- Mesaj
- 5
- Beğeni
- 0
- Puan
- 453
- Ticaret Puanı
- 0
merhaba arkadaşlar yaşlı kadında evlenmek istiyorum dediğimde karşı tarafa onay penceresi açılmıyor sebebi nedir Acaba ?
quest aşagıdaki gibidir.
quest aşagıdaki gibidir.
quest marriage_manage begin
state start begin
when oldwoman.chat."Evlenmek istiyorum" with not pc.is_engaged_or_married() begin
if not npc.lock() then
say_title("Yaşlı Kadın:")
say("")
say("Şu anda başka bir düğün var!")
say("Biraz bekle ya da sonra tekrar gel!")
return
end
if pc.level < 25 then
say_title("Yaşlı Kadın:")
say("")
say("Evlenmek için çok gençsin...")
say("Yeterli sorumluluğu kazanmalısın ve henüz")
say("hazır değilsin. Genç insanlar çabuk ayrılırlar.")
say("Bunu tasvip etmiyorum. Git ve")
say("biraz daha tecrübe kazan.")
say("")
say_title("Bilgi:")
say("")
say_reward("25.seviyeden sonra evlenebilirsin. ")
say("")
npc.unlock()
return
end
local m_ring_num = pc.countitem(70301)
local m_has_ring = m_ring_num > 0
if not m_has_ring then
say_title("Yaşlı Kadın:")
say("")
say("Nikah yüzüğü olmadan mı evlenmek istiyorsun?")
say("")
say_item("Nikah yüzüğü ", 70302, "")
say("Önce, söz yüzüğü almalısın. Ancak ondan")
say("sonra evlenebilirsin. ")
say("")
npc.unlock()
return
end
local m_sex = pc.get_sex()
if not marriage_manage.is_equip_wedding_dress() then
say_title("Yaşlı Kadın:")
say("")
say("Bu sekilde evlenmek istediğine gerçekten")
say("emin misin? Hayatta sadece bir kere")
say("evleniyorsun, en azından buna uygun giyinmelisin.")
say("")
if m_sex==0 then
say_item("Smokin", marriage_manage.get_wedding_dress(pc.get_job()), "")
say_reward("Eğer evlenmek istiyorsan bir smokin ")
say_reward("giymelisin.")
else
say_item("Gelinlik", marriage_manage.get_wedding_dress(pc.get_job()), "")
say_reward("Eğer evlenmek istiyorsan gelinlik")
say_reward("giymelisin.")
end
say("")
npc.unlock()
return
end
local NEED_MONEY = 1000000
if pc.get_money() < NEED_MONEY then
say_title("Yaşlı Kadın:")
say("")
say("Biraz Yang'a ihtiyacın var. ")
say("Yeterli Yang'ın yok mu? Daha fazla Yang")
say("kazan, en az 1 Milyon. ")
say("")
say_reward(string.format(" %d Yang'a ihtiyacın var.", NEED_MONEY/10000))
say("")
npc.unlock()
return
end
say_title("Yaşlı Kadın:")
say("")
say("Şimdi yeterince olgunsun. ")
say("İyi görünüyorsun. Kiminle evlenmek istiyorsun?")
say("")
say_reward("Kişinin adını yaz. ")
local sname = input()
if sname == "" then
say_title("Yaşlı Kadın:")
say("")
say("Heyecanlı mısın ismi ")
say("yazamadın? Tekrar dene.")
say("")
npc.unlock()
return
end
local u_vid = find_pc_by_name(sname)
local m_vid = pc.get_vid()
if u_vid == 0 then
say_title("Yaşlı Kadın:")
say("")
say("Adını bilmiyor musun?")
say("Hala kararlı mısın? ")
say("Evlenmek istediğine emin misin?")
say("")
say_reward(string.format("%s online değil.", sname))
say("")
npc.unlock()
return
end
if not npc.is_near_vid(u_vid, 10) then
say_title("Yaşlı Kadın:")
say("")
say("Eşin yakında olmak zorunda , isteğini ")
say("ancak o zaman kabul edebilirim. ")
say("Eşini buraya getir. ")
say("")
say_reward(string.format("%s çok uzakta.", sname))
say("")
npc.unlock()
return
end
local old = pc.select(u_vid)
local u_level = pc.get_level()
local u_job = pc.get_job()
local u_sex = pc.get_sex()
local u_name = pc.name
local u_gold = pc.get_money()
local u_married = pc.is_married()
local u_has_ring = pc.countitem(70301) > 0
local u_wear = marriage_manage.is_equip_wedding_dress()
pc.select(old)
local m_level = pc.get_level()
if u_vid == m_vid then
say_title("Yaşlı Kadın:")
say("")
say("Senin adın değil, eşinin adı. ")
say("")
say_reward("Eşinin adını yaz.")
say("")
npc.unlock()
return
end
if u_sex == m_sex then
say_title("Yaşlı Kadın:")
say("")
say("Özür dilerim.")
say("")
say("Aynı cinsteki bir insanla evlenemezsin.")
say("")
npc.unlock()
return
end
if u_married then
say_title("Yaşlı Kadın:")
say("")
say("Evlenmek istedigin kişi zaten evli ,")
say("bunu biliyor muydun?")
say("Yalnız birini bul.")
say("")
say_reward(string.format("%s evli.", sname))
say("")
npc.unlock()
return
end
if u_level < 25 then
say_title("Yaşlı Kadın:")
say("")
say("Kişi yeterince olgun değil. ")
say("Eşin de en az 25.seviyede olmalı.")
say("")
npc.unlock()
return
end
if m_level - u_level > 15 or u_level - m_level > 15 then
say_title("Yaşlı Kadın:")
say("")
say("Siz uyumlu bir çift değilsiniz.")
say("Bu evliliği onaylayamam.")
say("")
say("Seviye farkı 15'den fazla olmamalı,")
say("bu yüzden evlenemiyorsunuz.")
say("")
npc.unlock()
return
end
if not u_has_ring then
if m_ring_num >= 2 then
say_title("Yaşlı Kadın:")
say("")
say("şimdi yüzükleri değiştirin.")
say("")
else
say("Yaşlı Kadın:")
say("")
say("Evlilik hayatınızdaki en önemli karardır.")
say("En azından eşine nikah yüzüğü ")
say("getirmiş olmalısın.")
say("")
end
say_item("Nikah yüzüğü ", 70302, "")
say_title("Yaşlı Kadın:")
say("")
say("Eşinin de nikah yüzüğü olmalı.")
say("hazır mı?")
say("")
npc.unlock()
return
end
if not u_wear then
say_title("Yaşlı Kadın:")
say("")
say("Eşin evlilik kıyafetı giymemiş.")
say("Onunla burda durmaktan sıkılmıyor musun?")
say("Hmm?")
say("")
if u_sex==0 then
say_title("Yaşlı Kadın:")
say("Eşinin Smokin giymesi gerekiyor.")
say_item("Smokin ", marriage_manage.get_wedding_dress(u_job), "")
else
say_title("Yaşlı Kadın:")
say("Eşinin Gelinlik giymesi gerekiyor.")
say_item("Gelinlik", marriage_manage.get_wedding_dress(u_job), "")
end
say("")
npc.unlock()
return
end
local ok_sign = confirm(u_vid, pc.name.." Evlenmek istiyor musun?", 30)
if ok_sign == CONFIRM_OK then
local m_name = pc.name
if pc.get_gold()>=NEED_MONEY then
pc.change_gold(-NEED_MONEY)
pc.removeitem(70301, 1)
pc.give_item2(70302, 1)
local old = pc.select(u_vid)
pc.removeitem(70301, 1)
pc.give_item2(70302, 1)
pc.select(old)
say_title("Yaşlı Kadın:")
say("")
say("Peki...biz hazırız.")
say("Şimdi başlayabiliriz. Sizi Aşıklar")
say("Adasına göndereceğim. Umarım uzun ve")
say("mutlu bir evliliğiniz olur. Tebrikler..")
say("")
say("Daha sonra otomatik olarak Aşıklar Adası'na")
say("gönderileceksiniz.")
say("")
wait()
setskin(NOWINDOW)
marriage.engage_to(u_vid)
end
else
say_title("Yaşlı Kadın:")
say("")
say("Eşin seninle evlenmek istemiyor.")
say("Öncelikle bunu açıklığa kavuşturun. ")
say("")
end
say("")
npc.unlock()
end
when oldwoman.chat."Nikah salonuna geri dön." with pc.is_engaged() begin
say_title("Yaşlı Kadın:")
say("")
say("Neden hala burdasın? ")
say("Eşin seni ariyor. ")
say("Seni oraya göndereceğim. ")
say("")
wait()
setskin(NOWINDOW)
marriage.warp_to_my_marriage_map()
end
when 9011.chat."Evlilik için izin" with pc.is_engaged() and marriage.in_my_wedding() begin
if not npc.lock() then
say_title("Nikah Memuru:")
say("")
say("Eşinle konuşuyorum. Biraz bekle. ")
say("")
return
end
say_title("Nikah Memuru:")
say("")
say("Ben bir evlilik asistanıyım.")
say("ilk olarak eşinin ismini")
say("yaz.")
local sname = input()
local u_vid = find_pc_by_name(sname)
local m_vid = pc.get_vid()
if u_vid == 0 then
say_title("Nikah Memuru:")
say("")
say("Böyle bir isim kayıtlı değil, ")
say("Yazdığını tekrar gözden geçir. ")
say("")
say_reward(string.format("%s online değil.", sname))
say("")
npc.unlock()
return
end
if not npc.is_near_vid(u_vid, 10) then
say_title("Nikah Memuru:")
say("")
say("Özür dilerim. Eşini buraya getir,")
say("Onu bilgilendirmeli ve")
say("incelemeliyim.")
say("")
say_reward(string.format("%s burada olmalı.", sname))
say("")
npc.unlock()
return
end
if u_vid == m_vid then
say_title("Nikah Memuru:")
say("")
say("Lütfen kendi adını yazma. ")
say("")
say("Eşinin adını yazmalısın.")
say("")
npc.unlock()
return
end
if u_vid != marriage.find_married_vid() then
say_title("Nikah Memuru:")
say("")
say("Bir şeyler yanlış. Bu doğru insan değil.")
say("Kontrol ettin mi?")
say("")
npc.unlock()
return
end
local ok_sign = confirm(u_vid, pc.name.." Evlenmek istiyor musun?", 30)
if ok_sign != CONFIRM_OK then
say_title("Nikah Memuru:")
say("")
say("Eşin evlilik için hazır değil.")
say("Birbirinizle konuşun.")
say("")
npc.unlock()
return
end
say_title("Nikah Memuru:")
say("")
say("Şimdi her şey uygun, başlayabiliriz.")
marriage.set_to_marriage()
say("")
say("Güzel bir düğündü.")
say("")
npc.unlock()
end
function give_wedding_gift()
local male_item = {71072, 71073, 71074}
local female_item = {71069, 71070, 71071}
if pc.get_sex() == MALE then
pc.give_item2(male_item[number(1, 3)], 1)
else
pc.give_item2(female_item[number(1, 3)], 1)
end
end
when 9011.chat."Düğün marşını çal" with
(pc.is_engaged() or pc.is_married()) and
marriage.in_my_wedding() and
not marriage.wedding_is_playing_music() begin
marriage.wedding_music(true, "wedding.mp3")
setskin(NOWINDOW)
end
when 9011.chat."Düğünü marşını durdur" with
(pc.is_engaged() or pc.is_married()) and
marriage.in_my_wedding() and
marriage.wedding_is_playing_music() begin
marriage.wedding_music(false, "default")
setskin(NOWINDOW)
end
when 9011.chat."Gece efekti" with
pc.is_married() and
marriage.in_my_wedding() begin
marriage.wedding_dark(true)
setskin(NOWINDOW)
end
when 9011.chat."Kar yağdır" with pc.is_married() and marriage.in_my_wedding() begin
marriage.wedding_snow(true)
setskin(NOWINDOW)
end
when 9011.chat."Düğünü bitir" with pc.is_married() and marriage.in_my_wedding() begin
if not npc.lock() then
say_title("Nikah Memuru:")
say("")
say("Biraz bekle, Eşinle konuşuyorum.")
say("")
return
end
say_title("Nikah Memuru:")
say("")
say("Düğünü bitirmek istiyor musun?")
say("")
local s = select("Evet","Hayır")
if s == 1 then
local u_vid = marriage.find_married_vid()
if u_vid == 0 then
say_title("Nikah Memuru:")
say("")
say("Eşinin düğüne devam etmeyi kabul etmesi gerekli.")
say("")
say("düğün devam edemiyor çünkü eşin")
say("online değil.")
say("")
npc.unlock()
return
end
say_title("Nikah Memuru:")
say("")
say("Eşinin onayı için beklemeliyiz.")
say("Henüz cevabı almadık.")
say("")
local ok_sign = confirm(u_vid, "düğüne devam etmek istiyor musun? ", 30)
if ok_sign == CONFIRM_OK then
marriage.end_wedding()
else
say_title("Nikah Memuru:")
say("")
say("Eşin onaylamadı!")
say("")
end
npc.unlock()
end
end
when 11000.chat."Bosanma " or
11002.chat."Bosanma " or
11004.chat."Bosanma " with pc.is_married() begin
if not marriage_manage.check_divorce_time() then
return
end
local u_vid = marriage.find_married_vid()
if u_vid == 0 or not npc.is_near_vid(u_vid, 10) then
say_title("Köy Gardiyanı:")
say("")
say("Bir eşin olmadan boşanamazsın.")
say("")
return
end
say_title("Köy Gardiyanı:")
say("")
say("Yasal bir ayrılık için")
say("500.000 Yang ve eşinin")
say("onayı gerekli.")
say("Gerçekten boşanmak istiyor musun? ")
say("")
local MONEY_NEED_FOR_ONE = 500000
local s = select("Evet", "Hayır")
if s == 1 then
local m_enough_money = pc.gold > MONEY_NEED_FOR_ONE
local m_have_ring = pc.countitem(70302) > 0
local old = pc.select(u_vid)
local u_enough_money = pc.gold > MONEY_NEED_FOR_ONE
local u_have_ring = pc.countitem(70302) > 0
pc.select(old)
if not m_have_ring then
say("Nikah yüzüğünü getir.")
return;
end
if not u_have_ring then
say("Eşinin nikah yüzüğü yanında değil.")
return;
end
if not m_enough_money then
say_title("Köy Gardiyanı:")
say("")
say("Bosanmak için yeterli Yang'a sahip değilsin.")
say("")
say_reward(string.format("Boşanmak için %d Yang gerekli.", MONEY_NEED_FOR_ONE/10000))
say("")
return;
end
if not u_enough_money then
say_title("Köy Gardiyanı:")
say("")
say("Boşanmak için yeterli Yang'a sahip değilsin.")
say("")
say_reward("Boşanmak için 500.000 Yang'a ihtiyacın var.")
say("")
return;
end
say_title("Köy Gardiyanı:")
say("")
say("Gerçekten bosanmak istiyor musun? Bu çok büyük")
say("bir hata olabilir.")
say("")
say("Gerçekten istiyor musun?")
say("")
local c=select("Evet", "Hayır")
if 2 == c then
say_pc_name()
say("")
say("Fikrimi değiştirdim.")
say("Bosanmak istemiyorum.")
say("")
wait()
say_title("Köy Gardiyanı:")
say("")
say("Umarım huzurlu ve uzun bir evliliğiniz olur.")
say("")
say_reward("Boşanma gerçekleşmedi.")
say("")
return
end
local ok_sign = confirm(u_vid, pc.name.."Boşanmak istediğine emin misin?", 30)
if ok_sign == CONFIRM_OK then
local m_enough_money = pc.gold > MONEY_NEED_FOR_ONE
local m_have_ring = pc.countitem(70302) > 0
local old = pc.select(u_vid)
local u_enough_money = pc.gold > MONEY_NEED_FOR_ONE
local u_have_ring = pc.countitem(70302) > 0
pc.select(old)
if m_have_ring and m_enough_money and u_have_ring and u_enough_money then
pc.removeitem(70302, 1)
pc.change_money(-MONEY_NEED_FOR_ONE)
local old = pc.select(u_vid)
pc.removeitem(70302, 1)
pc.change_money(-MONEY_NEED_FOR_ONE)
pc.select(old)
say_title("Köy Gardiyanı:")
say("")
say("Eşinden ayrıldın. Artık evli değilsin.")
say("Belki de doğru olan budur. Belki de")
say("mutluluğu böyle bulursun.")
say("")
say_reward("Boşanma gerçekleşti.")
say("")
marriage.remove()
else
say_title("Köy Gardiyanı:")
say("")
say("Evraklarınız tam değil.")
say("Lütfen sonra tekrar gelin.")
say("")
say_reward("Boşanma iptal edildi.")
say("")
end
else
say_title("Köy Gardiyanı:")
say("")
say("Eşiniz bosanmak istemiyor.")
say("Önce anlaşma sağlayın.")
say("")
say_reward("Boşanma iptal edildi.")
say("")
end
end
end
when 11000.chat."Nikah Yüzüğü Silindi" or
11002.chat."Nikah Yüzüğü Silindi" or
11004.chat."Nikah Yüzüğü Silindi" with
not pc.is_married() and
pc.count_item(70302)>0
begin
say_title("Köy Gardiyanı:")
say("")
say("Kötü hatıraları bir an önce ")
say("unutmalısın.")
say("")
say_reward("Nikah yüzüğü silindi.")
pc.remove_item(70302)
end
when 11000.chat."Tek taraflı boşanma" or
11002.chat."Tek taraflı boşanma" or
11004.chat."Tek taraflı boşanma" with pc.is_married() begin
if not marriage_manage.check_divorce_time() then
return
end
say_title("Köy Gardiyanı:")
say("")
say("Tek taraflı boşanma için 1 milyona ihtiyacın var.")
say("Boşanmak istiyor musun?")
say("")
local s = select("Evet", "Hayır")
local NEED_MONEY = 1000000
if s == 2 then
return
end
if pc.money < NEED_MONEY then
say_title("Köy Gardiyanı:")
say("")
say("Boşanmak için yeterli Yang yok.")
say("")
return
end
say_title("Köy Gardiyanı:")
say("Bir yuva kurmak kolay değildir. Gerçekten emin")
say("olmadan böyle büyük bir karar vermemelisin.")
say("Gerçekten boşanmak istiyor musun?")
local c = select("Evet ,istiyorum.","Tekrar düşünmeliyim.")
if c == 2 then
say_title("Köy Gardiyanı:")
say("")
say("Bu daha iyi.")
say("Eğer bunu gerçekten istersen, sonra tekrar gel.")
say("")
return
end
pc.removeitem(70302, 1)
pc.change_gold(-NEED_MONEY)
marriage.remove()
say_title("Köy Gardiyanı:")
say("")
say("Peki tamam.")
say("Umarım doğru olanı yapıyorsundur!")
say("")
say_reward("Tek taraflı boşanma gerçekleşti.")
say("")
end
when oldwoman.chat."Evlilik töreni listesi" with not pc.is_engaged() begin
local t = marriage.get_wedding_list()
if table.getn(t) == 0 then
say_title("Yaşlı Kadın:")
say("")
say("Şu an devam eden nikah töreni yok.")
say("")
else
-- chat(table.getn(t))
local wedding_names = {}
table.foreachi(t, function(n, p) wedding_names[n] = p[3].." ile "..p[4].." evleniyor." end)
wedding_names[table.getn(t)+1] = locale.confirm
local s = select_table(wedding_names)
if s != table.getn(wedding_names) then
marriage.join_wedding(t[1], t[2])
end
end
end
when 9011.click with not pc.is_engaged() and not pc.is_married() begin
say_title("Nikah Memuru:")
say("")
say("Bu sizin düğününüz!")
say("iyi eğlenceler.")
say("")
end
function check_divorce_time()
local DIVORCE_LIMIT_TIME = 86400
if is_test_server() then
DIVORCE_LIMIT_TIME = 60
end
if marriage.get_married_time() < DIVORCE_LIMIT_TIME then
say_title("Köy Gardiyanı:")
say("")
say("Daha imzandaki mürekkep yeterince kurumadı!")
say("Kendine biraz zaman ver.")
say("")
return false
end
return true
end
function is_equip_wedding_dress()
local a = pc.get_armor()
return a >= 11901 and a <= 11904
end
function get_wedding_dress(pc_job)
if 0==pc_job then
return 11901
elseif 1==pc_job then
return 11903
elseif 2==pc_job then
return 11902
elseif 3==pc_job then
return 11904
else
return 0;
end
end
end
end