Çözüldü VS 2019 Yükseltme Sonrası Tuhaf Sorun

Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

Kaiser

⋞ 〈 ☪ 〉 ⋟
Yönetici
Premium Üye
Geliştirici
Yardımsever Üye
Editör
Mesaj
3.660
Çözümler
343
Beğeni
3.502
Puan
1.849
Merhaba, client src yi vs 2019 a yükselttim. Hataları falan anlatıldığı gibi düzenledim ve build işlemini tamamladım.
Fakat şöyle bir sorun meydana geldi, oluşan .exe den oyuna girdiğimde CH ler ... olarak görünüyor ve sunucuya bağlanıyorsun uyarısında kalıyor.
2013 ile derlenmiş en son .exe den girdiğimde herhangi bir sorun yok.

Normalde hep Distribute mod kullanıyordum, 2019 a geçince de bu modu denedim ve bu sorunu yaşadım.
Daha sonra Release modunda derleyip denedim, sonuç aynı.
Dediğim gibi diğer .exe lerde sorun yok fakat bunda durum bu.

Client syserr temiz.
DB Syserr temiz.

Bağlanmaya çalışırken CH1 Syserr:
Kod:
SYSERR: Jan 16 13:13:58.977579 :: pid_init:
Start of pid: 4995

SYSERR: Jan 16 13:13:58.979127 :: socket_connect: HOST localhost:15000, could not connect.
SYSERR: Jan 16 13:15:46.553457 :: LoadSkillMotion: Motion: Skill exist but no motion data for index 0 mob 3596 skill 257
SYSERR: Jan 16 13:15:46.555113 :: LoadSkillMotion: Motion: Skill exist but no motion data for index 1 mob 3596 skill 258
SYSERR: Jan 16 13:15:48.631166 :: heart_idle: losing 106 seconds. (lag occured)

Debug mod ise, client tam açılacakken Çalışmayı Durdurdu hatası veriyor.
 
Çözüm
Sorunu çözdüm. Nasıl çözdüğüme dair net bir fikrim yok. Tek ihtimal verdiğim şey, Visual Studio'nun bazen değişiklikleri tam olarak okuyamama sorunu. Bize görünende sorun yok ancak arkaplanda işlemleri güncellemiyor. Tabi bu karışıklık en çok da üst üste defalarca build alındıgı zamanlarda yaşanıyor.(Bu konu gereği yapıldığı gibi) Tabi bu sadece benim tahminim, sorunun asıl sebebi neydi hala bilemiyorum.
Defalarca aynı şeyi yapmış olmama rağmen sonuç alamadım, 2013 de iken sorun yoktu ama en son canıma tak etti, src nin ilk halini arşivden çıkarıp aynı işlemleri onun üzerinde denedim. İlk kendi düzenlemelerimi aktardım, sonra yükseltme işlemleri için anlatılanlarla beraber ek olarak şunları yaptım;

libjpeg-devil-lzo işlemlerini...
Ben de vs19 a yükselttim hiçbir sorun yaşamadım. Acaba 64 bitte derlemiş olabilir misiniz?
 
Ben bu videoya göre yapmıştım acaba eksik bir şey mi yaptınız izleyerek bi kontrol edebilirsiniz.
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
Bende @Whistle adminimizin rehberindeki anlatımları uyguladım. Attığınız videoyu da inceledim, aynı işlemler uygulanmış.
Clientin yedeğini almıştım zaten, bir de bu attığınız videodan yola çıkarak aynı işlemleri uygulayacağım, atladığım bir şey varsa belki bu şekilde fark edebilirim :)
 
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
bunu indirip deneyebilir misiniz?
Denedim. Yine hüsran..
Client ve game de yüklü olan cryptopp sürümleri farklıydı, sonradan fark ettim. Sürümleri eşitledim ancak yine ve yine değişen hiç bir şey olmadı maalesef. Build de hiç bir sorun yok ama sunucuya bağlanmıyor. Sunucuyu görmüyor desem bile yeridir, Chler ... olarak görünüyor.
 
Sorunu çözdüm. Nasıl çözdüğüme dair net bir fikrim yok. Tek ihtimal verdiğim şey, Visual Studio'nun bazen değişiklikleri tam olarak okuyamama sorunu. Bize görünende sorun yok ancak arkaplanda işlemleri güncellemiyor. Tabi bu karışıklık en çok da üst üste defalarca build alındıgı zamanlarda yaşanıyor.(Bu konu gereği yapıldığı gibi) Tabi bu sadece benim tahminim, sorunun asıl sebebi neydi hala bilemiyorum.
Defalarca aynı şeyi yapmış olmama rağmen sonuç alamadım, 2013 de iken sorun yoktu ama en son canıma tak etti, src nin ilk halini arşivden çıkarıp aynı işlemleri onun üzerinde denedim. İlk kendi düzenlemelerimi aktardım, sonra yükseltme işlemleri için anlatılanlarla beraber ek olarak şunları yaptım;

libjpeg-devil-lzo işlemlerini yapmayıp en sona bıraktım.
include/cryptopp dizinine sadece .h dosyalarını attım - tamamını değil.
Cryptopp sürümünü game tarafındaki ile eşitledim.
Boost sürümünü game tarafındaki ile eşitledim. (boost'un paket şifreleme ile alakası var mı emin değilim ama yinede yaptım)
VS2019 da proje ayarlarından sadece platformu v142 olarak seçtim, diğerlerini projenin kendi varsayılan haline bıraktım.
Build sırasındaki hataları tek tek çözdüm, ilk denemeyi Distribute Mod da gerçekleştirdim.
Sonrasında Debug ve Release modu da denedim ve sonuç olumlu.

Yardımcı olan herkese teşekkür ediyorum :)
 
Çözüm
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst