Çözüldü Tılsım envanterde gözükmüyor.

Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

Toranaga

Efendi Toranaga
Site yetkilisi
Süper Moderatör
Premium Üye
Geliştirici
Yardımsever Üye
Mesaj
852
Çözümler
44
Beğeni
894
Puan
959
Ticaret Puanı
0
Merhaba Mmo Tutkunları üyeleri .
Yenilerde tılsım sistemini ekledim. Ancak ne yaptıysam bu basit sorunu çözemedim. Oyunda tılsımı sorunsuz giyiyorum faka envanterde gözükmüyor.

GameType.h:
#ifdef ENABLE_NEW_EQUIPMENT_SYSTEM
    const DWORD c_New_Equipment_Start = c_Equipment_Start + 21 + 2;
    const DWORD c_New_Equipment_Count = 3;
    const DWORD c_Equipment_Ring1 = c_New_Equipment_Start + 0; // 203
    const DWORD c_Equipment_Ring2 = c_New_Equipment_Start + 1; // 204
    const DWORD c_Equipment_Belt  = c_New_Equipment_Start + 2; // 205
#ifdef ITEM_TALISMAN_EQUIPMENT
    const DWORD c_Equipment_Pendant = c_New_Equipment_Start + 3; //206
#endif
#endif
PythonItemModule.cpp:
#ifdef ENABLE_NEW_EQUIPMENT_SYSTEM
    PyModule_AddIntConstant(poModule, "EQUIPMENT_RING1",            c_Equipment_Ring1);
    PyModule_AddIntConstant(poModule, "EQUIPMENT_RING2",            c_Equipment_Ring2);
    PyModule_AddIntConstant(poModule, "EQUIPMENT_BELT",                c_Equipment_Belt);
#ifdef ITEM_TALISMAN_EQUIPMENT
    PyModule_AddIntConstant(poModule, "EQUIPMENT_PENDANT",            c_Equipment_Pendant);
#endif
#endif
inventorywindow.py:
"slot" : (
    {"index":EQUIPMENT_START_INDEX+0, "x":39, "y":37, "width":32, "height":64},
    {"index":EQUIPMENT_START_INDEX+1, "x":39, "y":2, "width":32, "height":32},
    {"index":EQUIPMENT_START_INDEX+2, "x":39, "y":145, "width":32, "height":32},
    {"index":EQUIPMENT_START_INDEX+3, "x":75, "y":67, "width":32, "height":32},
    {"index":EQUIPMENT_START_INDEX+4, "x":3, "y":3, "width":32, "height":96},
    {"index":EQUIPMENT_START_INDEX+5, "x":114, "y":67, "width":32, "height":32},
    {"index":EQUIPMENT_START_INDEX+6, "x":114, "y":35, "width":32, "height":32},
    {"index":EQUIPMENT_START_INDEX+7, "x":2, "y":145, "width":32, "height":32},
    {"index":EQUIPMENT_START_INDEX+8, "x":75, "y":145, "width":32, "height":32},
    {"index":EQUIPMENT_START_INDEX+9, "x":114, "y":2, "width":32, "height":32},
    {"index":EQUIPMENT_START_INDEX+10, "x":75, "y":35, "width":32, "height":32},
    ## 새 반지1
    ##{"index":item.EQUIPMENT_RING1, "x":2, "y":106, "width":32, "height":32},
    ## 새 반지2
    ##{"index":item.EQUIPMENT_RING2, "x":75, "y":106, "width":32, "height":32},
    ## 새 벨트
    {"index":item.EQUIPMENT_BELT, "x":39, "y":106, "width":32, "height":32},
    {"index":item.EQUIPMENT_PENDANT, "x":2, "y":106, "width":32, "height":32},
),
 
Çözüm
Veeee sorunu çözüm. Nasıl mı? Şuradaki korece yazıyı çevirerek.
Ekran görüntüsü 2021-07-05 222636.png
common/length.h de wear_pendant değeri 23 olduğu için GameType.h dosyasındaki değer 203 olmalıymış.
Yani şu şekilde olmalıymış:
C++:
const DWORD c_New_Equipment_Count = 4;
    const DWORD c_Equipment_Ring1 = c_New_Equipment_Start + 1; // 204
    const DWORD c_Equipment_Ring2 = c_New_Equipment_Start + 2; // 205
    const DWORD c_Equipment_Belt  = c_New_Equipment_Start + 3; // 206
#ifdef ITEM_TALISMAN_EQUIPMENT
    const DWORD c_Equipment_Pendant = c_New_Equipment_Start + 0; // 203
#endif
21+2 yazıyo ya onu 3 yada 4 felan yapsana
 
Görünmüyordan kasıt ne tam olarak anlamadım. Genel olarak hiç bir şekilde görünmüyorsa localdeki item_proto'da veya item listte sorun olabilir.
 
Veeee sorunu çözüm. Nasıl mı? Şuradaki korece yazıyı çevirerek.
Ekran görüntüsü 2021-07-05 222636.png
common/length.h de wear_pendant değeri 23 olduğu için GameType.h dosyasındaki değer 203 olmalıymış.
Yani şu şekilde olmalıymış:
C++:
const DWORD c_New_Equipment_Count = 4;
    const DWORD c_Equipment_Ring1 = c_New_Equipment_Start + 1; // 204
    const DWORD c_Equipment_Ring2 = c_New_Equipment_Start + 2; // 205
    const DWORD c_Equipment_Belt  = c_New_Equipment_Start + 3; // 206
#ifdef ITEM_TALISMAN_EQUIPMENT
    const DWORD c_Equipment_Pendant = c_New_Equipment_Start + 0; // 203
#endif
 
Çözüm
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst