Yardım TypeError

Konu sahibi bu konuda soru soruyor. Sorusu ile ilgili bilgisi olanların yanıtlamasını bekliyor.

cosion

Üye
Üye
Mesaj
127
Çözümler
12
Beğeni
23
Puan
469
Ticaret Puanı
0
Great offline shop eklemeye çalıştım fakat oyuna giriş yapıp karakter seçiyorum ve yükleme ekranı bar doluyor ve öylece kalıyor, aldığım syserr bu şekilde ;
Sysserr ;
Kod:
1009 22:40:10336 :: Traceback (most recent call last):

1009 22:40:10336 ::   File "networkModule.py", line 247, in SetGamePhase

1009 22:40:10337 ::   File "game.py", line 101, in __init__

1009 22:40:10337 ::   File "interfaceModule.py", line 315, in MakeInterface

1009 22:40:10337 ::   File "interfaceModule.py", line 193, in __MakeWindows

1009 22:40:10337 ::   File "uiInventory.py", line 985, in __init__

1009 22:40:10337 ::   File "uiInventory.py", line 1123, in __LoadWindow

1009 22:40:10337 ::   File "uiInventory.py", line 1191, in SetInventoryPage

1009 22:40:10337 ::   File "uiInventory.py", line 1261, in RefreshBagSlotWindow

1009 22:40:10337 :: TypeError
1009 22:40:10337 :: :
1009 22:40:10337 :: an integer is required
1009 22:40:10337 ::



Hata gönderdiği kısım ;

Kod:
def RefreshBagSlotWindow(self):
        getItemVNum=player.GetItemIndex
        getItemCount=player.GetItemCount
        setItemVNum=self.wndItem.SetItemSlot
        for i in xrange(player.INVENTORY_PAGE_SIZE):
            slotNumber = self.__InventoryLocalSlotPosToGlobalSlotPos(i)
           
            itemCount = getItemCount(slotNumber)
            # itemCount == 0�̸� ������ ����.
            if 0 == itemCount:
                self.wndItem.ClearSlot(i)
                continue
            elif 1 == itemCount:
                itemCount = 0
               
            itemVnum = getItemVNum(slotNumber)
            setItemVNum(i, itemVnum, itemCount)
           
            ## �ڵ����� (HP: #72723 ~ #72726, SP: #72727 ~ #72730) Ư��ó�� - �������ε��� ���Կ� Ȱ��ȭ/��Ȱ��ȭ ǥ�ø� ���� �۾��� - [hyo]
            if constInfo.IS_AUTO_POTION(itemVnum):
                # metinSocket - [0] : Ȱ��ȭ ����, [1] : ����� ��, [2] : �ִ� �뷮
                metinSocket = [player.GetItemMetinSocket(slotNumber, j) for j in xrange(player.METIN_SOCKET_MAX_NUM)]  
               
                if slotNumber >= player.INVENTORY_PAGE_SIZE*self.inventoryPageIndex:
                    slotNumber -= player.INVENTORY_PAGE_SIZE*self.inventoryPageIndex
                   
                isActivated = 0 != metinSocket[0]
               
                if isActivated:
                    self.wndItem.ActivateSlot(slotNumber)
                    potionType = 0;
                    if constInfo.IS_AUTO_POTION_HP(itemVnum):
                        potionType = player.AUTO_POTION_TYPE_HP
                    elif constInfo.IS_AUTO_POTION_SP(itemVnum):
                        potionType = player.AUTO_POTION_TYPE_SP                      
                   
                    usedAmount = int(metinSocket[1])
                    totalAmount = int(metinSocket[2])                  
                    player.SetAutoPotionInfo(potionType, isActivated, (totalAmount - usedAmount), totalAmount, self.__InventoryLocalSlotPosToGlobalSlotPos(i))
                   
                else:
                    self.wndItem.DeactivateSlot(slotNumber)          
                   
        self.wndItem.RefreshSlot()

        if self.wndBelt:
            self.wndBelt.RefreshSlot()


Buradan kaynaklanan bir sorun olduğunu düşünmüyorumda, daga önce great eklerken benzer hata almış birisi var ise belki bilir.
 
Geri
Üst