Sohbet ekranında kazanılan exp yazısı

bosymax

Geliştirici
Geliştirici
MT Üye
Mesaj
214
Çözümler
14
Beğeni
95
Puan
729
Selam, sohbet ekranında yang kazanımı gibi, exp kazanımı bilgisini göstermek istiyorsanız bu eklentiyi kullanabilirsiniz.
(sadece bu foruma özel paylaşılmıştır diğer forumlarda sadece burayı kaynak göstererek paylaşılmasına izin veriyorum.)

Client Src > PythonNetworkStreamPhaseGame.cpp:
Arat:
C++:
if (POINT_GOLD == PointChange.Type)
Bloğun bitişine ekle:
C++:
        if (POINT_EXP == PointChange.Type)
        {
            if (PointChange.amount > 0)
            {
                PyObject *args = PyTuple_New(1);
                PyTuple_SetItem(args, 0, PyLong_FromLongLong(PointChange.amount));
                PyCallClassMemberFunc(m_apoPhaseWnd[PHASE_WINDOW_GAME], "OnPickExp", args);
            }
        }

game.py
Arat:

Python:
def OnPickMoney(self, money):
Üstüne ekle:
Python:
    def OnPickExp(self, money):
        chat.AppendChat(chat.CHAT_TYPE_INFO, localeInfo.GAME_PICK_EXP % (localeInfo.PrettyNumber(money)))

locale_game.txt
Ekle:

PHP:
GAME_PICK_EXP    %s Exp Kazandın.


Eğer localeinfo.py içinde PrettyNumber fonksiyonu yoksa ekleyin:

Python:
def PrettyNumber(n):
    if n <= 0:
        return 0
    return '%s' % '.'.join([ i - 3 < 0 and str(n)[:i] or str(n)[i - 3:i] for i in range(len(str(n)) % 3, len(str(n)) + 1, 3) if i ])
 
Paylaşım için teşekkürler fakat bu zaten src içinde halihazırda var olan bir özellik. Sadece test_server şartından dolayı çoğu kişide pasif halde.

char.cpp içindeki case POINT_EXP: bloğunda:
C++:
if (test_server)
    ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, "You have gained %d exp.", amount);
kısmı mevcut. if satırını yorum satırına çevirdiğimizde bahsettiğin gibi chatte exp kazanımı görünüyor.

1.jpg
 
Paylaşım için teşekkürler fakat bu zaten src içinde halihazırda var olan bir özellik. Sadece test_server şartından dolayı çoğu kişide pasif halde.

char.cpp içindeki case POINT_EXP: bloğunda:
C++:
if (test_server)
    ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, "You have gained %d exp.", amount);
kısmı mevcut. if satırını yorum satırına çevirdiğimizde bahsettiğin gibi chatte exp kazanımı görünüyor.

11162 eklentisini görüntüle
Client taraflı olması daha iyi, gereksiz yere paket gönderimi ve server tarafını meşgul etme olayı olmuyor..
 
Paylaşım için teşekkürler fakat bu zaten src içinde halihazırda var olan bir özellik. Sadece test_server şartından dolayı çoğu kişide pasif halde.

char.cpp içindeki case POINT_EXP: bloğunda:
C++:
if (test_server)
    ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, "You have gained %d exp.", amount);
kısmı mevcut. if satırını yorum satırına çevirdiğimizde bahsettiğin gibi chatte exp kazanımı görünüyor.

11162 eklentisini görüntüle
Evet fakat client tarafında daha kişileştirilebilir olduğunu düşünüyorum arkadaşlar adına bilgilendirmeniz için teşekkürler
Client taraflı olması daha iyi, gereksiz yere paket gönderimi ve server tarafını meşgul etme olayı olmuyor..
Evet böyle düşünüyorum
 
Geri
Üst