Çözüldü Statü sorunu

Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

Ezworth

Üye
Üye
Mesaj
57
Çözümler
6
Beğeni
12
Puan
709
Ticaret Puanı
0
Maks leveli 250 olarak ayarladım. 250 levelde statü sıfırlama kağıdı kullandığında "sadece hpyi test ettim" farklı farklı olarak veriyor sırasıyla sonuçlarım 10462 10685 11045 10952. Bunu nasıl fixleyebilirim? Yani bu bir nevi şansa dönmüş oluyor.

Ek olarak 99 levelde de aynı şekilde oynak.
Vnum 71002 Statü sıfırlama kağıdı kullandım.
 
En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş:
Çözüm
Önce:
TJobInitialPoints JobInitialPoints[JOB_MAX_NUM] =
/*
   {
   int st, ht, dx, iq;
   int max_hp, max_sp;
   int hp_per_ht, sp_per_iq;
   int hp_per_lv_begin, hp_per_lv_end;
   int sp_per_lv_begin, sp_per_lv_end;
   int max_stamina;
   int stamina_per_con;
   int stamina_per_lv_begin, stamina_per_lv_end;
   }
 */
{
    // str con dex int 초기HP 초기SP  CON/HP INT/SP  HP랜덤/lv   MP랜덤/lv  초기stam  stam/con stam/lv
    {   6,  4,  3,  3,  600,   200,     40,    20,    36, 44,     18, 22,     800,      5,      1, 3  }, // JOB_WARRIOR  16
    {   4,  3,  6,  3,  650,   200,     40,    20,    36, 44,     18, 22,     800,      5,      1, 3  }, // JOB_ASSASSIN 16
    {   5,  3,  3,  5,  650,   200,     40,    20,    36, 44,     18, 22,     800,      5...
Önce:
TJobInitialPoints JobInitialPoints[JOB_MAX_NUM] =
/*
   {
   int st, ht, dx, iq;
   int max_hp, max_sp;
   int hp_per_ht, sp_per_iq;
   int hp_per_lv_begin, hp_per_lv_end;
   int sp_per_lv_begin, sp_per_lv_end;
   int max_stamina;
   int stamina_per_con;
   int stamina_per_lv_begin, stamina_per_lv_end;
   }
 */
{
    // str con dex int 초기HP 초기SP  CON/HP INT/SP  HP랜덤/lv   MP랜덤/lv  초기stam  stam/con stam/lv
    {   6,  4,  3,  3,  600,   200,     40,    20,    36, 44,     18, 22,     800,      5,      1, 3  }, // JOB_WARRIOR  16
    {   4,  3,  6,  3,  650,   200,     40,    20,    36, 44,     18, 22,     800,      5,      1, 3  }, // JOB_ASSASSIN 16
    {   5,  3,  3,  5,  650,   200,     40,    20,    36, 44,     18, 22,     800,      5,      1, 3  }, // JOB_SURA     16
    {   3,  4,  3,  6,  700,   200,     40,    20,    36, 44,     18, 22,     800,      5,      1, 3  },  // JOB_SHAMANa  16
#ifdef ENABLE_WOLFMAN_CHARACTER
    {   2,  6,  6,  2,  600,   200,     40,    20,    36, 44,     18, 22,     800,      5,      1, 3  }, // JOB_WOLFMAN  16  // TODO: 4개능력치 초기값 외에 다른 스탯 필요 (기획자한테 요청)
#endif
};


Sonra:
TJobInitialPoints JobInitialPoints[JOB_MAX_NUM] =
/*
   {
   int st, ht, dx, iq;
   int max_hp, max_sp;
   int hp_per_ht, sp_per_iq;
   int hp_per_lv_begin, hp_per_lv_end;
   int sp_per_lv_begin, sp_per_lv_end;
   int max_stamina;
   int stamina_per_con;
   int stamina_per_lv_begin, stamina_per_lv_end;
   }
 */
{
    // str con dex int 초기HP 초기SP  CON/HP INT/SP  HP랜덤/lv   MP랜덤/lv  초기stam  stam/con stam/lv
    {   6,  4,  3,  3,  600,   200,     40,    20,    44, 44,     22, 22,     800,      5,      3, 3  }, // JOB_WARRIOR  16
    {   4,  3,  6,  3,  650,   200,     40,    20,    44, 44,     22, 22,     800,      5,      3, 3  }, // JOB_ASSASSIN 16
    {   5,  3,  3,  5,  650,   200,     40,    20,    44, 44,     22, 22,     800,      5,      3, 3  }, // JOB_SURA     16
    {   3,  4,  3,  6,  700,   200,     40,    20,    44, 44,     22, 22,     800,      5,      3, 3  },  // JOB_SHAMANa  16
#ifdef ENABLE_WOLFMAN_CHARACTER
    {   2,  6,  6,  2,  600,   200,     40,    20,    44, 44,     22, 22,     800,      5,      3, 3  }, // JOB_WOLFMAN  16  // TODO: 4개능력치 초기값 외에 다른 스탯 필요 (기획자한테 요청)
#endif
};
 
Çözüm
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst