Slotlarda yeni efekt (New)

XPyrion

Premium Üye
Premium Üye
Geliştirici
Yardımsever Üye
Emekli Üye
Editör
Mesaj
805
Çözümler
41
Beğeni
2.006
Puan
1.679
Ticaret Puanı
0
ZgBtvp7.png


UserInterface> PythonPlayer.cpp'ye gidin ve ara:

C++:
void CPythonPlayer::SetItemData(TItemPos Cell, const TItemData & c_rkItemInst)

İşlevin sonuna ekleyin:

C++:
PyCallClassMemberFunc(m_ppyGameWindow, "OnNewItem", Py_BuildValue("(i)", Cell.cell));

Root> constInfo.py seçeneğine gidin
Bunu bir yere ekleyin:

Python:
NEWITEMS = []


Root> game.py seçeneğine gidin
Bu özelliği ekleyin:
Python:
def OnNewItem(self, cell):
if not cell in constInfo.NEWITEMS:
constInfo.NEWITEMS.append(cell)

Root> uiinventory.py Ara'ya gidin:

Python:
def RefreshBagSlotWindow(self):

Bunu bundan önce ekleyin: (if 0 == itemCount:)

Python:
if itemCount == 0 and slotNumber in constInfo.NEWITEMS:
constInfo.NEWITEMS.remove(slotNumber)

Aşağıya ekleyin: (setItemVNum(i, itemVnum, itemCount))
Python:
self.wndItem.EnableCoverButton(i)
if slotNumber in constInfo.NEWITEMS:
self.wndItem.SetCoverButton(i, "d:/ymir work/ui/game/quest/slot_button_00.sub",\
"d:/ymir work/ui/game/quest/slot_button_00.sub",\
"d:/ymir work/ui/game/quest/slot_button_00.sub",\
"d:/ymir work/ui/new_icon.tga", FALSE, FALSE)
self.wndItem.DisableCoverButton(i)

Aranıyor:

Python:
def OverInItem(self, overSlotPos):

Aşağıya ekleyin:

Python:
slotPos = overSlotPos

Sonunda ekleyin:
Python:
if overSlotPos in constInfo.NEWITEMS:
self.wndItem.EnableCoverButton(slotPos)
constInfo.NEWITEMS.remove(overSlotPos)


Son olarak ymirwork / ui'ye gidin ve bu dosyayı ekleyin:

Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
 
Son düzenleme:
Indir yazısına tıklıyorum, Url Yönlendirmiyor. Düzeltebilirmisiniz. Konu yararlı olmuş. Kendi files'imde kullanırım, Teşekkürler.
 
link yeniler misiniz
 
Geri
Üst