Metin2 battle royale event

Konuyu beğendiniz mi?

  • Hayır, beğenmedim.

    Oy: 0 0,0%
  • Kararsızım.

    Oy: 0 0,0%

  • Toplam katılım
    5
  • Anket kapatıldı .

Dr Livesey

MT Üye
MT Üye
Mesaj
982
Çözümler
21
Beğeni
1.156
Puan
1.039
Ticaret Puanı
0
Metin2 battle royale event sistemini ekleyecek olanlara duyrulur: Eksik fonksiyonlar barındırdığı gerekçesiyle konu içeriğindeki sistem çalışamaz haldedir.




Bu etkinlik nasıl çalışır?

• GM etkinliği /start_battle_ryoale <how_many_seconds_wait_for_players> komutuyla başlatır.

• Etkinlik haritasındaki yerdeki tüm öğeler kaldırılır (her ihtimale karşı, son etkinlik sona erdikten çok kısa bir süre sonra başka bir etkinlik örneği başlatmış olmanız ihtimaline karşı)

• Her oyuncu, mini haritanın yanında kalan süreyi gösteren battle royale düğmesini + görür

• Oyuncular düğmeye tıkladığında, battle royale için geçici karakterini + beceri grubunu seçebilir

12790 eklentisini görüntüle

• Oyuncu karakter+beceri grubunu seçtiğinde, battle royale haritasının "bekleme lobisine" ışınlanır.
• "Bekleme lobisi", haritanın köşesinde oyuncuların ayrılamayacağı + orada birbirlerine saldıramayacakları küçük bir yerdir.
• Oyuncu olay haritasına ışınlandığında, öğeleri ve etkileri olmayan tamamen yeni seçilmiş bir karaktere sahip olur. (etkinlik haritasından ayrıldığında, gerçek karakteri+öğeleri tekrar yüklenecektir)
• Oyuncu olay haritasındayken şu işlevler devre dışı bırakılır:
-Görevler (yapılandırmada değiştirilebilir)
-Normal kasa
-Itemshop kasası (alışveriş merkezi)
-Düello
-Grup
-Lonca savaşı
-Evlilik teleportu
-PKModunu değiştir
-Ticaret (yapılandırmada değiştirilebilir)

• "Bekleyen oyuncular..." için süre dolduğunda, oyuncuların mini haritada 30 saniye içinde ışınlanacakları konumu seçmeleri gerekir. ("30" değerini, yapılandırma dosyasındaki diğerleri gibi değiştirebilirsiniz)

12791 eklentisini görüntüle

• Sistem, oyuncuların "hareket ettirilemez bölge"ye ışınlanmasına izin vermeyecek, sistem oyuncuların "bekleme lobisine" ışınlanmasına izin vermeyecektir.
• Oyuncu konumunu zamanında seçmezse, ya etkinlikten atılır ya da rastgele bir konuma ışınlanır (yapılandırma dosyasında seçebilirsiniz).
• Oyuncu pozisyonunu seçme süresi dolduğunda, sistem oyuncuların girmesi gereken rasgele bölge pozisyonunu belirleyecektir, aksi takdirde her X saniyede bir hasar alırlar (yapılandırma dosyasından ayarlanabilir)
• İstediğiniz kadar bölge pozisyonu bildirebilirsiniz (sadece bölgelerin merkez pozisyonunu [bölgenin oyuncular için erişilebilir olmadığı senaryoyu önlemek için] yazmanız yeterlidir ve ardından sistem her şeyi otomatik olarak hesaplar)
• Yaklaşan her bölge, mini haritada "kırmızı" olarak işaretlenir.
• Mevcut her bölge mini haritada "yeşil" olarak işaretlenir + arazide işaretlenir (oyuncular arazi bölgesi göstergesini açıp kapatabilir)

12792 eklentisini görüntüle

• Bölge, her X saniyede (başlangıç boyutunun) yüzde X'i kadar küçülür (bunu yapılandırma dosyasında ayarlayabilirsiniz)
• Bölge en küçük boyutundayken (bu boyutu yapılandırma dosyasında belirtiyorsunuz), oyuncular "Etkinlik X saniye içinde çekilişte sona erecek" mesajını görecek (bu saniyeleri, etkinliğin hiç bitmemesini önlemek için yapılandırma dosyasında belirteceksiniz - ne zaman örneğin bazı oyuncular trollük yapıyor)
• Oyuncu öldüğünde, köyüne ışınlanır ve olay sırasında sohbette konumunu kontrol edebilir.
• Ayakta kalan son oyuncu, görevde belirlediğiniz fiyatı kazanır. Ödülü, etkinlik haritasının dışına otomatik olarak ışınlandıktan hemen sonra alacak.
• Her olay mysql tablosuna kaydedilir

12793 eklentisini görüntüle

• Oyuncular öğeleri nasıl elde eder?
- "Bekleme lobisine" alışveriş yapabilir ve oyuncuların istediklerini almasına izin verebilirsiniz.
-Ya da çeteleri haritaya yerleştirin ve oyuncuların çeteleri öldürmesine ve eşyaları bırakmasına izin verin
-Veya oyuncuların öğeleri almak için bulması ve yok etmesi/açması gereken sandıkları haritaya yerleştirin

•Fiyata dahil özel bir harita var mı?
-Maalesef haritacı değilim, bu yüzden olayı "ork haritasında" test ediyordum, ancak yeni haritanın uygulanması çok kolay ve gerekirse bu konuda size yardımcı olacağım

•Ya oyuncular, temel olarak "yeni" karakterleriyle silinmiş öğeler, silinmiş istatistikler, silinmiş becerilerle etkinlik haritasındayken sunucu çökerse?
-Endişelenmeye gerek yok. Karakterlerin ve öğelerin gerçek bilgileri her zaman önbellek+DB'ye kaydedilir. "Temiz" karakterler olay haritasına yalnızca geçici olarak yüklenir.

•Yapılandırma dosyasında neler ayarlanabilir?

MINIMUM_PLAYERS = minimum players needed to start the event
MAP_INDEX = index of event map
START_POSITION_X = X position of "waiting lobby" in the event map
START_POSITION_Y = Y position of "waiting lobby" in the event map
START_LEVEL = this level will be set to their "temporary new clean" characters
START_MONEY = these yangs will be set to their "temporary new clean" characters
START_POINT_HT = these points will be set to their "temporary new clean" characters
START_POINT_IQ = these points will be set to their "temporary new clean" characters
START_POINT_ST = these points will be set to their "temporary new clean" characters
START_POINT_DX = these points will be set to their "temporary new clean" characters
STAT_POINTS = how many stat points will be set to their "temporary new clean" characters
SKILL_POINTS = how many skill points will be set to their "temporary new clean" characters
ENABLE_RED_POTION = enable or disable red potions
ENABLE_BLUE_POTION = enable or disable blue potions
ENABLE_HP_RECOVERY_EVENT = enable or disable refilling HP
ENABLE_SP_RECOVERY_EVENT = enable or disable refilling SP
ENABLE_CONSUME_STAMINA = enable/disable
ALLOW_QUESTS = enable/disable - if players can use the quests
ALLOW_TRADE = enable/disable - if players can trade with each other
ALLOW_AFFECT_FROM_MAIN_CHAR = enable/disable loading affects (dews, etc.) from main character to the new temporary character
INITIAL_SAFEZONE_WIDTH: 600 = initial zone size
INITIAL_SAFEZONE_HEIGHT: 600 = initial zone size
SAFEZONE_MIN_WIDTH: 6 = minimal size of zone
SAFEZONE_MIN_HEIGHT: 6 = minimal size of zone
SHRINK_SAFEZONE_SIZE_BY_PERCENT: 20 = how much will zone get smaller each interval
SHRINK_SAFEZONE_INTERVAL_IN_SECONDS: 120 = how ofter will zone be shrinked
OUT_OF_ZONE_CHECK_INTERVAL_IN_SECONDS: 2 = how often will system check if player is in zone
OUT_OF_ZONE_DAMAGE_PER_INTERVAL: 30 = damage dealt to players who are not in zone
WARPING_LIMIT_SECONDS: 30 = how long can players be selecting their position on map
WARPING_TIMED_OUT_ACTION: 2 = what to do, when players dont select their position in time? 1=kick them from event, 2=teleport them to random position
LAST_ROUND_MAX_SECONDS_LIMIT: 300 = when the zone is at its smallest size, how many seconds wait before ending the event in a draw
DROP_ITEMS_WHEN_DIE: 3 = when player dies 1=drop only equipment, 2=drop only inventory, 3=drop all items
IP_PROTECTION: 1 = enable/disable only 1 IP per character in event
TREAT_GM_AS_NORMAL_PLAYER: 1 = enable/disable treating GM as normal players - when you need to test

Burayı görüntülemek için üye girişi yapmalı veya kayıt olmalısınız.
 
En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş:
Not: sistem açıklamaları ondry147 adlı geliştiricinin kendi konusundan alınmıştır, kullanıcak olanlara şimdiden iyi kullanımlar diliyorum.
 
Denemek veya detaylı incelemek için fırsatım olmadı fakat ilk bakışta söyleyebilirim ki çok büyük bir emek var, iyi düşünülmüş bir sistem. Açıkçası wareze düşmesine üzüldüm, paylaşım için teşekkürler.
 
paylaşımınız için teşekkür ederiz. Bu sistemin birçok paylaşımını internette gördüm. Sisteminiz eksiksiz bir sistem mi?
 
Rica ederim, test edebilirsiniz.
Merhaba Doktor, cevabınız için teşekkür ederim. Heyecanlıyım. Savaş Alanı diye bir sistem arıyorum. Elinizde varsa paylaşabilir misiniz?
  • Etkinlik tüm oyuncuların birbirleriyle savaşabilmesini sağlar.
  • Belirlediğiniz haritaya etkinliği açtığınızda oyuncular giriş yapar ve savaşmaya başlarlar.
  • Ölme ve öldürme sayılarına göre ilk 10 sıralama oluşur
  • Belirlediğiniz Öldürme sayısına oyunculardan biri ulaşırsa etkinlik biter.
  • Guideki kırmızı bar max kill e oranla dolar
  • Oyuncu haritadan çıkış yaparsa ve etkinlik açıkken tekrar girerse puanları kaldığı yerden devam eder.
  • Admin ekranından min. giriş leveli, max. giriş leveli ve max. kill sayısını ayarlayabilirsiniz.
  • Kod ile bayraklar arasındaki kill sayılarını da açıp kapatabilirsiniz
  • Lonca savaşı mantığı gibi Savaş Alanın da karakterler süre beklemeden full hp ile doğar
  • Diğer detaylara aşağıdan ulaşabilirsiniz
  • Bunlar onun tanıtımı.
 
Merhaba Doktor, cevabınız için teşekkür ederim. Heyecanlıyım. Savaş Alanı diye bir sistem arıyorum. Elinizde varsa paylaşabilir misiniz?
  • Etkinlik tüm oyuncuların birbirleriyle savaşabilmesini sağlar.
  • Belirlediğiniz haritaya etkinliği açtığınızda oyuncular giriş yapar ve savaşmaya başlarlar.
  • Ölme ve öldürme sayılarına göre ilk 10 sıralama oluşur
  • Belirlediğiniz Öldürme sayısına oyunculardan biri ulaşırsa etkinlik biter.
  • Guideki kırmızı bar max kill e oranla dolar
  • Oyuncu haritadan çıkış yaparsa ve etkinlik açıkken tekrar girerse puanları kaldığı yerden devam eder.
  • Admin ekranından min. giriş leveli, max. giriş leveli ve max. kill sayısını ayarlayabilirsiniz.
  • Kod ile bayraklar arasındaki kill sayılarını da açıp kapatabilirsiniz
  • Lonca savaşı mantığı gibi Savaş Alanın da karakterler süre beklemeden full hp ile doğar
  • Diğer detaylara aşağıdan ulaşabilirsiniz
  • Bunlar onun tanıtımı.
Forumda var ; Combat Zone System (Zenu)
 
Metin2 battle royale event sistemini ekleyecek olanlara duyrulur: Eksik fonksiyonlar barındırdığı gerekçesiyle konu içeriğindeki sistem çalışamaz haldedir.
 
Metin2 battle royale event sistemini ekleyecek olanlara duyrulur: Eksik fonksiyonlar barındırdığı gerekçesiyle konu içeriğindeki sistem çalışamaz haldedir.
Bu durumdan dolayı ilgili eksik fonksiyonlar bulunana kadar konuyu kilitliyorum. Eksik fonksiyonlar tamamlanması halinde konuyu/mesajımızı raporlayabilirsiniz.
 
Geri
Üst