Yardım Sürümlerin güncellenmesi hakkında

Konu sahibi bu konuda soru soruyor. Sorusu ile ilgili bilgisi olanların yanıtlamasını bekliyor.

xxsehabe

Üye
Üye
Mesaj
71
Beğeni
24
Puan
671
Ticaret Puanı
0
Merhaba,
Son zamanlarda özellikle 55 - 120 fileslarda grafiklerin çok canlı ve oyunun grafikleri yükleme hızlarının yüksek olduğunu gördüm. (Fast loadingden bahsetmiyorum. Objelerin,haritaların yüklenmesi ve kasma yaşanmaması).Oyun çok hızlı ve rahat akıyor. Bunu sağlayan tam olarak nedir ? Client ve Game sürümlerinin güncellenmesi oyun akıcılığını etkiler mi ? Ya da directx, granny sürümlerinin güncellenmesi ? Cython kullanılması ? Şimdiden teşekkür ederim.
 
Son düzenleme:
cython ile foxfs farklı şeyler. cython bir dil, foxfs ise kilitleme şekli. bunlarla alakası olduğunu düşünmüyorum. oynadığınız svlerin geliştiricilerine bağlı olarak client tarafında çeşitli optimizasyonlar oyunu çok akıcı yapabilir. sürüm güncellemeleri akıcılığı etkileyebilir. ölü kodların temizlenmesi, gereksiz sorguların kaldırılması oyunu çok daha akıcı hale getirecektir diye düşünüyorum.
 
cython ile foxfs farklı şeyler. cython bir dil, foxfs ise kilitleme şekli. bunlarla alakası olduğunu düşünmüyorum. oynadığınız svlerin geliştiricilerine bağlı olarak client tarafında çeşitli optimizasyonlar oyunu çok akıcı yapabilir. sürüm güncellemeleri akıcılığı etkileyebilir. ölü kodların temizlenmesi, gereksiz sorguların kaldırılması oyunu çok daha akıcı hale getirecektir diye düşünüyorum.
Teşekkürler Hasan emeğine sağlık.
 
Fast loading'in yani psm'nin de bunda az da olsa payı var. Tabi bunun etkisi, psm nin ne kadar geliştirilmiş olmasına bağlı. Sıradan bir psm'nin gözle görülür bir etkisi olmayacaktır.
Ancak diğer saydıklarının bu konuda etkisi yok. DirectX'i güncellemek belki buna yardımcı olacak düzenlemelere ön ayak olabilir, ancak tek başına o da bir etki etmez.
Bu konuda @hasanmacit in söylediklerine ek olarak bir diğer önemli etken de, clientin kendi içinde gerçek zamanlı olarak d/ymir work/ dizinini aramasıdır. Bu arama işlemini pack içinde değil, bilgisayar üzerinden yaptığı için kasma ve takılmalar olabiliyor.
Debug mod ekranında da beliren bir çok hatanın sebebi aslında budur. Packte var olduğu halde PC de bulamadığı dosyaları hata olarak gösterir.

Bkz:
Standart metin2 client:
.gif


Bahsettiğim düzeltmenin yapıldığı client:
.gif


İşlemi doğrudan uygulamak ne kadar doğru bilmiyorum, inceleme fırsatım olmadı hiç. Bu konuda zıt görüşler mevcut.
 
Fast loading'in yani psm'nin de bunda az da olsa payı var. Tabi bunun etkisi, psm nin ne kadar geliştirilmiş olmasına bağlı. Sıradan bir psm'nin gözle görülür bir etkisi olmayacaktır.
Ancak diğer saydıklarının bu konuda etkisi yok. DirectX'i güncellemek belki buna yardımcı olacak düzenlemelere ön ayak olabilir, ancak tek başına o da bir etki etmez.
Bu konuda @hasanmacit in söylediklerine ek olarak bir diğer önemli etken de, clientin kendi içinde gerçek zamanlı olarak d/ymir work/ dizinini aramasıdır. Bu arama işlemini pack içinde değil, bilgisayar üzerinden yaptığı için kasma ve takılmalar olabiliyor.
Debug mod ekranında da beliren bir çok hatanın sebebi aslında budur. Packte var olduğu halde PC de bulamadığı dosyaları hata olarak gösterir.

Bkz:
Standart metin2 client:
.gif


Bahsettiğim düzeltmenin yapıldığı client:
.gif


İşlemi doğrudan uygulamak ne kadar doğru bilmiyorum, inceleme fırsatım olmadı hiç. Bu konuda zıt görüşler mevcut.
Sanırım bu düzenleme FoxFs ile uyumlu değil. Uyumlamayla ilgili bir kaynak mevcut mudur ?
 
Geri
Üst