Spiritfarer İncelemesi

droestaha

Üye
Üye
Mesaj
61
Beğeni
27
Puan
426
Spiritfarer İncelemesi

spiritfarer-heder-1597710437960.jpg


The Last of Us Part 2'nin kasvetli dünyasında oynamak soğuk bir duş almak gibiyse , Spiritfarer's sıcak bir köpük banyosuna girmeye daha yakın bir şey. Bu ay beklenmedik bir şekilde bu iki oyunu yan yana oynamak biraz sarsıcıydı, çünkü her ikisi de ağır ölüm konularını ve ardından geride kalanları ele alıyor - ancak ilki bunu karanlık, acımasız gerçekçilik yoluyla yaparken, ikincisi bunun yerine bir renkli, iyi hissettiren kucaklama. The Last of Us Part 2'yi sevmeme rağmen, Spiritfarer şüphesiz yılın en sevdiğim oyunlarından biri olarak onunla birlikte yelken açıyor.

Türler bir oyunun yapısını hızlı bir şekilde açıklamaya yardımcı olabilirken, Spiritfarer onu etiketlemek için en iyi girişimlerime meydan okudu. Bunun hikaye odaklı bir temel yönetim 2D aksiyon platform oyunu görsel roman metroidvania olduğu söylenebilir, ancak ben bunun benzersiz olduğunu söylemeyi tercih ederim . En yakın analogu, sizden onlar için görevleri tamamlamanızı isteyen dost ruhlarla dolu bir teknede yelken açarken, yükseltirken ve yeniden düzenlerken Hayvan Geçişi gibi bir şey olabilir (köylüleriniz sonunda size ölmeye hazır olduklarını söylerlerse) ve sizden bunu yapmanızı istedi, yani). Etiketler ne olursa olsun, sonuç, kolayca kasvetli bir konu olabilecek bir konuda bol miktarda çekicilik ve heyecan bulan muhteşem bir animasyon macerasıdır.

indir.jpg


Stella olarak oynuyorsunuz (isteğe bağlı olarak yerel kooperatifte başka bir oyuncu tarafından kontrol edilebilen sevimli kedisi Daffodil eşliğinde), yeni Spiritfarer rolünü üstlenmesi gereken: fantastik adalarla dolu bir okyanusa yelken açan mitolojik bir feribot ustası ruhlar evine gider ve nihayet Everdoor'da son istirahatlerine götürür. Kaynakları toplarken ve geminizi Spiritfarer'in geniş haritasını daha fazla keşfetmenize izin verecek şekilde yükseltirken, bu görev sizi pirinç tarlaları, karlı deniz fenerleri ve hatta hareketli ruh şehirleriyle dolu güzel köylere götürecektir. Teknenizi kontrol etmek, deniz haritasındaki bir noktayı seçmek kadar basittir, bunların büyük çoğunluğu titizlikle gizlenmeye başlar.

Bir varış noktası belirlediğinizde, geminiz otomatik olarak oraya gidecek ve size öldürmek için bolca zaman ve yapacak bir sürü görev bırakacak. Ruhlar sizden onlara bir ev inşa etmenizi, belirli eşyaları toplamanızı veya belirli adaları ziyaret etmenizi isteyebilir, ancak hangisine öncelik vereceğinize karar verebilirsiniz. Yolculuk zamanınızı kıçta balık tutmaya ve daha sonra tarifleri keşfetmek için mutfakta yakaladığınız balıkları deneyerek, onlar hakkında daha fazla bilgi edinmek için ruh arkadaşlarınızla sohbet ederek, yeni kaynaklar oluşturmak için yapılar inşa ederek (meyve ağaçları yetiştirmek için bir meyve bahçesi gibi) ve daha fazlası. Spiritfarer'in gündüz-gece döngüsü her zaman her şeyi yapmak için zamandan daha çok yapmam gerektiğini hissettiriyordu, ancak kendi kendime koyduğum teslim tarihlerini kaçırmanın ötesinde yavaşlamanın çok az cezası vardı.

header_alt_assets_1.jpg
 
Geri
Üst