Öneri yeni simya sistemi

Konu sahibi önerilerinizi bekliyor. Konuya yorum yazabilirsiniz.

TheAdmin33

Ah bu şarkıların gözü kör olsun
Premium Üye
Geliştirici
Yardımsever Üye
Usta Üye
Editör
Mesaj
725
Çözümler
42
Beğeni
1.310
Puan
1.139
görüyorum ki çoğu kişinin simya konusunda sıkıntıları var kimisi kullanmak istemiyor kimiside geliştirmek istiyor ama geliştiremiyor ya nasıl yapılacağını bilmiyor ya da yanlış düzenlemeler yapıp hata alıyor.

levelli pet sisteminde de aynı sorun vardı ve Sadeleştirilmiş Pet Sistemi 'ni yapmıştım.

acaba simya içinde böyle bir şey yapmalımıyım?(Daha sade ve yalın bir kodlamaya sahip simya sistemi)


Bir de ben bunları yapıyorum ama çok oyunculu server fileslar da ne gibi sorunlar çıkartabilir ya da çıkartırmı acaba :unsure:
 
Simyanın 1-99 mantığına uyması için ben de çok düşündüm, cor draconis i aç üste at mantığı gameplay okarak sıkıcı yapıyor, alternatif olarak benim önerim:

1) madencilik ile simya yapmak:

Bildiğiniz üzere simya olayı antik insanların değersiz metalleri değerli altın'a çevirme isteğinin araştırılması sonucu ortaya çıkmıştı.

Cube sisteminde oyunun metalleri
Bakır, gümüş, altın, beyaz altın cevherleri iki şer olarak kombinlenip dördün ikili kombininden 6 farklı kombin elde edilerek atıyorum yakıt simya için altın ile bakır cevherlerinden 30 adet kullanılıp( yanına da boss, slot ve metinlerden elde edilen bir miktar farklı eşyalar kullanılarak) efsanevi mat ejderha yakut u elde edilip, o şekilde üste atarken de her kademede artacak şekilde (40-80-120-240 vs. ) adet cevherler kullanılarak en son kademeye şansa bağlı yükseltim( yükseltimde başarız olunsa da simya yok olmaz)
şeklinde bir mantık kurmuştum.

Madenciliğin farmda ne trde ne pvplerde yeterli önem verilmemesini hiç anlamadım.

Madencilik ve balıkçılık oyunun tatlı para kasma alanlarıdır. Gerçi pvp sahipleri maden botu diye bi şey çıksrtıp bunu da b.k edebilir, günün birinde 1-99 server açarsam bu mantığı geliştirip işleyeceğim.
 
Simyanın 1-99 mantığına uyması için ben de çok düşündüm, cor draconis i aç üste at mantığı gameplay okarak sıkıcı yapıyor, alternatif olarak benim önerim:

1) madencilik ile simya yapmak:

Bildiğiniz üzere simya olayı antik insanların değersiz metalleri değerli altın'a çevirme isteğinin araştırılması sonucu ortaya çıkmıştı.

Cube sisteminde oyunun metalleri
Bakır, gümüş, altın, beyaz altın cevherleri iki şer olarak kombinlenip dördün ikili kombininden 6 farklı kombin elde edilerek atıyorum yakıt simya için altın ile bakır cevherlerinden 30 adet kullanılıp( yanına da boss, slot ve metinlerden elde edilen bir miktar farklı eşyalar kullanılarak) efsanevi mat ejderha yakut u elde edilip, o şekilde üste atarken de her kademede artacak şekilde (40-80-120-240 vs. ) adet cevherler kullanılarak en son kademeye şansa bağlı yükseltim( yükseltimde başarız olunsa da simya yok olmaz)
şeklinde bir mantık kurmuştum.

Madenciliğin farmda ne trde ne pvplerde yeterli önem verilmemesini hiç anlamadım.

Madencilik ve balıkçılık oyunun tatlı para kasma alanlarıdır. Gerçi pvp sahipleri maden botu diye bi şey çıksrtıp bunu da b.k edebilir, günün birinde 1-99 server açarsam bu mantığı geliştirip işleyeceğim.
ben de metin2 de madenciliğin çok göz ardı edildiğini ve geliştirilirse ortaya güzel şeylerin çıkabileceğini düşünüyorum ama malesef ki madencilikle alakalı oluşturulmuş bir kaynak yok. o dediğini ben yapamam. Ama madenlerden düşecek itemlerle cube de simyaya dönüştürülebilir anca bu olur.
 
ben de metin2 de madenciliğin çok göz ardı edildiğini ve geliştirilirse ortaya güzel şeylerin çıkabileceğini düşünüyorum ama malesef ki madencilikle alakalı oluşturulmuş bir kaynak yok. o dediğini ben yapamam. Ama madenlerden düşecek itemlerle cube de simyaya dönüştürülebilir anca bu olur.
Aslında bana fikir olarak şöyle bir şey gelmişti zamanında; madencilik dice muhabbetine göre madenden cevher sayısını atıyor temel kodlarına baktığımda, örneğin bu şansla bir şeyleri random verebiliriz; mesela şans faktörüne bağıl balıkçılık mantığı bir cevherden random eşya düşer örneğin bu eşyaların arasından bir tanesini 10 tane topladığında otomatik bir nesneye dönüşür gibi gibi kullanılabilir maden
 
yeni simya itemlerini şu şekilde yapsam nasıl olur?

item ilk oluşturulduğunda işlenmemiş +0 olarak başlıyacak +6'a kadar gelirtirilecek ve sonrasında Yontulmamış +0 ' a dönüştürülecek bu şekilde Mitsi +6 'a kadar gidecek .

bunu yaptığımda simyadaki alt sınıflar (İşlenmemiş, Yontulmamış, Ender, Antika) değer kazanmış olucak yaaani değer kazanmaktan çok artık bir işe yarıyor olacaklar ve simya daha zor ve emek isteyen bir hal alıcak. Bunun şöyle bir artısıda olucak simya arındırma yani 2 simyayı birleştirip üste atma ameleliğinden kurtulmuş olucaz . + basma malzemesi olarak cor kullanmayı düşünüyorum.
 
elinde ametist simyanın iconları olan varmı ? (.tga uzantılı olanlar)
 
elinde ametist simyanın iconları olan varmı ? (.tga uzantılı olanlar)
Sanırım bunu kastettin;
ametistSimya.png
 

Dosya Eklentileri

  • ametistSimya.rar
    1,4 MB · Gösterim: 12
yeni simya envanter penceresi açıldı ,
yeni arkaplan resmi yapıldı,
yeni yuvalar açıldı ,
yeni + lı simya itemleri oluşturuldu,
refine proto kısımları halledildi.

artık geliştirmeye başlayabilirim :)

Ekran Alıntısı.PNG
Ekran Alıntısı2.PNG
 
simyaya efsun verme kısmında beynim yanacak ama neyse başlayalım bakalm :cry:

 
Simya için efsun olayını şöyle yapsan nasıl olur acaba ;
Mesela her simyanın belli efsunları olacak atıyorum yakut sürekli farmda kullanılan simya ona göre ort,ber,metin,ve canavar gelebilecek ama bunlarda yakut için mob keserek metin keserek kasılacak hani bu toplu envanterde en sondaki seçenek vardıya metin ve boss yüzüğü o gibi sonra mavi olan simya mesela wslik için kullanılıyo onunda efsunları ayarlanacak geliştirmek için karekter öldürmeniz gerekecek wslere girmeniz gerekecek daha sonra beyaz olan simya mesela beceri veriyo ya hani onun içinde yan görevlerden yapacaksın işte ne olur mesela mob keseceksin düşen itemi npcye götürüp teslim edeceksin gibi daha sonra bu turuncu simya için mesela madencilik yapacaksın öyle gelişecek ama yine normal karektere güç verebilecek efsunlar olacak gibi gibi yapılsa simya bam başka bir boyut kazanır. Hem bu + basma olayındada mesela 1.seviyede olduğunda mesela güç veriyosa max 2 yada 5 güç verecek kusursuz yada mega da en son seviyede işte atıyorum 50 güç verecek ama o zamana kadarda birçok görev yapmış olacak gibi gibi yapınca daha da gelişir.

Bu arada simya isimleri şuan aklıma gelmedi hem orucum hemde biraz yoğun ve yorucu gün geçiriyorum affola renklerden çağrışım yapar zaten
 
Simya için efsun olayını şöyle yapsan nasıl olur acaba ;
Mesela her simyanın belli efsunları olacak atıyorum yakut sürekli farmda kullanılan simya ona göre ort,ber,metin,ve canavar gelebilecek ama bunlarda yakut için mob keserek metin keserek kasılacak hani bu toplu envanterde en sondaki seçenek vardıya metin ve boss yüzüğü o gibi sonra mavi olan simya mesela wslik için kullanılıyo onunda efsunları ayarlanacak geliştirmek için karekter öldürmeniz gerekecek wslere girmeniz gerekecek daha sonra beyaz olan simya mesela beceri veriyo ya hani onun içinde yan görevlerden yapacaksın işte ne olur mesela mob keseceksin düşen itemi npcye götürüp teslim edeceksin gibi daha sonra bu turuncu simya için mesela madencilik yapacaksın öyle gelişecek ama yine normal karektere güç verebilecek efsunlar olacak gibi gibi yapılsa simya bam başka bir boyut kazanır. Hem bu + basma olayındada mesela 1.seviyede olduğunda mesela güç veriyosa max 2 yada 5 güç verecek kusursuz yada mega da en son seviyede işte atıyorum 50 güç verecek ama o zamana kadarda birçok görev yapmış olacak gibi gibi yapınca daha da gelişir.

Bu arada simya isimleri şuan aklıma gelmedi hem orucum hemde biraz yoğun ve yorucu gün geçiriyorum affola renklerden çağrışım yapar zaten
Söyle söyliyeyim şuanda satışa çıkartmak için sistemler hazırlıyorum ve bu dediklerini bahsettiğin sistemi geliştirirerek yapicam. O sistem de şuanlik 2 adet item var onu arttiracam.

Bu sistemin ise simya dan sapmasını istemiyorum ama bazı farklılıklar muhakkak olacaktır daha fırsat bulupta zaman ayıramadım.
 
Söyle söyliyeyim şuanda satışa çıkartmak için sistemler hazırlıyorum ve bu dediklerini bahsettiğin sistemi geliştirirerek yapicam. O sistem de şuanlik 2 adet item var onu arttiracam.

Bu sistemin ise simya dan sapmasını istemiyorum ama bazı farklılıklar muhakkak olacaktır daha fırsat bulupta zaman ayıramadım.
hmm anladım çok isterim böyle bir sistem olmaısnı kolaylıklar dilerim.
 
hmm anladım çok isterim böyle bir sistem olmaısnı kolaylıklar dilerim.
battlepass de metin kes, mesaj yaz, item dönüştür, boss kes gibi görevler varya işte o tarz görevlerle gelişen itemler yapıcam. Sırf battlepass eklememek için :D .
 
o kadar uğşaracağına battle pass fırlat geç ne uğraşcan bro tek tek
battle pas varken neden uğraşçaksın ki 😂😂😂
paylaşılan battlepass ler istediğim şekilde değiller ve çok karmaşıklar, gerekli düzenlemeleri yapmaya çalıştığımda 3 gün boyunca uğraşmıştım ve daha fazla uğraşmak istemedim. Battlepass'e harcıcam zamanla sıfırdan sistem yaparım daha iyi.
 
Geri
Üst