Çözüldü Yama notları sistemi - NO SUPPORT FİLE Hatası

Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

beratcanleylek

Üye
Üye
Mesaj
35
Çözümler
1
Beğeni
7
Puan
39
Ticaret Puanı
0
Merhaba,

Yama Notları Sistemi
Konusundan eklemiş olduğum sistemle ilgili almış olduğum hata aşağıda ki gibidir;

loading ekranında oyundan atıyor ve verdiği tek syserr kaydı bu sistemle ilgili

1005 21:42:21440 :: CResourceManager::GetResourcePointer: File not exist d:/ymir work/ui/game/quest/slot_button_01.sub
1005 21:42:21440 :: CANNOT_FIND_PACK_FILE [d:/ymir work/ui/game/quest/slot_button_01.sub]
1005 21:42:21616 :: ResourceManager::GetResourcePointer: NOT SUPPORT FILE d:\ymir work\ui\public\patchnote\patchnote_scrollbar.png
 
Gördüğüm kadarıyla png dosyalarda var sadece desteği ekli değil gibi client sourcede png desteğini aktive edip tekrar deneyin.
 
../ScriptLib/Resource.cpp:

Arat:
C++:
m_resManager.RegisterResourceNewFunctionPointer("tga", NewImage);
Altına ekle:
C++:
m_resManager.RegisterResourceNewFunctionPointer("png", NewImage);
 
En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş:
../ScriptLib/Resource.cpp:

Arat:

m_resManager.RegisterResourceNewFunctionPointer("tga", NewImage);

Altına ekle:
m_resManager.RegisterResourceNewFunctionPointer("png", NewImage);
Gördüğüm kadarıyla png dosyalarda var sadece desteği ekli değil gibi client sourcede png desteğini aktive edip tekrar deneyin.
Dediğiniz gibi yaptım ve o hatayı çözdüm teşekkür ederim.
fakat şimdi de client açılınca şu hataları alıyorum
1665002325032.png

1665002368018.png
 
local_game'e eklediğim kod bu şekildeydi
UI_DEF_FONT_SLARGE Patchnotes
araya tab bırakarak yukarıda ki log error sorununu çözdüm

şimdi de loading ekranında kalıyor ve verdiği syserr bu

Python:
1005 23:42:20538 :: File "networkModule.py", line 247, in SetGamePhase
1005 23:42:20539 :: File "game.py", line 98, in __init__
1005 23:42:20540 :: File "interfaceModule.py", line 287, in MakeInterface
1005 23:42:20542 :: File "interfaceModule.py", line 222, in __MakeDialogs
1005 23:42:20542 :: File "uiSystem.py", line 34, in LoadDialog
1005 23:42:20543 ::
1005 23:42:20543 :: self.__LoadSystemMenu_Default()
1005 23:42:20543 :: File "uiSystem.py", line 52, in __LoadSystemMenu_Default
1005 23:42:20544 ::
1005 23:42:20544 :: self.GetChild("patchnotes_button").SAFE_SetEvent(self.__ClickPatchnotesButton)
1005 23:42:20544 :: File "ui.py", line 2710, in GetChild
                
1005 23:42:20545 :: KeyError
1005 23:42:20546 :: :
1005 23:42:20546 :: 'patchnotes_button'
1005 23:42:20546 ::
 
En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş:
uiscript dosyasını vs. ekledin mi ?
 
systemdialog içerisine ekleme yaptınız mı? yaptıysanız uisystem.py ile systemdialog.py gönderin. Client systemdialog.py içinden patchnotes_button bulamıyor.
 
systemdialog içerisine ekleme yaptınız mı? yaptıysanız uisystem.py ile systemdialog.py gönderin. Client systemdialog.py içinden patchnotes_button bulamıyor.
Ekleme yaptım buyurun birde siz bakın belki eksik bir şey vardır benim göremediğim veya yanlışım varsa düzeltin bende anlayayım
systemdialog.py:
import uiScriptLocale

ROOT = "d:/ymir work/ui/public/"

window = {
    "name" : "SystemDialog",
    "style" : ("float",),

    "x" : SCREEN_WIDTH/2 - 100,
    "y" : SCREEN_HEIGHT/2 - 114,

    "width" : 200,
    "height" : 258,

    "children" :
    (
        {
            "name" : "board",
            "type" : "thinboard",

            "x" : 0,
            "y" : 0,

            "width" : 200,
            "height" : 258,

            "children" :
            (
                {
                    "name" : "help_button",
                    "type" : "button",

                    "x" : 10,
                    "y" : 17,

                    "text" : uiScriptLocale.SYSTEM_HELP,

                    "default_image" : ROOT + "XLarge_Button_01.sub",
                    "over_image" : ROOT + "XLarge_Button_02.sub",
                    "down_image" : ROOT + "XLarge_Button_03.sub",
                },

                {
                    "name" : "system_option_button",
                    "type" : "button",

                    "x" : 10,
                    "y" : 57,

                    "text" : uiScriptLocale.SYSTEMOPTION_TITLE,

                    "default_image" : ROOT + "XLarge_Button_01.sub",
                    "over_image" : ROOT + "XLarge_Button_02.sub",
                    "down_image" : ROOT + "XLarge_Button_03.sub",
                },
                {
                    "name" : "game_option_button",
                    "type" : "button",

                    "x" : 10,
                    "y" : 87,

                    "text" : uiScriptLocale.GAMEOPTION_TITLE,

                    "default_image" : ROOT + "XLarge_Button_01.sub",
                    "over_image" : ROOT + "XLarge_Button_02.sub",
                    "down_image" : ROOT + "XLarge_Button_03.sub",
                },
                {
                    "name" : "change_button",
                    "type" : "button",

                    "x" : 10,
                    "y" : 117,

                    "text" : uiScriptLocale.SYSTEM_CHANGE,

                    "default_image" : ROOT + "XLarge_Button_01.sub",
                    "over_image" : ROOT + "XLarge_Button_02.sub",
                    "down_image" : ROOT + "XLarge_Button_03.sub",
                },
                {
                    "name" : "logout_button",
                    "type" : "button",

                    "x" : 10,
                    "y" : 147,

                    "text" : uiScriptLocale.SYSTEM_LOGOUT,

                    "default_image" : ROOT + "XLarge_Button_01.sub",
                    "over_image" : ROOT + "XLarge_Button_02.sub",
                    "down_image" : ROOT + "XLarge_Button_03.sub",
                },
                {
                    "name" : "exit_button",
                    "type" : "button",

                    "x" : 10,
                    "y" : 177,

                    "text" : uiScriptLocale.SYSTEM_EXIT,

                    "default_image" : ROOT + "XLarge_Button_01.sub",
                    "over_image" : ROOT + "XLarge_Button_02.sub",
                    "down_image" : ROOT + "XLarge_Button_03.sub",
                },
                {
                    "name" : "cancel_button",
                    "type" : "button",

                    "x" : 10,
                    "y" : 217,

                    "text" : uiScriptLocale.CANCEL,

                    "default_image" : ROOT + "XLarge_Button_01.sub",
                    "over_image" : ROOT + "XLarge_Button_02.sub",
                    "down_image" : ROOT + "XLarge_Button_03.sub",
                },
            ),
        },
    ),
}

uisystem.py:
import net
import app
import ui
import uiOption

if app.ENABLE_PATCHNOTE_WINDOW:
    import uiPatchnotes
import uiSystemOption
import uiGameOption
import uiScriptLocale
import networkModule
import constInfo
import localeInfo

SYSTEM_MENU_FOR_PORTAL = False

###################################################################################################
## System
class SystemDialog(ui.ScriptWindow):

    def __init__(self):
        ui.ScriptWindow.__init__(self)
        self.__Initialize()
    
    def __Initialize(self):
        self.eventOpenHelpWindow = None
        self.systemOptionDlg = None
        self.gameOptionDlg = None

    def LoadDialog(self):   
        if SYSTEM_MENU_FOR_PORTAL:
            self.__LoadSystemMenu_ForPortal()
        else:
            self.__LoadSystemMenu_Default()

    def __LoadSystemMenu_Default(self):
        pyScrLoader = ui.PythonScriptLoader()
        if constInfo.IN_GAME_SHOP_ENABLE:
            pyScrLoader.LoadScriptFile(self, uiScriptLocale.LOCALE_UISCRIPT_PATH + "SystemDialog.py")
        else:
            pyScrLoader.LoadScriptFile(self, "uiscript/systemdialog.py")

        self.GetChild("system_option_button").SAFE_SetEvent(self.__ClickSystemOptionButton)
        self.GetChild("game_option_button").SAFE_SetEvent(self.__ClickGameOptionButton)
        self.GetChild("change_button").SAFE_SetEvent(self.__ClickChangeCharacterButton)
        self.GetChild("logout_button").SAFE_SetEvent(self.__ClickLogOutButton)
        self.GetChild("exit_button").SAFE_SetEvent(self.__ClickExitButton)
        self.GetChild("help_button").SAFE_SetEvent(self.__ClickHelpButton)
        self.GetChild("cancel_button").SAFE_SetEvent(self.Close)

        if app.ENABLE_PATCHNOTE_WINDOW:
            self.wndPatchnotes = uiPatchnotes.PatchNoteWindow()
            self.GetChild("patchnotes_button").SAFE_SetEvent(self.__ClickPatchnotesButton)

        if constInfo.IN_GAME_SHOP_ENABLE:
            self.GetChild("mall_button").SAFE_SetEvent(self.__ClickInGameShopButton)
        

    def __LoadSystemMenu_ForPortal(self):
        pyScrLoader = ui.PythonScriptLoader()
        pyScrLoader.LoadScriptFile(self, "uiscript/systemdialog_forportal.py")

        self.GetChild("system_option_button").SAFE_SetEvent(self.__ClickSystemOptionButton)
        self.GetChild("game_option_button").SAFE_SetEvent(self.__ClickGameOptionButton)
        self.GetChild("change_button").SAFE_SetEvent(self.__ClickChangeCharacterButton)
        self.GetChild("exit_button").SAFE_SetEvent(self.__ClickExitButton)
        self.GetChild("help_button").SAFE_SetEvent(self.__ClickHelpButton)
        self.GetChild("cancel_button").SAFE_SetEvent(self.Close)
        

    def Destroy(self):
        self.ClearDictionary()
        
        if self.gameOptionDlg:
            self.gameOptionDlg.Destroy()
            
        if self.systemOptionDlg:
            self.systemOptionDlg.Destroy()
            
        self.__Initialize()

    def SetOpenHelpWindowEvent(self, event):
        self.eventOpenHelpWindow = event

    def OpenDialog(self):
        self.Show()

    def __ClickChangeCharacterButton(self):
        self.Close()

        net.ExitGame()

    if app.ENABLE_PATCHNOTE_WINDOW:
        def __ClickPatchnotesButton(self):
            self.Close()
            self.wndPatchnotes.Show()
            self.wndPatchnotes.SetTop()

    def __OnClosePopupDialog(self):
        self.popup = None       

    def __ClickLogOutButton(self):
        if SYSTEM_MENU_FOR_PORTAL:
            if app.loggined:
                self.Close()
                net.ExitApplication()
            else:
                self.Close()
                net.LogOutGame()
        else:
            self.Close()
            net.LogOutGame()


    def __ClickExitButton(self):
        self.Close()
        net.ExitApplication()
        
    def __ClickSystemOptionButton(self):
        self.Close()

        if not self.systemOptionDlg:
            self.systemOptionDlg = uiSystemOption.OptionDialog()

        self.systemOptionDlg.Show()

    def __ClickGameOptionButton(self):
        self.Close()

        if not self.gameOptionDlg:
            self.gameOptionDlg = uiGameOption.OptionDialog()

        self.gameOptionDlg.Show()

    
    def __ClickHelpButton(self):
        self.Close()

        if None != self.eventOpenHelpWindow:
            self.eventOpenHelpWindow()

    def __ClickInGameShopButton(self):
        self.Close()
        net.SendChatPacket("/in_game_mall")

    def Close(self):
        self.Hide()
        return True

    def RefreshMobile(self):
        if self.gameOptionDlg:
            self.gameOptionDlg.RefreshMobile()
        #self.optionDialog.RefreshMobile()

    def OnMobileAuthority(self):
        if self.gameOptionDlg:
            self.gameOptionDlg.OnMobileAuthority()
        #self.optionDialog.OnMobileAuthority()

    def OnBlockMode(self, mode):
        uiGameOption.blockMode = mode
        if self.gameOptionDlg:
            self.gameOptionDlg.OnBlockMode(mode)
        #self.optionDialog.OnBlockMode(mode)

    def OnChangePKMode(self):
        if self.gameOptionDlg:
            self.gameOptionDlg.OnChangePKMode()
        #self.optionDialog.OnChangePKMode()
    
    def OnPressExitKey(self):
        self.Close()
        return True

    def OnPressEscapeKey(self):
        self.Close()
        return True

if __name__ == "__main__":

    import app
    import wndMgr
    import systemSetting
    import mouseModule
    import grp
    import ui
    import chr
    import background
    import player

    #wndMgr.SetOutlineFlag(True)

    app.SetMouseHandler(mouseModule.mouseController)
    app.SetHairColorEnable(True)
    wndMgr.SetMouseHandler(mouseModule.mouseController)
    wndMgr.SetScreenSize(systemSetting.GetWidth(), systemSetting.GetHeight())
    app.Create("METIN2 CLOSED BETA", systemSetting.GetWidth(), systemSetting.GetHeight(), 1)
    mouseModule.mouseController.Create()


    wnd = SystemDialog()
    wnd.LoadDialog()
    wnd.Show()

    app.Loop()
 
systemdialog içerisinde patchnotes_button göremedim eklememişsin sanırım. Locale içerisindeki systemdialog.py eklemesini yapın.
 
Çözüm
systemdialog içerisinde patchnotes_button göremedim eklememişsin sanırım. Locale içerisindeki systemdialog.py eklemesini yapın.
Dediğiniz gibi yaptım ve sorun çözüldü oyuna giriş yapabiliyorum buton da esc tablosuna eklendi fakat kayma var ve tıklanmıyor yemin ediyorum şu sistemde strese girdiğim kadar büyük konuşmayayım ama hiç bir sistemde böyle sıkıntıya düşmedim
1665065491413.png
 
windowun boyutunu uzatın
Bu şekilde işlevini kazandı sayın adminim ve yardımcı olan herkese çok teşekkür ederim sayenizde sistem sorunlarını çözebildim.
1665067811619.png

Sormak istediğim son bir şey var anlatması zor değilse bunu da anlatırsanız çok sevinirim.
-Bu sistemi buton olarak değil de bir tuşa atamak için ne yapmam gerekiyor
 
Son düzenleme:
y kordinatını yükseltirsen buton yukarı gider. Tuşlu yapmak istiyorsanda game.py kullanacaksın
 
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst