İstek Şeytan Kulesi 2.ci kattan sonuncu kata quest istek

Konu sahibinin aradığı materyalleri bulmasına yardımcı olmak için konuya yorum yazabilirsiniz.

DYYB

Üye
Üye
Mesaj
10
Beğeni
6
Puan
70
Ticaret Puanı
0
merhaba iyi günler şeytan kulesi bekcisine tıklandığında 2.ci kata atıp metini kestikten sonra son kata atma questi lazım yardımcı olabilecek varmı rica etsem teşekkürler
 
Şeytan kulesi questini buraya yazarsan düzenleyip yardımcı olmaya çalışayım.
Şeytan Kulesi Ham Hali:
quest seytan_kulesi begin
    state start begin
        when login begin
            if pc.get_map_index() == 66 then
                if pc.get_x() < 2048+88 or pc.get_y() < 6656+577 or pc.get_x() > 2048+236 or pc.get_y() > 6656+737 then
                    pc.warp(590500, 110500)
                end
                pc.set_warp_location(65, 5905, 1105)
            elseif pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 then
                pc.set_warp_location(65, 5905, 1105)               
                seytan_kulesi.register_player(pc.get_vid())
            end
        end

    when logout begin
        if pc.count_item(30300) >= 1 then
            pc.remove_item(30300, pc.count_item(30300))
        end
        if pc.count_item(30302) >= 1 then
            pc.remove_item(30302, pc.count_item(30302))
        end               
        if pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 then
            seytan_kulesi.unregister_player(pc.get_vid())       
        end
    end
    when 20348.chat."Şeytan Kulesi Bekçisi " begin
        if pc.get_level() < 40 then
            say_title("Şeytan Kulesi Bekçisi:")
            say_kirmizi("Cesaretini takdir ediyorum fakat")
            say_kirmizi("kuleye girebilmek için en az")
            say_kirmizi("40.seviye olman gerekmektedir.")
            return
        end
        if not party.is_party() then
            say_title("Şeytan Kulesi Bekçisi:")
            say_kirmizi("Cesaretini takdir ediyorum fakat")
            say_kirmizi("grubun olmadan giriş talebi yapamazsın.")
            return
        end
        if not party.is_leader() then
            say_title("Şeytan Kulesi Bekçisi:")
            say_kirmizi("Cesaretini takdir ediyorum fakat")
            say_kirmizi("yalnızca grup lideri giriş talebi yapabilir.")
            return
        end
            say_title("Şeytan Kulesi Bekçisi:")
            say_yesil("Grubunla Şeytan Kulesine giriş yapacaksın.")
            say_kirmizi("Unutma; girdiğiniz alan sadece grubunuza aittir.")
            say_yesil("Şeytan kulesine şimdi girmek istiyor musun?")
            local s = select("Evet ","Hayır ")
                if s == 1 then
                    local idx = 66
                    local x = 2165
                    local y = 7270
                    d.new_jump_party(idx , x, y)
                    d.regen_file("data/dungeon/deviltower1_regen.txt")
                end
        end
        when kill with npc.get_race() == 8015 begin
            notice_in_map("Dayanıklılık metni yok edildi, 2.kata ışınlanıyorsunuz..")
            timer("devil_stone1_1", 5)
        end
        when devil_stone1_1.timer begin
            d.new_jump_party(66, special.devil_tower[1][1], special.devil_tower[1][2])
            d.regen_file("data/dungeon/deviltower2_regen.txt")
            d.set_warp_at_eliminate(4, d.get_map_index(), special.devil_tower[2][1], special.devil_tower[2][2], "data/dungeon/deviltower3_regen.txt")
        end
        when kill with npc.get_race() == 1091 and pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 begin
            d.set_warp_at_eliminate(4, d.get_map_index(), special.devil_tower[3][1], special.devil_tower[3][2], "data/dungeon/deviltower4_regen.txt")
            d.check_eliminated()
        end
        function get_4floor_stone_pos()
        local positions =
            {
                {368, 629}, {419, 630}, {428, 653}, {422, 679},
                {395, 689}, {369, 679}, {361, 658},
            }
            for i = 1, 6 do
                local j = number(i, 7)
                if i != j then
                    local t = positions[i];
                    positions[i] = positions[j];
                    positions[j] = t;
                end
            end
            return positions
        end
         when kill with npc.get_race() == 8016 and pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 begin
            d.setf("level", 4)
            local positions = seytan_kulesi.get_4floor_stone_pos()
            for i = 1, 6 do
                d.set_unique("fake" .. i , d.spawn_mob(8017, positions[i][1], positions[i][2]))
            end
            local vid = d.spawn_mob(8017, positions[7][1], positions[7][2])
            d.set_unique("real", vid)
        server_loop_timer('devil_stone4_update', 10, pc.get_map_index())
        server_timer('devil_stone4_fail1', 5*60, pc.get_map_index())

            notice_in_map("Gözlerini ve kulaklarını aldatacak bir çok sahte");
            notice_in_map("Metin Taşı mevcut. 15 dakika içerisinde");
            notice_in_map("gerçek Metin Taşı'nı bul ve yok et!");
            notice_in_map("Kapıdan geçmenin tek yolu budur.");
            notice_in_map("Bulunduğunuz bölge Şeytan Kulesi 4.Kat ")
        end

        when devil_stone4_fail1.server_timer begin
            if d.select(get_server_timer_arg()) then
               notice_in_map("10 dakika kaldı ")
        server_timer('devil_stone4_fail2', 5*60, get_server_timer_arg())
            end
        end

        when devil_stone4_fail2.server_timer begin
            if d.select(get_server_timer_arg()) then
                notice_in_map("5 dakika kaldı ")
        server_timer('devil_stone4_fail', 5*60, get_server_timer_arg())
            end
        end

        when devil_stone4_fail.server_timer begin
            if d.select(get_server_timer_arg()) and d.getf("level") == 4 then
               notice_in_map("Zaman doldu! ")
                d.exit_all()
            end
        end

        when devil_stone4_update.server_timer begin
            if d.select(get_server_timer_arg()) then
                if not d.is_unique_dead("real") then
                    for i = 1, 6 do
                        if d.getf("fakedead" .. i) == 0 then
                            if d.unique_get_hp_perc("fake" .. i) < 50 then
                                d.purge_unique("fake" .. i)
                                d.setf("fakedead" .. i, 1)
                               notice_in_map("Sahte Metin taşları yok oldu...");
                            end
                        end
                    end
                else
                    server_timer("devil_stone4_end", 5, get_server_timer_arg())
                    
                    notice_in_map("Mükemmel bir duyma yeteneğine ve iyi bir");
                    notice_in_map("içgüdüye sahip olduğunu kanıtlayarak");
                    notice_in_map("gerçek Metin Taşı'nı yok ettin!");
                    notice_in_map("Şimdi 5.kata gireceksin.")
                    d.purge()
                end
            else
        server_timer('devil_stone4_stop_timer', 1, get_server_timer_arg())
            end
        end

        when devil_stone4_stop_timer.server_timer begin
        clear_server_timer('devil_stone4_update', get_server_timer_arg())
        end

        when devil_stone4_end.server_timer begin
            if d.select(get_server_timer_arg()) then
            clear_server_timer('devil_stone4_update', get_server_timer_arg())
            clear_server_timer('devil_stone4_fail1', get_server_timer_arg())
            clear_server_timer('devil_stone4_fail2', get_server_timer_arg())
            clear_server_timer('devil_stone4_fail', get_server_timer_arg())

                d.setf("level", 5)
                d.setf("stone_count", 5)
                
                d.jump_all(special.devil_tower[4][1], special.devil_tower[4][2])
                notice_in_map("Bir sonraki kata")
                notice_in_map("çıkmak için beş Eski Mühür'ü açman gerek.")
                notice_in_map("2 Dakika arayla metin yenilenir.")
                notice_in_map("Metni yok ederek mühür elde edebilirsin.")
                notice_in_map("Süre: 20 dakika!")
                notice_in_map("Bulunduğunuz bölge Şeytan Kulesi 5.Kat ")
                
        server_timer('devil_stone5_fail1', 5*60, get_server_timer_arg())
        clear_server_timer('devil_stone4_update', get_server_timer_arg())

                d.set_regen_file("data/dungeon/deviltower5_regen.txt")

                d.spawn_mob(20073, 421, 452)
                d.spawn_mob(20073, 380, 460)
                d.spawn_mob(20073, 428, 414)
                d.spawn_mob(20073, 398, 392)
                d.spawn_mob(20073, 359, 426)
            end
        end
        when devil_stone5_fail1.server_timer begin
            if d.select(get_server_timer_arg()) then
                notice_in_map("15 dakika kaldı ")
        server_timer('devil_stone5_fail2', 5*60, get_server_timer_arg())
            end
        end

        when devil_stone5_fail2.server_timer begin
            if d.select(get_server_timer_arg()) then
                notice_in_map("10 dakika kaldı ")
        server_timer('devil_stone5_fail3', 5*60, get_server_timer_arg())
            end
        end

        when devil_stone5_fail3.server_timer begin
            if d.select(get_server_timer_arg()) then
                notice_in_map("5 dakika kaldı ")
        server_timer('devil_stone5_fail', 5*60, get_server_timer_arg())
            end
        end

        when devil_stone5_fail.server_timer begin
            if d.select(get_server_timer_arg()) and d.getf("level") == 5 then
        notice_in_map("Zaman doldu!")
        d.exit_all()
            end
        end

        when devil_stone5.take with item.vnum == 50084 begin
            npc.purge()
            item.remove()
            d.setf("stone_count", d.getf("stone_count") - 1)
            if d.getf("stone_count") <= 0 then
                d.clear_regen()
                d.kill_all()
                   notice_in_map("Tüm mühürleri açtın ve artık 5.kata")
                notice_in_map("girebilirsin. Bu katta Kibirli Şeytan Kralı da")
                notice_in_map("var. 6. kattaki tüm canavarları öldür.")
        clear_server_timer('devil_stone5_fail1', get_server_timer_arg())
        clear_server_timer('devil_stone5_fail2', get_server_timer_arg())
        clear_server_timer('devil_stone5_fail3', get_server_timer_arg())
        clear_server_timer('devil_stone5_fail', get_server_timer_arg())
        
                d.setf("level", 6)
                d.jump_all(special.devil_tower[5][1], special.devil_tower[5][2])
        d.regen_file("data/dungeon/deviltower6_regen.txt")
        

            else
                notice_in_map("Mührü açtın! "..d.getf("stone_count").." kaldı.")
            end
        end

        when devil_stone6.kill begin
            timer("devil_jump_7",6)
            d.kill_all()
            d.check_eliminated()
        end

 
        
   when devil_jump_7.timer begin
        d.clear_regen()

        d.spawn_mob(8018, 639, 658)
        d.spawn_mob(8018, 611, 637)
        d.spawn_mob(8018, 596, 674)
        d.spawn_mob(8018, 629, 670)

        d.setf("level", 7)

        d.jump_all(2048+590, 6656+638)
    end
    
     when kill with npc.get_race() == 8018 and pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 begin
        local cont = d.getf("7_stone_kill") + 1
        d.setf("7_stone_kill", cont)

        if cont >= 4 then
            d.setf("7_stone_kill", 0)
            d.set_regen_file("data/dungeon/deviltower7_regen.txt")
        end
    end

     when kill with npc.get_race() == 8019 and pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 begin
        game.drop_item(30300, 1)
    end

    when 30300.use with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 begin
        pc.remove_item("30300", 1)

        local pct = number(1,1)

        if pct == 1 then
            game.drop_item(30302, 1)
            d.clear_regen()
            
        end
    end

    when 30302.use with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 begin

            if d.getf( "level" ) != 7 then
                pc.remove_item( "30302", 1)
                return
            end
            
        say_title("Bilgi:")
        say("Haritayı buldun. Üst kata geçiyorsun.")
        say("İyi şanslar.")
        pc.remove_item("30302", 1)
        timer("devil_jump_8", 6)
        d.clear_regen()
    end
                        
    when devil_jump_8.timer begin
        d.setf("level", 8)
        d.jump_all(2048+590, 6656+403)
        d.set_regen_file("data/dungeon/deviltower8_regen.txt")
        d.spawn_mob(20366, 640, 460)
        local _count = pc.count_item(30302)
        pc.remove_item(30302,_count)
        
    end

     when kill with npc.get_race() == 1040 and pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 begin
        if d.getf("level") < 9 then
            local pct1 = number(1, 10)
            if pct1 == 1 then
                local pct2 = number(1, 4)
                if pct2 == 1 then
                    -- ÁøÂ¥ ¿¼è µå·Ó
                    game.drop_item(30304, 1)
                else
                    -- °¡Â¥ ¿¼è µå·Ó
                    game.drop_item(30303, 1)
                end
            else
                return
            end
        end
    end

    when 20366.take with item.vnum == 30304 begin
        -- ºÀÀÎ ÇØü 9Ãş ¤¡¤¡
        npc.purge()
        item.remove()
        timer("devil_jump_9", 8)
    end

    ---------------------------------------------
    -- 9Ãş ÁøÀÔºÎÅÍ ¿Ï·á±îÁö
    ---------------------------------------------
    when devil_jump_9.timer begin
        d.setf("level", 9)
        d.jump_all(2048+590, 6656+155)
        d.regen_file("data/dungeon/deviltower9_regen.txt")
    end

     when kill with npc.get_race() == 1093 and pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 begin
        d.kill_all()
        timer("devil_end_jump", 30)
    end

    when devil_end_jump.timer begin
        d.exit_all()
    end
    function register_player(vid)
        local player_count = d.getf("player_count")
        player_count = player_count + 1
        d.setf("player_count", tonumber(player_count))
        d.setf(string.format("player%d", player_count), tonumber(vid))
    end   
    function unregister_player(vid)
        local player_count = d.getf("player_count")
        local found = false
        for i = 1, player_count, 1 do
            if found == true then
                d.setf(string.format("player%d", tonumber(i)), d.getf(string.format("player%d", i+1)))
            end
            p = d.getf("player"..tostring(i))
            if p == vid then
                i = i -1
                found = true
            end
        end   
        if found == true then
            d.setf("player_count", tonumber(player_count - 1))
        end
    end   
    function get_players()
        local players = {}
        local player_count = d.getf("player_count")
        for i = 1, player_count, 1 do
            players[i] = d.getf("player"..tostring(i))
        end
        return players
    end
    function give_dc_access(pindex)
        local self_checked = false
        local self = pc.select(d.getf("player"..tostring(pindex)))
        --pc.setqf("dcenter", 1)
        pc.setf("seytan_kulesi", "dcenter", 1)
        pc.select(self)
    end
end
end

2. Kattan başlayıp metin farmı yapılacak şekilde düzenleme yapabilir misin hocam.
 
Geri
Üst