Yardım Source Build

Konu sahibi bu konuda soru soruyor. Sorusu ile ilgili bilgisi olanların yanıtlamasını bekliyor.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

CalvinGiorgio

Üye
Üye
Mesaj
Çözümler
Beğeni
Puan
Ticaret Puanı
Kod:
linking ../game_r41027
/usr/local/bin/ld: /usr/local/lib/mysql/libmysqlclient.a(vio.c.o): in function vio_end':
vio.c:(.text+0x59b): undefined reference to `ERR_free_strings'
/usr/local/bin/ld: vio.c:(.text+0x5a0): undefined reference to `EVP_cleanup'
/usr/local/bin/ld: vio.c:(.text+0x5a5): undefined reference to `CRYPTO_cleanup_ll_ex_data'
/usr/local/bin/ld: /usr/local/lib/mysql/libmysqlclient.a(viosslfactories.c.o): n function `ssl_start':
viosslfactories.c:(.text+0x41): undefined reference to `SSL_library_init'
/usr/local/bin/ld: viosslfactories.c:(.text+0x46): undefined reference to `OPENSL_add_all_algorithms_noconf'
/usr/local/bin/ld: viosslfactories.c:(.text+0x5b): undefined reference to `SSL_oad_error_strings'
/usr/local/bin/ld: /usr/local/lib/mysql/libmysqlclient.a(viosslfactories.c.o): n function `new_VioSSLFd':
viosslfactories.c:(.text+0x107): undefined reference to `SSL_library_init'
/usr/local/bin/ld: viosslfactories.c:(.text+0x10c): undefined reference to `OPESSL_add_all_algorithms_noconf'
/usr/local/bin/ld: viosslfactories.c:(.text+0x121): undefined reference to `SSLload_error_strings'
/usr/local/bin/ld: viosslfactories.c:(.text+0x144): undefined reference to `SSL23_client_method'
/usr/local/bin/ld: viosslfactories.c:(.text+0x14b): undefined reference to `SSL23_server_method'
/usr/local/bin/ld: /usr/local/lib/mysql/libmysqlclient.a(my_aes_openssl.cc.o): n function `my_aes_encrypt':
my_aes_openssl.cc:(.text+0x78): undefined reference to `EVP_CIPHER_CTX_init'
/usr/local/bin/ld: my_aes_openssl.cc:(.text+0xe9): undefined reference to `EVP_IPHER_CTX_cleanup'
/usr/local/bin/ld: my_aes_openssl.cc:(.text+0x105): undefined reference to `EVPCIPHER_CTX_cleanup'
/usr/local/bin/ld: /usr/local/lib/mysql/libmysqlclient.a(my_aes_openssl.cc.o): n function `my_aes_decrypt':
my_aes_openssl.cc:(.text+0x25b): undefined reference to `EVP_CIPHER_CTX_init'
/usr/local/bin/ld: my_aes_openssl.cc:(.text+0x2c4): undefined reference to `EVPCIPHER_CTX_cleanup'
/usr/local/bin/ld: my_aes_openssl.cc:(.text+0x2dc): undefined reference to `EVPCIPHER_CTX_cleanup'
collect2: error: ld returned 1 exit status
gmake: *** [Makefile:199: ../game_r41027] Error 1

openssl paketi yüklü fakat böyle bir hata alıyorum yinede.
Çözümleyebilicek veya çözüm önerebilicek var mı ?

Konuya son durum belirtilmemiş ve konu zaman aşımına uğradığı için kapatılmıştır.

Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst