Çözüldü Silah Kostümle Bineğe Binince Yan Oturuyor.

Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

nyami

ZeRo
Geliştirici
MT Üye
Mesaj
355
Çözümler
21
Beğeni
631
Puan
829
Ticaret Puanı
0
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
resimdeki gibi bineğe yan oturuyor. Giyilebilir binek ekleyince oldu sandım kaldırıp denedim gene aynı oldu.
 
Çözüm
Çözüm :
aşağıdaki gibi üstüne eklenince sorun düzeliyor.
else if (m_kHorse.IsMounting())

C++:
#ifdef ENABLE_COSTUME_WEAPON_SYSTEM
    else if (byItemType == CItemData::ITEM_TYPE_COSTUME)
    {
        switch (pItemData->GetValue(3))
        {
            case CItemData::WEAPON_SWORD:
                if (m_kHorse.IsMounting())
                    SetMotionMode(CRaceMotionData::MODE_HORSE_ONEHAND_SWORD);
                else
                    SetMotionMode(CRaceMotionData::MODE_ONEHAND_SWORD);
                break;
            case CItemData::WEAPON_DAGGER:
                if (m_kHorse.IsMounting())
                    SetMotionMode(CRaceMotionData::MODE_HORSE_DUALHAND_SWORD);
                else...
Çözüm :
aşağıdaki gibi üstüne eklenince sorun düzeliyor.
else if (m_kHorse.IsMounting())

C++:
#ifdef ENABLE_COSTUME_WEAPON_SYSTEM
    else if (byItemType == CItemData::ITEM_TYPE_COSTUME)
    {
        switch (pItemData->GetValue(3))
        {
            case CItemData::WEAPON_SWORD:
                if (m_kHorse.IsMounting())
                    SetMotionMode(CRaceMotionData::MODE_HORSE_ONEHAND_SWORD);
                else
                    SetMotionMode(CRaceMotionData::MODE_ONEHAND_SWORD);
                break;
            case CItemData::WEAPON_DAGGER:
                if (m_kHorse.IsMounting())
                    SetMotionMode(CRaceMotionData::MODE_HORSE_DUALHAND_SWORD);
                else
                    SetMotionMode(CRaceMotionData::MODE_DUALHAND_SWORD);
                break;
            case CItemData::WEAPON_BOW:
                if (m_kHorse.IsMounting())
                    SetMotionMode(CRaceMotionData::MODE_HORSE_BOW);
                else
#ifdef ENABLE_NEW_ARROW_SYSTEM
                {
                    if (m_awPart[CRaceData::PART_ARROW_TYPE] == CItemData::WEAPON_UNLIMITED_ARROW)
                        SetMotionMode(CRaceMotionData::MODE_BOW_SPECIAL);
                    else
                        SetMotionMode(CRaceMotionData::MODE_BOW);
                }
#else
                    SetMotionMode(CRaceMotionData::MODE_BOW);
#endif
                break;
            case CItemData::WEAPON_TWO_HANDED:
                if (m_kHorse.IsMounting())
                    SetMotionMode(CRaceMotionData::MODE_HORSE_TWOHAND_SWORD);
                else
                    SetMotionMode(CRaceMotionData::MODE_TWOHAND_SWORD);
                break;
            case CItemData::WEAPON_BELL:
                if (m_kHorse.IsMounting())
                    SetMotionMode(CRaceMotionData::MODE_HORSE_BELL);
                else
                    SetMotionMode(CRaceMotionData::MODE_BELL);
                break;
            case CItemData::WEAPON_FAN:
                if (m_kHorse.IsMounting())
                    SetMotionMode(CRaceMotionData::MODE_HORSE_FAN);
                else
                    SetMotionMode(CRaceMotionData::MODE_FAN);
                break;
            default:
                    if (m_kHorse.IsMounting())
                        SetMotionMode(CRaceMotionData::MODE_HORSE);
                    else
                        SetMotionMode(CRaceMotionData::MODE_GENERAL);
                break;
        }
    }
#endif
    else if (m_kHorse.IsMounting())
    {
        switch (bySubType)
 
Çözüm
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst