Skater XL İncelemesi

droestaha

Üye
Üye
Mesaj
61
Beğeni
27
Puan
426
Ticaret Puanı
0
Skater XL İncelemesi
Birdman'ın oyunlarından farklı olarak - ya da içinde gerçek kuşlar olan - Skater XL , kaykayın ciddi ve çoğunlukla otantik ve temelli bir simülasyonudur ve incelikli ve zorlu iki çubuklu kontrol sistemi ile gerçekten sürükleyici bir şekilde yenilikler yapar. Son birkaç gündür, yeni bir numara öğrenme ve onu haritalarda bir yer bulduğum harika bir çizgide mükemmel bir şekilde uygulama sürecine derinlemesine daldığım zamanlar oldu.

ss_0fdddbd82982b33f1bf525d87e077dc9ac047151.1920x1080.jpg



Bununla birlikte, Xbox'ta oynamak, sevgiyle kabul edilen PC sürümünün sırrını açığa çıkardı: onu ortaya çıkarmak için büyük ölçüde kullanıcı yapımı modlara bağlı. Bu, konsol versiyonunun lansman sırasında içerik üzerinde aşırı derecede hafif hissetmesine neden oldu ve düzenli olarak ortaya çıkan bazı tuhaflıklar ile birleştiğinde, sonuç genellikle tam bir oyundan çok bir teknoloji demosu gibi hissettiren bir şey oldu.








Skater XL'in kontrolleri başlangıçta Skate'in jest tabanlı analog stick flicking markasına tanıdık gelebilir - ve bazı kaba benzerlikler olduğu doğru - ancak Skater XL'in kontrollerinde ustalaşmak aslında tamamen yeni bir dil öğrenmek gibidir.

Skater XL'de her bir kontrol çubuğu, patencinin karşılık gelen ayağını temsil eder. Kulağa basit gelebilir ama bazen bir elinizle göbeğinizi ovarken diğer elinizle kendi saçınızı örmek gibidir. Basit bir kickflip bile tahtayı arka ayağınızla patlatmanızı ve ardından ön ayağınızla doğru zamanlanmış bir vuruş yapmanızı gerektirir. Oraya bir rotasyon eklerseniz, tetikleyicilerden biri gerekir. Her şeyin üstüne bir kapmak istiyorsanız, bu tamponları getirir - ve aniden kontrol cihazınızı size borçlu olduğu gibi her açıdan sıkıştırırsınız.



capsule_616x353.jpg
 
Geri
Üst