Çözüldü Şeytan Kulesi Mühür Düşmeme Problemi

Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

yemregoveli

Üye
Üye
Mesaj
51
Çözümler
4
Beğeni
7
Puan
449
Ticaret Puanı
0
Herkese merhaba arkadaşlar :)
Tekrar bir problem ile burdayım.
Şeytan kulesi mühür katı metinliydi. Ancak daha önce denenmiş bir filesten regen dosyasını ve quest dosyasını alıp kendiminkine göre güncelledim.
Herşey normal ancak slotlardan mühür açma taşı düşmüyor.
Neyden yapabilir bunu
Forumlara baktım yabancı sitelere baktı mancak bunla ilgili bir konu veya çözüm göremedim.
Bilgisi olanlar yardımcı olursa çok sevinirim.
 
Çalışan bir şeytan kulesi questinden sökebilirsin ilgili alan;

Lua (Quest):
    when kill with npc.get_race() == 1040 and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 begin
        local pct1 = number(1, 5)
        if pct1 == 1 then
            local pct2 = number(1, 10)
            if pct2 == 1 then
                game.drop_item(30304, 1)
            else
                game.drop_item(30303, 1)
            end
        else
            return
        end
    end
 
Çalışan bir şeytan kulesi questinden sökebilirsin ilgili alan;

Lua (Quest):
    when kill with npc.get_race() == 1040 and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 begin
        local pct1 = number(1, 5)
        if pct1 == 1 then
            local pct2 = number(1, 10)
            if pct2 == 1 then
                game.drop_item(30304, 1)
            else
                game.drop_item(30303, 1)
            end
        else
            return
        end
    end
Anahtar katında problem yok hocam herşey stabil
Sadece mühür katında mühürler düşmüyor.
5. katta
3 - 4 tane farklı files ile karşılaştırdım
Denedim ancak yine bir çözüm bulamadım
 
Lua (Quest):
quest deviltower_zone begin
    state start begin
        when login begin
            if pc.get_map_index() == 66 then
                if pc.get_x() < 2048+88-512 or pc.get_y() < 6656+577 or pc.get_x() > 2048+236-512 or pc.get_y() > 6656+737 then
                    pc.warp(590500, 110500)
                end
                pc.set_warp_location(65, 5905, 1105)
            elseif pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 then
                pc.set_warp_location(65, 5905, 1105)
                deviltower_zone.register_player(pc.get_player_id())
            end
        end

        when login with pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 begin
            if not d.is_registered_user(pc.get_player_id()) then
                chat("Bug tespit edildi!")
                warp_to_village()
            end
        end
        when 20348.chat."GM: Şeytan Kulesi" with pc.is_gm() begin
        local s = select("Şeytan Kulesi Aç/Kapat","Hiçbir şey")
            if s == 1 then
                if game.get_event_flag("seytankule_on") == 0 then
                    say("Şeytan Kulesi şu anda kapalı.")
                    say("Aktif etmek istiyor musun?")
                    if select("Evet","Hayır") == 2 then return end
                    game.set_event_flag("seytankule_on",1)
                    return
                else
                    say("Şeytan Kulesi şu anda açık.")
                    say("Kapatmak istiyor musun?")
                    if select("Evet","Hayır") == 2 then return end
                    game.set_event_flag("seytankule_on",0)
                    return
                end
            elseif s == 2 then
                return
            end
        end

        when 20348.chat."Zindana Devam Et" begin
            if game.get_event_flag("scp_rejoin2") == 0 then
                say("Sistem yönetici tarafından devredışı bırakıldı!")
                return
            end

            if not pc.can_warp() then
                say(" Şu anda ışınlanabilecek durumda değilsin!")
                return
            end

            local mapIndex = d.get_registered(pc.get_player_id(), (npc.get_race()-20282))
            if mapIndex == 0 then
                say("Katılabileceğin bir yer bulamadım.")
                return
            end

            local gold = 0
            if pc.get_gold() < gold then
                say(string.format("Giriş için %dM yang gerekli!", gold/1000000))
                return
            end

            setskin(0)
            pc.change_gold(-gold)
            d.join_pc(mapIndex)
        end

        when logout begin
            if pc.count_item(30300) >= 1 then
                pc.remove_item(30300, pc.count_item(30300))
            end
            if pc.count_item(30301) >= 1 then
                pc.remove_item(30301, pc.count_item(30301))
            end
            if pc.count_item(30302) >= 1 then
                pc.remove_item(30302, pc.count_item(30302))
            end
            if pc.count_item(30303) >= 1 then
                pc.remove_item(30303, pc.count_item(30303))
            end
            if pc.count_item(30304) >= 1 then
                pc.remove_item(30304, pc.count_item(30304))
            end
            if pc.count_item(50084) >= 1 then
                pc.remove_item(50084, pc.count_item(50084))
            end
            if pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 then
                deviltower_zone.unregister_player(pc.get_player_id())
            end
        end
        when 20348.chat."Şeytan Kulesi " with game.get_event_flag("seytankule_on") == 1 begin
            if pc.get_level() < 40 then
                say_title("Şeytan Kulesi Bekçisi:")
                say("Seviyen giriş için yeterli değil.")
                return
            else
                say_title("Şeytan Kulesi Bekçisi:")
                say("Şeytan kulesine girmek istiyor musun?")
                say("2. Kattan devam etmek isterseniz 50M yang gerekmektedir.")
                say_reward("Oyundan istemediğiniz halde çıkarsanız")
                say_reward("Kaldığınız yerden devam edebilirsiniz!")
                local s = select("1. Kattan Giriş Yap", "2. Kattan Giriş Yap (Bireysel)", "İstemiyorum.")
                if s == 1 then
                    pc.warp(216500-51200,727000)
                elseif s == 2 then
                    if party.is_party() then
                        say_title("Şeytan Kulesi Bekçisi:")
                        say("Şeytan kulesine 2. kattan girebilmek için ")
                        say("grup üyesi olmamanız gerekmektedir. ")
                        return
                    end
                    if pc.get_money() < 50000000 then
                        say("Hay Aksi!")
                        say("Envanterine 50M yang olmadan seni içeri alamam.")
                        say("50M yang yaptığında tekrar uğra.")
                    else
                        pc.change_money(-50000000)
                        d.new_jump(66, special.devil_tower[1][1] * 100, special.devil_tower[1][2] * 100)
                        d.setf ("special",1)
                        d.regen_file("data/dungeon/deviltower2_regen.txt")
                        d.set_warp_at_eliminate(4, d.get_map_index(), special.devil_tower[2][1], special.devil_tower[2][2], "data/dungeon/deviltower3_regen.txt")
                    end
                elseif s == 3 then
                    return
                end
            end
        end

        function GrupKontrol()
            local pids = {party.get_member_pids()}
            for i = 1, table.getn(pids), 1 do
                q.begin_other_pc_block(pids[i])
                if party.is_party() then
                    if party.is_leader() then
                        timer("devil_stone1_2", 2)
                    end
                end
                q.end_other_pc_block()
            end
        end


        when 8015.kill with pc.get_map_index() == 66 begin
            if party.is_party() then
                deviltower_zone.GrupKontrol()
            else
                timer("devil_stone1_2", 2)
            end
        end
        when devil_stone1_1.timer begin
            d.new_jump_all(66,special.devil_tower[1][1],special.devil_tower[1][2])
            d.setf ("special",1)
            d.regen_file("data/dungeon/deviltower2_regen.txt")
            d.setf("party_leader_pid",pc.get_player_id())
            d.set_warp_at_eliminate(4, d.get_map_index(), special.devil_tower[2][1], special.devil_tower[2][2], "data/dungeon/deviltower3_regen.txt")
        end
    when devil_stone1_2.timer begin
            d.new_jump_all(66,special.devil_tower[1][1],special.devil_tower[1][2])
            d.setf ("special",1)
            d.regen_file("data/dungeon/deviltower2_regen.txt")
            d.setf("party_leader_pid",party.get_leader_pid())
            party.setf("deviltower_mapindex",d.get_map_index())
            d.set_warp_at_eliminate(4, d.get_map_index(), special.devil_tower[2][1], special.devil_tower[2][2], "data/dungeon/deviltower3_regen.txt")
        end
        when kill with npc.get_race() == 1091 begin
            d.set_warp_at_eliminate(4, d.get_map_index(), special.devil_tower[3][1], special.devil_tower[3][2], "data/dungeon/deviltower4_regen.txt")
            d.check_eliminated()
        end
        function get_4floor_stone_pos()
            local positions =
            {
                {368, 629}, {419, 630}, {428, 653}, {422, 679},
                {395, 689}, {369, 679}, {361, 658},
            }
            for i = 1, 6 do
                local j = number(i, 7)
                if i != j then
                    local t = positions[i];
                    positions[i] = positions[j];
                    positions[j] = t;
                end
            end
            return positions
        end
        when kill with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 and npc.get_race() == 8016 begin
            d.setf("level", 4)
            local positions = deviltower_zone.get_4floor_stone_pos()
            for i = 1, 6 do
                d.set_unique("fake" .. i , d.spawn_mob(8017, positions[i][1], positions[i][2]))
            end
            local vid = d.spawn_mob(8017, positions[7][1], positions[7][2])
            d.set_unique("real", vid)
            server_loop_timer('devil_stone4_update', 10, pc.get_map_index())
            server_timer('devil_stone4_fail1', 5*60, pc.get_map_index())

            d.notice("4. Kat Seçenek Kapısındasın.");
            d.notice("Gözlerini ve kulaklarını aldatacak bir çok sahte");
            d.notice("Metin Taşı mevcut. 15 dakika içerisinde");
            d.notice("gerçek Metin Taşı'nı bul ve yok et!");
            d.notice("Kapıdan geçmenin tek yolu budur.");
        end

        when devil_stone4_fail1.server_timer begin
            if d.select(get_server_timer_arg()) then
                d.notice("10 dakika kaldı ")
                server_timer('devil_stone4_fail2', 5*60, get_server_timer_arg())
            end
        end

        when devil_stone4_fail2.server_timer begin
            if d.select(get_server_timer_arg()) then
                d.notice("5 dakika kaldı ")
                server_timer('devil_stone4_fail', 5*60, get_server_timer_arg())
            end
        end

        when devil_stone4_fail.server_timer begin
            if d.select(get_server_timer_arg()) and d.getf("level") == 4 then
                d.notice("Zaman doldu! ")
                d.exit_all()
            end
        end

        when devil_stone4_update.server_timer begin
            if d.select(get_server_timer_arg()) then
                if not d.is_unique_dead("real") then
                    for i = 1, 6 do
                        if d.getf("fakedead" .. i) == 0 then
                            if d.unique_get_hp_perc("fake" .. i) < 50 then
                                d.purge_unique("fake" .. i)
                                d.setf("fakedead" .. i, 1)
                                d.notice("Sahte Metin taşları yok oldu...");
                            end
                        end
                    end
                else
                    server_timer("devil_stone4_end", 5, get_server_timer_arg())

                    d.notice("Mükemmel bir duyma yeteneğine ve iyi bir");
                    d.notice("içgüdüye sahip olduğunu kanıtlayarak");
                    d.notice("gerçek Metin Taşı'nı yok ettin!");
                    d.notice("Şimdi 5.kata gireceksin.")
                    d.purge()
                end
            else
                server_timer('devil_stone4_stop_timer', 1, get_server_timer_arg())
            end
        end

        when devil_stone4_stop_timer.server_timer begin
            clear_server_timer('devil_stone4_update', get_server_timer_arg())
        end

        when devil_stone4_end.server_timer begin
            if d.select(get_server_timer_arg()) then
                clear_server_timer('devil_stone4_update', get_server_timer_arg())
                clear_server_timer('devil_stone4_fail1', get_server_timer_arg())
                clear_server_timer('devil_stone4_fail2', get_server_timer_arg())
                clear_server_timer('devil_stone4_fail', get_server_timer_arg())

                d.setf("level", 5)
                d.setf("stone_count", 5)

                d.jump_all(special.devil_tower[4][1], special.devil_tower[4][2])
                d.notice("5.Kattaki Mühürlü Kapı'dasın. Bir sonraki kata ")
                d.notice("çıkmak için beş Eski Mühür'ü açman gerek. Bu alan ")
                d.notice("sana saldırmak için bekleyen canavarlarla dolu.")
                d.notice("Bazılarının üzerinde anahtar var. Yeteri kadar ")
                d.notice("Kilit Açma Taşı elde eder ve tüm mühürleri ")
                d.notice("açarsan 6. kata çıkabilirsin. Ama bil ki sadece ")
                d.notice("20 dakikan var!")


                server_timer('devil_stone5_fail1', 5*60, get_server_timer_arg())
                clear_server_timer('devil_stone4_update', get_server_timer_arg())

                d.set_regen_file("data/dungeon/deviltower5_regen.txt")

                d.spawn_mob(20073, 421, 452)
                d.spawn_mob(20073, 380, 460)
                d.spawn_mob(20073, 428, 414)
                d.spawn_mob(20073, 398, 392)
                d.spawn_mob(20073, 359, 426)
            end
        end

        when kill with npc.get_race() == 1062 and d.getf("level") == 5 begin
            local KILL_COUNT_FOR_DROP_KEY = 10
            local n = d.getf("count") + 1
            d.setf("count", n)
            if n == KILL_COUNT_FOR_DROP_KEY then
                game.drop_item(50084, 1)
                d.setf("count", 0)
            end
        end

        --when 8023.kill with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 begin
        --    game.drop_item(50084, 1)
        --end

        when devil_stone5_fail1.server_timer begin
            if d.select(get_server_timer_arg()) then
                d.notice("15 dakika kaldı ")
                server_timer('devil_stone5_fail2', 5*60, get_server_timer_arg())
            end
        end

        when devil_stone5_fail2.server_timer begin
            if d.select(get_server_timer_arg()) then
                d.notice("10 dakika kaldı ")
                server_timer('devil_stone5_fail3', 5*60, get_server_timer_arg())
            end
        end

        when devil_stone5_fail3.server_timer begin
            if d.select(get_server_timer_arg()) then
                d.notice("5 dakika kaldı ")
                server_timer('devil_stone5_fail', 5*60, get_server_timer_arg())
            end
        end

        when devil_stone5_fail.server_timer begin
            if d.select(get_server_timer_arg()) and d.getf("level") == 5 then
                d.notice("Zaman doldu!")
                d.exit_all()
            end
        end

        when devil_stone5.take with item.vnum == 50084 begin
            npc.purge()
            pc.remove_item(50084,1)
            d.setf("stone_count", d.getf("stone_count") - 1)
            if d.getf("stone_count") <= 0 then
                d.clear_regen()
                d.kill_all()
                d.notice("Mührü açtın. 6. Kata çıkıyorsunuz!")

                clear_server_timer('devil_stone5_fail1', get_server_timer_arg())
                clear_server_timer('devil_stone5_fail2', get_server_timer_arg())
                clear_server_timer('devil_stone5_fail3', get_server_timer_arg())
                clear_server_timer('devil_stone5_fail', get_server_timer_arg())

                d.setf("level", 6)
                d.jump_all(special.devil_tower[5][1], special.devil_tower[5][2])
                d.regen_file("data/dungeon/deviltower6_regen.txt")

                d.notice("Şeytan Krala ulaşmak için tüm ")
                d.notice("şeytanları öldür!")

            else
                d.notice("Mührü açtın! "..d.getf("stone_count").." kaldı.")
            end
        end

        when kill with npc.get_race() == 1092 begin
            d.kill_all()
            d.check_eliminated()
            local reward_alchemist = {20074, 20075, 20076}
            d.spawn_mob(reward_alchemist[number(1,3)], 425, 216);
            d.setqf("can_refine", 1)
        end


        when 20074.chat."Üst katlar" or 20075.chat."Üst katlar" or 20076.chat."Üst katlar" with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 begin
            if d.getf("check1") == 1 then
                say("")
                say("Cok kisa bir sure once buradaydin?")
                return
            end
        if not npc.lock() then
                say("")
                say("Şu anda başka biriyle konuşuyorum!")
                say("Biraz bekle ya da sonra tekrar gel!")
                return
            end
            say_title(mob_name(npc.get_race()))
            say("Kulenin 7. katına girmek mi istiyorsun?")
            say("Bu katla mücadele etmek muhteşem beceriler ve")
            say("büyük bir yazgı gerektirir.")
            say("Sadece 61. seviyeye ulaştıysan")
            say("seni oraya ışınlayabilirim.")
            wait()
            if pc.level >=61 then
                say_title(mob_name(npc.get_race()))
                say("Üst kata çıkmak için")
                say("yeterli deneyime ve güce sahipsin.")
                say("Girebilirsin!")
                say("")
                local gec = select("Üst Kata Git!","Vazgeç ","Kuleyi terket!")
                if gec == 1 then
                    --local plusone = d.getf("check1") +1
                    d.setf("check1", 1)
                    timer("devil_jump_7",6)
                    npc.unlock()
                    npc.purge()
                    return
                elseif gec == 2 then
                        npc.unlock()
                    return
                elseif gec == 3 then
                    npc.unlock()
                    pc.warp(590500-51200, 110500)
                end
            else
                say_title(mob_name(npc.get_race()))
                say("Üzgünüm sadece")
                say("61. seviyeye ulaşanları bir")
                say("üst kata alabilirim.")
                say("")
                npc.unlock()
                wait()
                pc.warp(590500-51200, 110500)
                return
            end
        end

       when devil_jump_7.timer begin
            d.clear_regen()

            d.spawn_mob(8018, 639, 658)
            d.spawn_mob(8018, 611, 637)
            d.spawn_mob(8018, 596, 674)
            d.spawn_mob(8018, 629, 670)

            d.setf("level", 7)

            d.jump_all(2048+590-512, 6656+638)
        end

        when kill with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 and npc.get_race() == 8018 begin
            local cont = d.getf("7_stone_kill") + 1
            d.setf("7_stone_kill", cont)

            if cont >= 4 then
                d.setf("7_stone_kill", 0)
                d.set_regen_file("data/dungeon/deviltower7_regen.txt")
            end
        end

        when kill with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 and npc.get_race() == 8019 begin
            local qf = d.getf("7_stone2_kill")+1
            if qf <= 150 then
                d.setf("7_stone2_kill", qf)
                game.drop_item(30300, 1)
                d.notice("Katil metnini "..(150-qf).." kere daha kesebilirsiniz;")
                d.notice("Eğer daha fazla keserseniz, kattan dışarı atılacaksınız!")
            else
                d.setf("bugyaptin", 1)
                d.exit_all()
            end
        end

        when 30300.use with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 begin
            pc.remove_item("30300", 1)

            local pct = number(1,4)

            if pct == 1 then
                game.drop_item(30302, 1)
                --d.clear_regen()
            else
                game.drop_item(30301, 1)

            end
        end

        when 30302.use with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 begin

            if d.getf( "level" ) != 7 then
                pc.remove_item( "30302", 1)
                return
            end
            if d.getf( "harita" ) != 0 then
                pc.remove_item( "30302", 1)
                return
            end

            say("Bu haritayla bir sonraki kata çıkabilirim!")
            pc.remove_item("30302", 1)
            d.setf("harita",1)
            timer("devil_jump_8", 6)
            d.clear_regen()
        end


    when devil_jump_8.timer begin
        d.setf("level", 8)
        local plusone = d.getf("check") +1
        d.setf("check", plusone)
        d.jump_all(2048+590-512, 6656+403)
        d.set_regen_file("data/dungeon/deviltower8_regen.txt")
        d.spawn_mob(20366, 640, 460)
        local _count = pc.count_item(30302)
        pc.remove_item(30302,_count)
        if d.getf("check") != 1 then
        d.notice("Bug kullanimi tespit edildi, disari gönderiliyorsun!")
        d.clear_regen()
        d.exit_all()
        end
    end

    when kill with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 and npc.get_race() == 1040 begin
        if d.getf("level") < 9 then
            local pct1 = number(1, 8)
            if pct1 == 1 then
                local pct2 = number(1, 4)
                if pct2 == 1 then
                    game.drop_item(30304, 1)
                else
                    game.drop_item(30303, 1)
                end
            else
                return
            end
        end
    end

    when 20366.take with item.vnum == 30304 begin
        if d.getf("anahtar") == 1 then return end
        npc.purge()
        pc.remove_item(30304,1)
        d.setf("anahtar",1)
        timer("devil_jump_9", 8)
    end

    when devil_jump_9.timer begin
        d.setf("level", 9)
        d.jump_all(2048+590-512, 6656+155)
        d.regen_file("data/dungeon/deviltower9_regen.txt")
    end

    when kill with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 and npc.get_race() == 1093 begin
        d.kill_all()
        d.setf("special", 0)
        pc.setf("deviltower_zone","9_done",1)
        notice_all("|cff00ff00"..pc.get_name().." grubu, Lusifer'ı öldürdü!")
        d.setf("azrail_dead", 1)
        timer("devil_end_jump", 30)
        d.kill_all()
        d.clear_regen()
    end

    when devil_end_jump.timer begin
        d.clear_regen()
            d.exit_all()
    end

    function register_player(vid)
        local player_count = d.getf("player_count")
        player_count = player_count + 1
        d.setf("player_count", tonumber(player_count))
        d.setf(string.format("player%d", player_count), tonumber(vid))
    end
    function unregister_player(vid)
        local player_count = d.getf("player_count")
        local found = false
        for i = 1, player_count, 1 do
            if found == true then
                d.setf(string.format("player%d", tonumber(i)), d.getf(string.format("player%d", i+1)))
            end
            p = d.getf("player"..tostring(i))
            if p == vid then
                i = i -1
                found = true
            end
        end
        if found == true then
            d.setf("player_count", tonumber(player_count - 1))
        end
    end
    function get_players()
        local players = {}
        local player_count = d.getf("player_count")
        for i = 1, player_count, 1 do
            players[i] = d.getf("player"..tostring(i))
        end
        return players
    end
    function give_dc_access(pindex)
        local self_checked = false
        local self = pc.select(d.getf("player"..tostring(pindex)))
        --pc.setqf("dcenter", 1)
        pc.setf("deviltower_zone", "dcenter", 1)
        pc.select(self)
    end
end
end

Quest bu hocam
 
kilit taşı düşme kod kısmı burası. mob vnum ile uyuşup uyuşmadığını kontrol edin ilk olarak.
kilit taşı kodu:
when kill with npc.get_race() == 1062 and d.getf("level") == 5 begin
            local KILL_COUNT_FOR_DROP_KEY = 10
            local n = d.getf("count") + 1
            d.setf("count", n)
            if n == KILL_COUNT_FOR_DROP_KEY then
                game.drop_item(50084, 1)
                d.setf("count", 0)
            end
        end
 
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst