Yardım Şeytan Kulesi

Konu sahibi bu konuda soru soruyor. Sorusu ile ilgili bilgisi olanların yanıtlamasını bekliyor.

ahmtbthan1

Üye
Üye
Mesaj
34
Beğeni
7
Puan
56
Ticaret Puanı
0
Böyle bi hata alıyorum yardımcı olabilecek var mı?
seytan kulesi quest hata.jpg





Lua (Quest):
quest deviltower_zone begin
    state start begin
        when login begin
            if pc.get_map_index() == 66 then
                if pc.get_x() < 2048+88 or pc.get_y() < 6656+577 or pc.get_x() > 2048+236 or pc.get_y() > 6656+737 then
                    --pc.warp(590500, 110500)
                end
                -- pc.set_warp_location(65, 5905, 1105)
            elseif pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 then
                -- pc.set_warp_location(65, 5905, 1105)             
               -- deviltower_zone.register_player(pc.get_vid())
            end
        end

    when logout begin
        if pc.count_item(30300) >= 1 then
            pc.remove_item(30300, pc.count_item(30300))
        end
        if pc.count_item(30302) >= 1 then
            pc.remove_item(30302, pc.count_item(30302))
        end             
        if pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 then
            -- deviltower_zone.unregister_player(pc.get_vid())     
            ------------ Dungeon Turn Back System ----------------------
            pc.setf("devil_tower","dungeon_turn",1)
            ------------------------------------------------------------
        end
    end
    when 20348.chat."Şeytan Kulesi " begin
        if pc.get_level() < 40 then
            say_title_center("Şeytan Kulesi Bekçisi:")
            say(locale.deviltower_man_say_you_cant)
        else
            say_title_center("Şeytan Kulesi Bekçisi:")
            addimage(35,35,'kule.tga')
            say("")
            say("")
            say("")
            say("")
            say(locale.deviltower_man_say)
            local secim = select(locale.kulesecim,locale.kulesecimiki,locale.kulesecimuc,"Vazgeçtim")
            if secim == 1 then
                ------------ Dungeon Turn Back System ----------------------
                pc.remove_turn_back_dungeon()
                ------------------------------------------------------------
                pc.warp(216500,727000)
            elseif secim == 2 then
         
                say_npc()
                say("Eğer 50.000.000 yang verirsen seni hiçbir")
                say("şeyle uğraştırmadan 2.Kat'a gönderebilirim.")
                say("ister misin?")
                local icsecimiki = select("Girmek istiyorum","Girmek istemiyorum.")
                if icsecimiki ==1 then
                    if pc.get_money() < 50000000 then
                        say_npc()
                        say_reward("Hay aksi!")
                        say("Seni içeri alamam envanterinde yeterli")
                        say("yang bulamadım bana 50.000.000 yang getirmelisin.")
                        return
                    end
                    --[[if pc.is_busy() then
                        say_npc()
                        say_reward("Hay aksi!")                         
                        say("Diğer penceleri kapatmadan buraya giremezsin.")
                        say("Ticaret, NPC, Depo gibi.")
                        say("Ek olarak 10 saniye beklemen gerekebilir.")
                        return
                    end        --]]
                    pc.change_money(-50000000)
                    --d.new_jump(66, special.devil_tower[1][1], special.devil_tower[1][2])
                    ------------ Dungeon Turn Back System ----------------------
                    pc.remove_turn_back_dungeon()
                    ------------------------------------------------------------
                    d.new_jump(66, special.devil_tower[1][1] * 100, special.devil_tower[1][2] * 100)
                    d.regen_file("data/dungeon/deviltower2_regen.txt")
                    d.set_warp_at_eliminate(4, d.get_map_index(), special.devil_tower[2][1], special.devil_tower[2][2], "data/dungeon/deviltower3_regen.txt")
                end
            elseif secim == 3 then
                say_npc()
                say("Eğer 75.000.000 yang verirsen seni ve grubunu hiçbir")
                say("şeyle uğraştırmadan 2.Kat'a gönderebilirim.")
                say("İster misin?")
                local icsecimgrup = select("Girmek İstiyorum","Girmek İstemiyorum.")
                if icsecimgrup ==1 then
                    if pc.get_money() < 75000000 then
                        say_npc()
                        say_reward("Hay aksi!")
                        say("Seni içeri alamam envanterinde yeterli")
                        say("yang bulamadım bana 75.000.000 yang getirmelisin.")
                        return
                    end
                    if not party.is_party() then
                        say_npc()
                        say_reward("Heey "..pc.get_name().."")
                        say("Bu işlemi yapmak istiyorsan önce grup olmalısın")
                        say("unutma kulede insanlar değişebilir kendine")
                        say("güvenilir bir grup kurmanı tavsiye ederim")
                        return
                    end
                    if not party.is_leader() then
                        say_npc()
                        say_reward("Heey "..pc.get_name().."")
                        say("Cesaretini takdir ediyorum ama")
                        say("yalnızca grup lideri giriş talebi yapabilir.")
                        return
                    end
                    --[[if pc.is_busy() then
                        say_npc()
                        say_reward("Hay aksi!")                         
                        say("Diğer penceleri kapatmadan buraya giremezsin.")
                        say("Ticaret, NPC, Depo gibi.")
                        say("Ek olarak 10 saniye beklemen gerekebilir.")
                        return
                    end        --]]
                    ------------ Dungeon Turn Back System ----------------------
                    pc.remove_turn_back_dungeon()
                    ------------------------------------------------------------
                    pc.change_money(-75000000)
                    d.new_jump_party(66, special.devil_tower[1][1], special.devil_tower[1][2])
                    d.regen_file("data/dungeon/deviltower2_regen.txt")
                    d.set_warp_at_eliminate(4, d.get_map_index(), special.devil_tower[2][1], special.devil_tower[2][2], "data/dungeon/deviltower3_regen.txt")
                end
            end
        end
    end
        when kill with npc.get_race() == 8015  begin
            timer("devil_stone1_1", 8)
        end
        when devil_stone1_1.timer begin
            d.new_jump_all(66, special.devil_tower[1][1], special.devil_tower[1][2])
            d.regen_file("data/dungeon/deviltower2_regen.txt")
            d.set_warp_at_eliminate(4, d.get_map_index(), special.devil_tower[2][1], special.devil_tower[2][2], "data/dungeon/deviltower3_regen.txt")
        end
        when kill with npc.get_race() == 1091 begin
            d.set_warp_at_eliminate(4, d.get_map_index(), special.devil_tower[3][1], special.devil_tower[3][2], "data/dungeon/deviltower4_regen.txt")
            d.check_eliminated()
        end
        function get_4floor_stone_pos()
        local positions =
            {
                {368, 629}, {419, 630}, {428, 653}, {422, 679},
                {395, 689}, {369, 679}, {361, 658},
            }
            for i = 1, 6 do
                local j = number(i, 7)
                if i != j then
                    local t = positions[i];
                    positions[i] = positions[j];
                    positions[j] = t;
                end
            end
            return positions
        end
        when kill with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 and npc.get_race() == 8016 begin
            d.setf("level", 4)
            local positions = deviltower_zone.get_4floor_stone_pos()
            for i = 1, 6 do
                d.set_unique("fake" .. i , d.spawn_mob(8017, positions[i][1], positions[i][2]))
            end
            local vid = d.spawn_mob(8017, positions[7][1], positions[7][2])
            d.set_unique("real", vid)
        server_loop_timer('devil_stone4_update', 10, pc.get_map_index())
        server_timer('devil_stone4_fail1', 5*60, pc.get_map_index())

            d.notice("4. Kat Seçenek Kapısındasın.");
            d.notice("Gözlerini ve kulaklarını aldatacak bir çok sahte");
            d.notice("Metin Taşı mevcut. 15 dakika içerisinde");
            d.notice("gerçek Metin Taşı'nı bul ve yok et!");
            d.notice("Kapıdan geçmenin tek yolu budur.");
        end

        when devil_stone4_fail1.server_timer begin
            if d.select(get_server_timer_arg()) then
                d.notice("10 dakika kaldı ")
        server_timer('devil_stone4_fail2', 5*60, get_server_timer_arg())
            end
        end

        when devil_stone4_fail2.server_timer begin
            if d.select(get_server_timer_arg()) then
               d.notice("5 dakika kaldı ")
        server_timer('devil_stone4_fail', 5*60, get_server_timer_arg())
            end
        end

        when devil_stone4_fail.server_timer begin
            if d.select(get_server_timer_arg()) and d.getf("level") == 4 then
                d.notice("Zaman doldu! ")
                d.exit_all()
            end
        end

        when devil_stone4_update.server_timer begin
            if d.select(get_server_timer_arg()) then
                if not d.is_unique_dead("real") then
                    for i = 1, 6 do
                        if d.getf("fakedead" .. i) == 0 then
                            if d.unique_get_hp_perc("fake" .. i) < 50 then
                                d.purge_unique("fake" .. i)
                                d.setf("fakedead" .. i, 1)
                                d.notice("Sahte Metin taşları yok oldu...");
                            end
                        end
                    end
                else
                    server_timer("devil_stone4_end", 5, get_server_timer_arg())
                 
                    d.notice("Mükemmel bir duyma yeteneğine ve iyi bir");
                    d.notice("içgüdüye sahip olduğunu kanıtlayarak");
                    d.notice("gerçek Metin Taşı'nı yok ettin!");
                    d.notice("Şimdi 5.kata gireceksin.")
                    d.purge()
                end
            else
        server_timer('devil_stone4_stop_timer', 1, get_server_timer_arg())
            end
        end

        when devil_stone4_stop_timer.server_timer begin
        clear_server_timer('devil_stone4_update', get_server_timer_arg())
        end

        when devil_stone4_end.server_timer begin
            if d.select(get_server_timer_arg()) then
            clear_server_timer('devil_stone4_update', get_server_timer_arg())
            clear_server_timer('devil_stone4_fail1', get_server_timer_arg())
            clear_server_timer('devil_stone4_fail2', get_server_timer_arg())
            clear_server_timer('devil_stone4_fail', get_server_timer_arg())

                d.setf("level", 5)
                d.setf("stone_count", 5)
             
                d.jump_all(special.devil_tower[4][1], special.devil_tower[4][2])
                d.notice("5.Kattaki Mühürlü Kapı'dasın. Bir sonraki kata ")
                d.notice("çıkmak için beş Eski Mühür'ü açman gerek. Bu alan ")
                d.notice("sana saldırmak için bekleyen canavarlarla dolu.")
                d.notice("Bazılarının üzerinde anahtar var. Yeteri kadar ")
                d.notice("Kilit Açma Taşı elde eder ve tüm mühürleri ")
                d.notice("açarsan 6. kata çıkabilirsin. Ama bil ki sadece ")
                d.notice("20 dakikan var!")

             
        server_timer('devil_stone5_fail1', 5*60, get_server_timer_arg())
        clear_server_timer('devil_stone4_update', get_server_timer_arg())

                d.set_regen_file("data/dungeon/deviltower5_regen.txt")

                d.spawn_mob(20073, 421, 452)
                d.spawn_mob(20073, 380, 460)
                d.spawn_mob(20073, 428, 414)
                d.spawn_mob(20073, 398, 392)
                d.spawn_mob(20073, 359, 426)
            end
        end
        when devil_stone5_fail1.server_timer begin
            if d.select(get_server_timer_arg()) then
               d.notice("15 dakika kaldı ")
        server_timer('devil_stone5_fail2', 5*60, get_server_timer_arg())
            end
        end

        when devil_stone5_fail2.server_timer begin
            if d.select(get_server_timer_arg()) then
                d.notice("10 dakika kaldı ")
        server_timer('devil_stone5_fail3', 5*60, get_server_timer_arg())
            end
        end

        when devil_stone5_fail3.server_timer begin
            if d.select(get_server_timer_arg()) then
                d.notice("5 dakika kaldı ")
        server_timer('devil_stone5_fail', 5*60, get_server_timer_arg())
            end
        end

        when devil_stone5_fail.server_timer begin
            if d.select(get_server_timer_arg()) and d.getf("level") == 5 then
        d.notice("Zaman doldu!")
        d.exit_all()
            end
        end

        when kill with npc.get_race() == 8023 begin
            game.drop_item(50084, 1)
        end
     
        when kill with pc.in_dungeon() and d.getf("level") == 5 and npc.get_race() == 1062 begin
            local KILL_COUNT_FOR_DROP_KEY = 50
            local n =d.getf("count") + 1
            d.setf("count", n)
            if n == KILL_COUNT_FOR_DROP_KEY then
                game.drop_item(50084, 1)
                d.setf("count", 0)
            end
        end
        when devil_stone5.take with item.vnum == 50084 begin
            npc.purge()
            item.remove()
            d.setf("stone_count", d.getf("stone_count") - 1)
            if d.getf("stone_count") <= 0 then
                d.clear_regen()
                d.kill_all()
                d.notice("Mührü açtın. 6. Kata çıkıyorsunuz!")

        clear_server_timer('devil_stone5_fail1', get_server_timer_arg())
        clear_server_timer('devil_stone5_fail2', get_server_timer_arg())
        clear_server_timer('devil_stone5_fail3', get_server_timer_arg())
        clear_server_timer('devil_stone5_fail', get_server_timer_arg())
     
                d.setf("level", 6)
                d.jump_all(special.devil_tower[5][1], special.devil_tower[5][2])
                d.regen_file("data/dungeon/deviltower6_regen.txt")
     
                d.notice("Şeytan Krala ulaşmak için tüm ")
                d.notice("şeytanları öldür!")

            else
                d.notice("Mührü açtın! "..d.getf("stone_count").." kaldı.")
            end
        end

        when kill with npc.get_race() == 1092 begin
            d.kill_all()
            d.check_eliminated()
            local reward_alchemist = {20074, 20075, 20076}
            d.spawn_mob(reward_alchemist[number(1,3)], 425, 216);
            d.setqf("can_refine", 1)
        end

 
    when 20074.chat."Üst katlar" or 20075.chat."Üst katlar" or 20076.chat."Üst katlar" with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 begin
        if not npc.lock() then
            say("")
            say("Şu anda başka biriyle konuşuyorum!")
            say("Biraz bekle ya da sonra tekrar gel!")
            return
        end
        say_title(mob_name(npc.get_race()))
        say("Kulenin 7. katına girmek mi istiyorsun?")
        say("Bu katla mücadele etmek muhteşem beceriler ve")
        say("büyük bir yazgı gerektirir.")
        say("Sadece 75. seviyeye ulaştıysan")
        say("seni oraya ışınlayabilirim.")
        wait()
            if pc.level >=75 then
            say_title(mob_name(npc.get_race()))
            say("Üst kata çıkmak için")
            say("yeterli deneyime ve güce sahipsin.")
            say("Girebilirsin!")
            say("")
            local gec = select("Git!","Vazgeç ","Kuleyi terket!")
                if gec == 1 then
                timer("devil_jump_7",6)
                npc.unlock()
                npc.purge()
                return
                elseif gec == 2 then
                    npc.unlock()
                return
                elseif gec == 3 then
                npc.unlock()
                pc.warp(590500, 110500)
                end
            else
            say_title(mob_name(npc.get_race()))
            say("Üzgünüm sadece")
            say("75. seviyeye ulaşanları bir")
            say("üst kata alabilirim.")
            say("")
            npc.unlock()
            wait()
            pc.warp(590500, 110500)
            return
            end
        end

   when devil_jump_7.timer begin
        d.clear_regen()

        d.spawn_mob(8018, 639, 658)
        d.spawn_mob(8018, 611, 637)
        d.spawn_mob(8018, 596, 674)
        d.spawn_mob(8018, 629, 670)

        d.setf("level", 7)

        d.jump_all(2048+590, 6656+638)
    end
 
    when kill with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 and npc.get_race() == 8018 begin
        local cont = d.getf("7_stone_kill") + 1
        d.setf("7_stone_kill", cont)

        if cont >= 4 then
            d.setf("7_stone_kill", 0)
            d.set_regen_file("data/dungeon/deviltower7_regen.txt")
        end
    end

    when kill with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 and npc.get_race() == 8019 begin
        game.drop_item(30300, 1)
    end

    when 30300.use with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 begin
        pc.remove_item("30300", 1)

        local pct = number(1,8)

        if pct == 1 then
            game.drop_item(30302, 1)
            d.clear_regen()
        else
            game.drop_item(30301, 1)
         
        end
    end

    when 30302.use with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 begin
        -- 8ÃşÀ¸·Î ¿öÇÁ

            if d.getf( "level" ) != 7 then
                pc.remove_item( "30302", 1)
                return
            end
         
        say("Bu haritayla bir sonraki kata çıkabilirim!")
        pc.remove_item("30302", 1)
        timer("devil_jump_8", 6)
        d.clear_regen()
    end
                     
    --------------------------------------------
    -- 8Ãş ÁøÀÔºÎÅÍ 9Ãş ±îÁö
    --------------------------------------------
    when devil_jump_8.timer begin
        d.setf("level", 8)
        d.jump_all(2048+590, 6656+403)
        d.set_regen_file("data/dungeon/deviltower8_regen.txt")
        d.spawn_mob(20366, 640, 460)
        local _count = pc.count_item(30302)
        pc.remove_item(30302,_count)
     
    end

    when kill with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 and npc.get_race() == 1040 begin
        if d.getf("level") < 9 then
            local pct1 = number(1, 10)
            if pct1 == 1 then
                local pct2 = number(1, 4)
                if pct2 == 1 then
                    -- ÁøÂ¥ ¿¼è µå·Ó
                    game.drop_item(30304, 1)
                else
                    -- °¡Â¥ ¿¼è µå·Ó
                    game.drop_item(30303, 1)
                end
            else
                return
            end
        end
    end

    when 20366.take with item.vnum == 30304 begin
        -- ºÀÀÎ ÇØü 9Ãş ¤¡¤¡
        npc.purge()
        item.remove()
        timer("devil_jump_9", 8)
    end

    ---------------------------------------------
    -- 9Ãş ÁøÀÔºÎÅÍ ¿Ï·á±îÁö
    ---------------------------------------------
    when devil_jump_9.timer begin
        d.setf("level", 9)
        d.jump_all(2048+590, 6656+155)
        d.regen_file("data/dungeon/deviltower9_regen.txt")
    end

    when kill with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 and npc.get_race() == 1093 begin
        d.kill_all()
        timer("devil_end_jump", 30)
    end

    when devil_end_jump.timer begin
        d.exit_all()
    end
    function register_player(vid)
        local player_count = d.getf("player_count")
        player_count = player_count + 1
        d.setf("player_count", tonumber(player_count))
        d.setf(string.format("player%d", player_count), tonumber(vid))
    end 
    function unregister_player(vid)
        local player_count = d.getf("player_count")
        local found = false
        for i = 1, player_count, 1 do
            if found == true then
                d.setf(string.format("player%d", tonumber(i)), d.getf(string.format("player%d", i+1)))
            end
            p = d.getf("player"..tostring(i))
            if p == vid then
                i = i -1
                found = true
            end
        end 
        if found == true then
            d.setf("player_count", tonumber(player_count - 1))
        end
    end 
    function get_players()
        local players = {}
        local player_count = d.getf("player_count")
        for i = 1, player_count, 1 do
            players[i] = d.getf("player"..tostring(i))
        end
        return players
    end
    function give_dc_access(pindex)
        local self_checked = false
        local self = pc.select(d.getf("player"..tostring(pindex)))
        --pc.setqf("dcenter", 1)
        pc.setf("deviltower_zone", "dcenter", 1)
        pc.select(self)
    end
end
end
 
En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş:
Function listesine eklemeyi denediniz mi ?

Kod:
pc.remove_turn_back_dungeon
say_title_center
 
Geri
Üst