eğer bahsettiği o ise bu konu işine yarayabilirBaşkalarının attığı hasarıda gösteriyor sanırım ben fotoğraftan onu anladım
void CHARACTER::SendDamagePacket(LPCHARACTER pAttacker, int Damage, BYTE DamageFlag)
damageInfo.header = HEADER_GC_DAMAGE_INFO;
damageInfo.dwVID = (DWORD)GetVID();
damageInfo.flag = DamageFlag;
damageInfo.damage = Damage;
PacketAround(&damageInfo, sizeof(TPacketGCDamageInfo));
return;
bool...
Başkalarının attığı hasarıda gösteriyor sanırım ben fotoğraftan onu anladımBu nasıl bir sistem ?
Harbi gereksiz bir şey olmuş. Lagdan başka getirisi olmazBaşkalarının attığı hasarıda gösteriyor sanırım ben fotoğraftan onu anladım
eğer bahsettiği o ise bu konu işine yarayabilirBaşkalarının attığı hasarıda gösteriyor sanırım ben fotoğraftan onu anladım
void CHARACTER::SendDamagePacket(LPCHARACTER pAttacker, int Damage, BYTE DamageFlag)
damageInfo.header = HEADER_GC_DAMAGE_INFO;
damageInfo.dwVID = (DWORD)GetVID();
damageInfo.flag = DamageFlag;
damageInfo.damage = Damage;
PacketAround(&damageInfo, sizeof(TPacketGCDamageInfo));
return;
bool CPythonNetworkStream::RecvDamageInfoPacket()
bool bTarget = (pInstTarget==m_pInstTarget);
bool bTarget = true;
Lag yapacağını ben düşünmüyorum hasarlar zaten herkesin kendi ekranında gözüküyor bunu herkesin görebileceği bir hale getiriyorsun. Belli bir range içerisindeki kullanıcıların hasarlarını görebiliyor olabilirsin.Harbi gereksiz bir şey olmuş. Lagdan başka getirisi olmaz
bir kişinin herkese attığı atıyorum kılıç çevirme attınız 3 kişiye değdi 3üne de vurduğunuz dmg ekranınızda çıkıyorLag yapacağını ben düşünmüyorum hasarlar zaten herkesin kendi ekranında gözüküyor bunu herkesin görebileceği bir hale getiriyorsun. Belli bir range içerisindeki kullanıcıların hasarlarını görebiliyor olabilirsin.
Başkalarının attığı hasarıda gösteriyor sanırım ben fotoğraftan onu anladım
eğer bahsettiği o ise bu konu işine yarayabilirLinkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.(sanırım o forum gg)
Game Source
char_battle.cpp açılır ve aratılır;
Kod:void CHARACTER::SendDamagePacket(LPCHARACTER pAttacker, int Damage, BYTE DamageFlag)
kod içerisinde bulunur;
Kod:damageInfo.header = HEADER_GC_DAMAGE_INFO; damageInfo.dwVID = (DWORD)GetVID(); damageInfo.flag = DamageFlag; damageInfo.damage = Damage;
altına eklenir;
Kod:PacketAround(&damageInfo, sizeof(TPacketGCDamageInfo)); return;
Client Source
UserInterface/PythonNetworkStreamPhaseGame.cpp açılır ve aratılır;
Kod:bool CPythonNetworkStream::RecvDamageInfoPacket()
kod bloğu içerisinde bu kodu bulun;
Kod:bool bTarget = (pInstTarget==m_pInstTarget);
bu şekilde değiştirin;
Kod:bool bTarget = true;