Çözüldü Server Timer ve Kalan Süre

Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

kaydadeger

Üye
Üye
Mesaj
23
Çözümler
1
Beğeni
8
Puan
668
Ticaret Puanı
0
Belirlediğim bossların doğma sürelerini veren bir quest yazmaya çalışıyorum ama kalan süreyi nasıl göstereceğim hakkında fikrim yok. Forumdaki eğitimleri inceledim ama sonuca varamadım yardım edebilir misiniz.

bossSureleri:
quest bossSureleri begin
    state start begin
        when 2291.kill begin
            dogumEjder = 28800
            server_timer("ejder",dogumEjder,get_server_timer_arg())
        end
        when 2092.kill begin
            dogumBarones = 5400
            server_timer("barones",dogumBarones,get_server_timer_arg())
        end
        when 1192.kill begin
            dogumCadi = 10800
            server_timer("cadi",dogumCadi,get_server_timer_arg())
        end
        when letter begin
            send_letter("Boss Süreleri")
        end
        when info or button begin
            say("Hangi Canavarların Süresini Öğrenmek İstiyorsun?")
            local secenek = select("Kırmızı Ejderha","Örümcek Barones","Güçlü Buz Cadısı","Vazgeç")
            if secenek == 1 then
                say("Şimdi")
            elseif secenek == 2 then
                say("Şimdi")
            elseif secenek == 3 then
                say("Şimdi")
            elseif secenek == 4 then
                return
            end
        end
        when ejder.server_timer begin
            notice_all(string.format("CH%s: 1. Bölgede Kırmızı Ejderha Dirildi.",pc.get_channel_id()))
            clear_server_timer("ejder",get_server_timer_arg())
        end
        when barones.server_timer begin
            notice_all(string.format("CH%s: 1. Bölgede Örümcek Barones Dirildi.",pc.get_channel_id()))
            clear_server_timer("barones",get_server_timer_arg())
        end
        when cadi.server_timer begin
            notice_all(string.format("CH%s: 1. Bölgede Güçlü Buz Cadısı Dirildi.",pc.get_channel_id()))
            clear_server_timer("cadi",get_server_timer_arg())
        end
    end
end

Şimdi yazan kısımlara kalan süreyi nasıl getirebilirim. Teşekkürler şimdiden.
 
Çözüm
Lua (Quest):
quest boss_sureleri begin
    state start begin
        when letter begin
            send_letter("Boss Sureleri")
        end
        when info or button begin
            say_title("Boss Sureleri")
            say("")
            say("Bir boss sec..")
            local boss = select("Ejderha", "Kapat")
            if boss == 1 then
                local kalansaniye = game.get_event_flag("boss_sure") - get_time()
                local kalandakika = math.ceil(kalansaniye / 60)  
                say("Bossun yeniden dogmasina "..kalandakika.." dakika kaldi.")
                wait()
                send_letter("Boss Sureleri")
               
            else
                send_letter("Boss Sureleri")...
Kill kısmı için

Lua (Quest):
dogumEjder = 28800
game.set_event_flag("boss_sure", get_time()+dogumEjder)

zamanı göstermek için

Lua (Quest):
local kalansaniye = (game.get_event_flag("boss_sure") - get_time())
local kalandakika = math.ceil(kalansaniye / 60)    
say("Bossun yeniden doğmasına "..kalandakika.." dakika kaldı.")
 
puttyss.png

@welberw9696 hocam ./qc yaptıktan sonra gösterdiği dosyaları tek tek kontrol ettim hiçbirinde yoklar böyle bir sorunda ne yapmam gerekiyor daha önce böyle bir şey başıma gelmedi
 
türkçe karakterleri silip dener misin
Mesela Boss Süreleri yerine Boss Sureleri yaz ansi değil sanırım o yüzden böyle yapıyor olabilir
Ansi olarak ayarlamıştım ama tekrar dediğiniz gibi denedim değişen bir şey olmadı.
Buraya dosyaları attım incelemek istersiniz belki.

bossSureleri:
quest bossSureleri begin
    state start begin
        when 2291.kill begin
            dogumEjder = 28800
            server_timer("ejder",dogumEjder,get_server_timer_arg())
            game.set_event_flag("boss_sure", get_time()+dogumEjder)
        end
        when 2092.kill begin
            dogumBarones = 5400
            server_timer("barones",dogumBarones,get_server_timer_arg())
            game.set_event_flag("boss_sure", get_time()+dogumBarones)
        end
        when 1192.kill begin
            dogumCadi = 10800
            server_timer("cadi",dogumCadi,get_server_timer_arg())
            game.set_event_flag("boss_sure", get_time()+dogumCadi)
        end
        when letter begin
            send_letter("Boss Süreleri")
        end
        when info or button begin
            say("Hangi Canavarların Süresini Öğrenmek İstiyorsun?")
            local secenek = select("Kırmızı Ejderha","Örümcek Barones","Güçlü Buz Cadısı","Vazgeç")
            if secenek == 1 then
                local kalansaniye = (game.get_event_flag("boss_sure") - get_time())
                local kalandakika = math.ceil(kalansaniye / 60)    
                say("Kırmızı Ejderhanın Yeniden Doğmasına "..kalandakika.." Dakika Kaldı.")
            elseif secenek == 2 then
                local kalansaniye = (game.get_event_flag("boss_sure") - get_time())
                local kalandakika = math.ceil(kalansaniye / 60)    
                say("Örümcek Baronesin Yeniden Doğmasına "..kalandakika.." Dakika Kaldı.")
            elseif secenek == 3 then
                local kalansaniye = (game.get_event_flag("boss_sure") - get_time())
                local kalandakika = math.ceil(kalansaniye / 60)    
                say(string.format("CH%s: 1. Bölgede Güçlü Buz Cadısının Yeniden Doğmasına "..kalandakika.." Dakika Kaldı.",pc.get_channel_id()))
            elseif secenek == 4 then
                return
            end
        end
        when ejder.server_timer begin
            notice_all(string.format("CH%s: 1. Bölgede Kırmızı Ejderha Dirildi.",pc.get_channel_id()))
            clear_server_timer("ejder",get_server_timer_arg())
        end
        when barones.server_timer begin
            notice_all(string.format("CH%s: 1. Bölgede Örümcek Barones Dirildi.",pc.get_channel_id()))
            clear_server_timer("barones",get_server_timer_arg())
        end
        when cadi.server_timer begin
            notice_all(string.format("CH%s: 1. Bölgede Güçlü Buz Cadısı Dirildi.",pc.get_channel_id()))
            clear_server_timer("cadi",get_server_timer_arg())
        end
    end
end

@Whistle
 

Dosya Eklentileri

  • Archive.rar
    1,4 KB · Gösterim: 0
Ansi olarak ayarlamıştım ama tekrar dediğiniz gibi denedim değişen bir şey olmadı.
Buraya dosyaları attım incelemek istersiniz belki.

bossSureleri:
quest bossSureleri begin
    state start begin
        when 2291.kill begin
            dogumEjder = 28800
            server_timer("ejder",dogumEjder,get_server_timer_arg())
            game.set_event_flag("boss_sure", get_time()+dogumEjder)
        end
        when 2092.kill begin
            dogumBarones = 5400
            server_timer("barones",dogumBarones,get_server_timer_arg())
            game.set_event_flag("boss_sure", get_time()+dogumBarones)
        end
        when 1192.kill begin
            dogumCadi = 10800
            server_timer("cadi",dogumCadi,get_server_timer_arg())
            game.set_event_flag("boss_sure", get_time()+dogumCadi)
        end
        when letter begin
            send_letter("Boss Süreleri")
        end
        when info or button begin
            say("Hangi Canavarların Süresini Öğrenmek İstiyorsun?")
            local secenek = select("Kırmızı Ejderha","Örümcek Barones","Güçlü Buz Cadısı","Vazgeç")
            if secenek == 1 then
                local kalansaniye = (game.get_event_flag("boss_sure") - get_time())
                local kalandakika = math.ceil(kalansaniye / 60)   
                say("Kırmızı Ejderhanın Yeniden Doğmasına "..kalandakika.." Dakika Kaldı.")
            elseif secenek == 2 then
                local kalansaniye = (game.get_event_flag("boss_sure") - get_time())
                local kalandakika = math.ceil(kalansaniye / 60)   
                say("Örümcek Baronesin Yeniden Doğmasına "..kalandakika.." Dakika Kaldı.")
            elseif secenek == 3 then
                local kalansaniye = (game.get_event_flag("boss_sure") - get_time())
                local kalandakika = math.ceil(kalansaniye / 60)   
                say(string.format("CH%s: 1. Bölgede Güçlü Buz Cadısının Yeniden Doğmasına "..kalandakika.." Dakika Kaldı.",pc.get_channel_id()))
            elseif secenek == 4 then
                return
            end
        end
        when ejder.server_timer begin
            notice_all(string.format("CH%s: 1. Bölgede Kırmızı Ejderha Dirildi.",pc.get_channel_id()))
            clear_server_timer("ejder",get_server_timer_arg())
        end
        when barones.server_timer begin
            notice_all(string.format("CH%s: 1. Bölgede Örümcek Barones Dirildi.",pc.get_channel_id()))
            clear_server_timer("barones",get_server_timer_arg())
        end
        when cadi.server_timer begin
            notice_all(string.format("CH%s: 1. Bölgede Güçlü Buz Cadısı Dirildi.",pc.get_channel_id()))
            clear_server_timer("cadi",get_server_timer_arg())
        end
    end
end

@Whistle
Sorun şuan ne ? Oyun içine mi yansımıyor?
 
Lua (Quest):
quest boss_sureleri begin
    state start begin
        when letter begin
            send_letter("Boss Sureleri")
        end
        when info or button begin
            say_title("Boss Sureleri")
            say("")
            say("Bir boss sec..")
            local boss = select("Ejderha", "Kapat")
            if boss == 1 then
                local kalansaniye = game.get_event_flag("boss_sure") - get_time()
                local kalandakika = math.ceil(kalansaniye / 60)  
                say("Bossun yeniden dogmasina "..kalandakika.." dakika kaldi.")
                wait()
                send_letter("Boss Sureleri")
               
            else
                send_letter("Boss Sureleri")
            end
        end
        when 2493.kill begin
            dogumEjder = 28800
            game.set_event_flag("boss_sure", get_time()+dogumEjder)
        end
    end
end

Screenshot_1.png
 
Çözüm
Lua (Quest):
quest boss_sureleri begin
    state start begin
        when letter begin
            send_letter("Boss Sureleri")
        end
        when info or button begin
            say_title("Boss Sureleri")
            say("")
            say("Bir boss sec..")
            local boss = select("Ejderha", "Kapat")
            if boss == 1 then
                local kalansaniye = game.get_event_flag("boss_sure") - get_time()
                local kalandakika = math.ceil(kalansaniye / 60) 
                say("Bossun yeniden dogmasina "..kalandakika.." dakika kaldi.")
                wait()
                send_letter("Boss Sureleri")
              
            else
                send_letter("Boss Sureleri")
            end
        end
        when 2493.kill begin
            dogumEjder = 28800
            game.set_event_flag("boss_sure", get_time()+dogumEjder)
        end
    end
end

9046 eklentisini görüntüle
hocam teşekkürler kodlara bakıp bir şeyler yaptım eline sağlık
 
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst