlar sallamazdım. Ama APTAL yerine koyulmak...

Özet:

Evinize gelip modeminizi de söküp götürseler, topluluk için problem olmaz. 1-2 gün konuşulup unutulacak bir olay.​


Doğru diyosun aga 1-2 günde Diriliş2'nin veritabanlarını silip ortadan kaybolup unutturduğunuz gibi yani?
 
HardMt2 bir kaç ay öncesine kadar kendi Anti-Hile yazılımını geliştirmekle uğraşıyordu. Ancak bu konuda istediği yanıtı alamadığı için Mart ayında Rascal ile çalışmaya başladı diye biliyorum.

valkac.dll olması lazım hatta. Ancak bu granny2_d.dll bambaşka bir şey.

Doğrulamak için HardMt2'yi indirerek DLL'i edindim ve inceledim.
DLL'e sahte versiyon bilgileri eklenmiş:

Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
"Granny 3D Animation Runtime Library"
"RAD Game Tools, Inc."
"Copyright (C) 2000-2024 RAD Game Tools, Inc.

Yani normal biri anlamasın diye saklamaya çalışmışlar.

PDB Yolu : C:\Users\pcofi\OneDrive\Masaüstü\granny_reader\bin\Release\granny2.9.pdb

Net olarak şunları yapabilir :
  • Klavye ve Tuş takibi,
  • Clipboard hırsızlığı
  • Screen Capture
  • HTTP C2 İletişimi
  • Sistem Bilgisi Toplama
  • Anti-Debug
  • Payload İndirme ve İndirdiği Dosyayı Çalıştırma
  • Ağ Keşfi
Kabaca incelediğimde ise mac_address, modem_mac, ip_address, filename, discord_id bilgileriniz HTTP POST ile gönderilmekte.
Mac adresinizi, Modem adresinizi, IP ve Discord ID'nizi zaten RASCAL'da alıyor. Yasal olarak Discord ID almak doğru olmasa da diğerlerinde problem var mı bilmiyorum. Discord ID'nizi de discord sdk dll'i üzerinden kendi discord developer portal applicationu üzerinden çekiyorlar zaten. Bunu engellemek istiyorsanız internette her yerde nasıl engelleyeceğinizin bilgisi var.

Ancak burada sinirleneceğimiz şey filename yani ekran görüntünüz.

Ayrıca ekran görüntüzünün alınması hem TCK tarafında hem KVKK açısından büyük suç teşkil ediyor.
Para kazandıkları bir ortam, kimse PvP sunucu olup olmadığını umursamaz.


İlgili kişiler kendini istedikleri gibi savunabilirler. Ancak HttpSendRequestA'da açıkça filename olarak .jpg görsel upload ettiğiniz gözüküyor.

APTAL yerine koymak için DLL'i Granny kütüphanesi gibi gösterip, utanmadan bir de sahte versiyon bilgileri eklemişler. Ben bile buna sinirlendim. Diğer türlü banane yani isterlerse giydiğim donun ayıcıklarını saysınlar sallamazdım. Ama APTAL yerine koyulmak...

Özet:

Evinize gelip modeminizi de söküp götürseler, topluluk için problem olmaz. 1-2 gün konuşulup unutulacak bir olay.​

"C:\Users\pcofi\OneDrive\Masaüstü\granny_reader\bin\Release\granny2.9.pdb" evet , bu detayı ben de eklemiştim normalde ama yazıyı revize ederken silmişim sonra gözümden kaçmış.Ben de belirtmiştim yorumumda bazi bilgileri "HWID TOPLUYORUZ" adı altında bir noktaya kadar meşrulaştırabilirler ama ekran görüntüsü ve kopyalanan yazıların dahi sunucularına aktarılması kabul edilebilir değil.Göz atıp incelediğin için teşekkürler.
 
Geri
Üst