Spesifik bir efsunu arttırma

Reached

Geliştirici
Geliştirici
Usta Üye
Editör
Mesaj
810
Çözümler
28
Beğeni
738
Puan
839
Ticaret Puanı
0
Normal efsun nesnesini kopyalayıp bir item oluşturun vnumunu 75891 yapın.

char_item.cpp
C++:
//USE_CHANGE_ATTRIBUTE case'ine ekle
                else if (item->GetVnum() == 75891)
                {
                    if ((item2-> GetType() == ITEM_WEAPON) && item2->HasAttr(72))
                    {
                        int16_t idx = item2->FindAttribute(72);
                        int32_t value = item2->GetAttributeValue(idx)+1;
                        item2->SetForceAttribute(idx,72,value);
                    }
                    else
                    {
                        ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, "Bu esyayi sadece ortalama hasara sahip silahlarda kullanabilirsiniz.");
                        return false;
                    }
                }

Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
 
Son düzenleme:
güzel olmuş ama ozamanda efsun atmanın mantığı kalmıyor yani bu eşyayı değerli yapmak lazım
 
Geri
Üst