- Mesaj
- 278
- Çözümler
- 11
- Beğeni
- 96
- Puan
- 464
- Ticaret Puanı
- 0
merhabalar filesten SHOW_CHEST_DROP_SYSTEM sistemini sökmeye çalışıyorum game/item_manager.cpp dosyasında şöyle bir hata alıyorum sorunun kaynağı ne olabilir yardımcı olurmusunuz?
aldığım hata
aldığım hata
C++:
#ifdef ENABLE_SHOW_CHEST_DROP_SYSTEM
#include "../../libgame/include/grid.h"
void ITEM_MANAGER::GetChestItemList(DWORD dwChestVnum, std::vector<TChestDropInfoTable>& vec_item)
{
const BYTE dwChestDropPageCount = 5;
CGrid* pGrids[dwChestDropPageCount];
for (int i = 0; i < dwChestDropPageCount; ++i)
{
pGrids[i] = new CGrid(12, 6);
pGrids[i]->Clear();
}
const CSpecialItemGroup* pGroup = GetSpecialItemGroup(dwChestVnum);
if (pGroup)
{
for (int i = 0; i < pGroup->GetGroupSize(); i++)
{
const TItemTable* itemTable = GetTable(pGroup->GetVnum(i));
if (itemTable != nullptr)
{
for (int iPage = 0; iPage < dwChestDropPageCount; ++iPage)
{
int iPos = pGrids[iPage]->FindBlank(1, itemTable->bSize);
if (iPos >= 0)
{
pGrids[iPage]->Put(iPos, 1, itemTable->bSize);
TChestDropInfoTable kTempTab{};
kTempTab.bPageIndex = iPage + 1;
kTempTab.bSlotIndex = iPos;
kTempTab.bItemCount = pGroup->GetCount(i);
kTempTab.dwItemVnum = pGroup->GetVnum(i);
vec_item.push_back(kTempTab);
break;
}
}
}
}
}
for (int i = 0; i < dwChestDropPageCount; ++i)
{
delete pGrids[i];
pGrids[i] = nullptr;
}
}
#endif