Tek dikişte 2,5 Litre Coca-Cola İçmek

Whistle

Admin
Kurucu
Süper Üye
Geliştirici
Yardımsever Üye
Mesaj
12.281
Çözümler
584
Beğeni
9.549
Puan
8.781
Ticaret Puanı
3
Arkadaşlar canım sıkılmıştı facebook'da bıraz paylaşımlara bakiyim derken bir durumu gördüm adam 2,5 Litre Coca-Cola'yı içiyordu sizede paylaşayım dedim. Ben sizi tutmadan videoya geçelim



Sizce bu video montaj mıdır yoksa gerçek midir?
Bu konuyu tartışmaya ne dersiniz :)
 
Son düzenleme:
Uyarı: Bu konu açıldığından bu yana baya zaman geçmiş.
Muhtemelen daha fazla tartışma gerekli değildir ki bu durumda yeni bir konu başlatmayı öneririz. Eğer yine de cevabınızın gerekli olduğunu düşünüyorsanız buna rağmen cevap verebilirsiniz.
Geri
Üst